Onko jollain ollut vaikeuksia kyseisen rakennus firman kanssa? Otan kiitollisuudella vastaan kommentteja.Olen kolme vuotta vaatinut AW-rakennusta korjaamaan virheet.
Senverran iso firma ettei ole vaivautunut tekemään mitään.Olen kirjoittamassa artikkelia tai jopa kirjaa kuinka kyseinen rakentaja osaa ovelasti vedättää (kusettaa)eikä ota vastuuta tekemisistään.
Eero Laine
0400491023
AW-rakennus
9
2045
Vastaukset
- Rakennustarkastaja
kyllä tuo Arvon firma on ihan huippuammattilainen. Täytyy perustua johonkin väärinkäsitykseen tuo sinun juttusi. Et kai nyt vaan olisi mustamaalaamaassa syyttä suotta ?
- Rauski9876
Oletko kenties AW:n palkkalistoilla ? Uskallatko antaa nimesi ?
Soitteleppas vaikka tietoja p. 0452360880 R.Sola
- Veikko 12
Olen nyt ulkomailla.Soitan kun palaan.Veikko
- Rauski9876
Otappa Veikko yhteyttä !
P. 0452360880
- Rauski9876
Olen täysin samolla linjoilla Eero Laineen kanssa. AW-Rakennus on "kusettanut" minua ja muita rakentamassaan asuintalossa. Lupaukset, heidän mainoslauseensa laadukkaasta rakentamisesta ja työn jälki todella huonoa.
Onko Sinulla vastaavia kokemuksia ? Soittele tai kirjoita ...
Rauno Sola p. 0452360880 - Anonyymi
Joku kyllä mättää jossain. Talouden kanssa häikkää? Selvitä asia...
- Anonyymi
Koskaan kuullu koko firmasta. Kävin lukemassa artikkelin netissä ja joo. No virheitä sattuu. Harva se käsiä nostaa pystyyn ja huutaa ekana, että virhe on käynyt. Jotkut ei pääse yli vaikka menis vuosia virheestä. Musta vois antaa olla ja antaa mahdollisuuden tehdä paremmin. Mustamaalaus on aika typerää ja noloa riehua palstalla. Kyllä sä saat ne henkilöt paremmin kiinni käymällä vaikka tapaamassa tai laita sähköpostia/soita.
- Anonyymi
Outoo porukkaa ainaki. Jotenki tulee epäluotettava olo.
- Anonyymi
KVR-johtaja 👺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682259Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921506Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711299- 1271184
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 70998
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912