AW-rakennus

Porvoolainen

Onko jollain ollut vaikeuksia kyseisen rakennus firman kanssa? Otan kiitollisuudella vastaan kommentteja.Olen kolme vuotta vaatinut AW-rakennusta korjaamaan virheet.
Senverran iso firma ettei ole vaivautunut tekemään mitään.Olen kirjoittamassa artikkelia tai jopa kirjaa kuinka kyseinen rakentaja osaa ovelasti vedättää (kusettaa)eikä ota vastuuta tekemisistään.
Eero Laine
0400491023

9

2069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakennustarkastaja

kyllä tuo Arvon firma on ihan huippuammattilainen. Täytyy perustua johonkin väärinkäsitykseen tuo sinun juttusi. Et kai nyt vaan olisi mustamaalaamaassa syyttä suotta ?

• Rauski9876

Oletko kenties AW:n palkkalistoilla ? Uskallatko antaa nimesi ?
        Soitteleppas vaikka tietoja p. 0452360880 R.Sola

• Veikko 12

Olen nyt ulkomailla.Soitan kun palaan.Veikko

• Rauski9876

Otappa Veikko yhteyttä !
        P. 0452360880

• Rauski9876

Olen täysin samolla linjoilla Eero Laineen kanssa. AW-Rakennus on "kusettanut" minua ja muita rakentamassaan asuintalossa. Lupaukset, heidän mainoslauseensa laadukkaasta rakentamisesta ja työn jälki todella huonoa.
      Onko Sinulla vastaavia kokemuksia ? Soittele tai kirjoita ...
      Rauno Sola p. 0452360880

• Anonyymi

Joku kyllä mättää jossain. Talouden kanssa häikkää? Selvitä asia...

• Anonyymi

Koskaan kuullu koko firmasta. Kävin lukemassa artikkelin netissä ja joo. No virheitä sattuu. Harva se käsiä nostaa pystyyn ja huutaa ekana, että virhe on käynyt. Jotkut ei pääse yli vaikka menis vuosia virheestä. Musta vois antaa olla ja antaa mahdollisuuden tehdä paremmin. Mustamaalaus on aika typerää ja noloa riehua palstalla. Kyllä sä saat ne henkilöt paremmin kiinni käymällä vaikka tapaamassa tai laita sähköpostia/soita.

• Anonyymi

Outoo porukkaa ainaki. Jotenki tulee epäluotettava olo.

• Anonyymi

KVR-johtaja 👺

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      64
      16098
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      34
      4157
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2547
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      133
      1845
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1523
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      385
      1468
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      13
      1263
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1243
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      972
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      935
    Aihe