Pohjois-Savon pahantekijät,

Hyi,

jos olette, pelehtineet parhaan mies- tai naisystävänne puolison kanssa, miksette kuitenkaan uskalla laittaa puhelin numeroanne eniroon. Ne jotka, on tosi pettäjiä, eivät yleensäkään näy esim. enirossa. Miksi? Näkyykö sinun numerosi Enirossa ja miksei näy? Käärme.

41

602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nusuttaja

      On mukava käydä välillä vieraissa nusasemassa. Ähäkutti ottaako päähän?

      • Katsele peiliin

        Hyille: Kirjoitat kuin nainen jonka äijä on käynyt jernimässä ystävätärtäsi. Olisiko aika alkaa valikoida ystävät paremmin?
        Toisaalta, ukkosi saattaa viihtyä kotonakin paremmin, jos saa välillä ilotella selleisen naishenkilön kanssa joka ei aina naputa samoista asioista.
        Ja mita ihmettä Eniro tähän kuuluu?


      • YÖK

        Nimimerkille nusuttaja....sääliksi käy puolisoasi, jos sinulla nyt ylpäätään sellaista edes on..!!!

        Kuulut osastoon "luuserit"!!!!!!!!!


      • Nusulan nro?

        Nusuttaja...Oletko sinä Enirossa?


    • Alan Mies

      Laita vaan Hyi tänne yhteystietosi, niin käyn tuuppaamassa sinua. Siillä varauksella ettet ole susiruma ja haise pahalle.

      • YÖK

        Nimimerkki; alan mies...

        Taas yksi "looseri" mies puhumassa "tosi miehekkäästi"...!!

        Ketään naista ei tollanen kiinnosta....paitsi ehkä puolisoasi...osanotto hänelle!!!


    • Alan mies

      Näkyyhän noita kiinnostavan. Äläkä teeskentele, katsos kun minä olen ammattimies ja minua tympii tuollainen naisten teeskentely, ensin ollaan niin halveksivinaan ja sitten seuraavassa kuvassa haarat levällään.

      Alan mies tietää nämä kuviot.

      • Bersaus

        Nimimerkki; alan mies

        Taidat olla siellä "jossain" korpipitäjässä omasta mielestäsi joku "alan mies" olevinasi....

        Epäilen, että olet metsuri, joka päivät halailee puita.....ja tunnetusti puitahan on erillaisia mm. iso-ja pieni koloisia ja hyvin haaroittuneita!!!!!

        Alan nainen tietää nämäkin kuviot....

        BUAAAHHHHHH!!!!!


    • Alan Mies

      Väärin meni, mutta arvaaminenhan ei maksa mitään, arvoisa bersaus. Kaatoja on tosin kertynyt kuin metsurille konsanaan, monenlaista runkoa. Priimaa, tyvirylliä, latvakakkosta.. ym. ym.

      • Bersaus

        Alan mies....kun noinkin paljon kehut "kaadoillasi" ja noinkin tarkkaan kuvailet tai vertaat niitä...

        niin siitä tulikin mieleeni; että varmaan jotain muutakin" kivaa" on kertynyt matkasi varrella mukaasi....Ymmärsitkö "pointin"?


    • Alan Mies

      Ei se ollut kehumista, mitäpä kehumista siinä olisi, elämähän on taistelua, päivät leivästä ja yöt lihasta. Toki ymmärrän pointtisi, ei mitään ihmeempiä, kaikestahan on maksettava, eikös juu, enkä nyt puhu välttämättä rahasta.

      • Bersus

        Alan mies...

        Tarviiko "lihastakin" taistella, kun aikaisemmassa kommentissasi sanot että;

        ....ensin naiset on halveksinaan ja seuraavassa hetkessä haarat levällään....

        Hiukan ristiriitaista, eikö????


    • Näkyy kyllä...

      Numero on Fonectassa, Eniroahan ei ole enää olemassakaan.

    • Alan Mies

      Bersus......Ai sinä lähdet tuolle polulle...

      Se nyt oli silleen kevyesti yleisellä levelillä, vähän niinkuin nätti päivä tänään, vaikkei olisikaan ;)

      Tai ehkä haluatkin jotain muuta mukavaa...

      • Bersus

        Alan mies.......Mille "polulle"????

        Sä olet kyllä hauska mies..!!.( oletan, että olet miespuolinen tai mistäs sen tietää vaikka olet nainen,,,)

        Mitäs muuta mukavaa haluaisin...? Kerroppas se minulle....niin minä kerron sitten "osuiko vai "upposiko"...


    • Alan Mies

      Sille polulle, että nappasit kiinni virkkeeseen ja haluat kutitella sanan säilällä. Mikäs, mukavaahan sellainenkin on, mutta..

      Voisi ajatella, että sulla kutiaa syvemmältä, minne sormi yltää, kaikella kunnioituksella parahin Bersus.

      • Belarus

        Alan mies....

        No, nyt kyllä "upposi" ja pohjaan asti...!!!


      • Bersus
        Belarus kirjoitti:

        Alan mies....

        No, nyt kyllä "upposi" ja pohjaan asti...!!!

        No, nyt sitten nimimerkki Bersus oli Belarus....sattuipa "painovirhepaholainen" edelliseen mielipiteeseeni..

        .tämä siis tarkoitettu nimimerkille Alan mies....meillähän nyt tämä aihe vielä hiukan kesken, vai...?


    • Alan Mies

      Ok. No, kiva että upposi ja vielä pohjaan... eihän sitä millään passaa kesken heittää..

      • Bersus

        Alan mies....käsititkö kommenttini kenties "kaksimielisesti"?

        Kutina#sormi#syvyys#....= irvokas#limainen#puutteessa#hik#

        Saitko kiinni???


      • moro töllönen

    • Lothar kakkonen

      Nimimerkki; moro töllönen

      Skullfuck ?????

      • voi aikoja

        Huomaan, että pohjois-savolaisilla poikamiehillä on melkoinen mielikuvitus.
        Ainakin Alan miehellä. Kotikylälläni etelämmässä asui kerran yksi tyyppi, joka luuli olevansa varsinainen panomies. Selvisi kuitenkin, ettei sillä seissyt silloin kun olisi pitänyt. Sitä naapurin verevät ja vilkkaat likat eivät tienneet seisoiko sillä edes koskaan, kun olivat nähneet vain se pienen ja kurttuisen.
        Meille pojille se tyyppi leuhki niinkuin tuo Alan mies.


    • httyhthht

      Jaa että olitte niinkuin poikain kesken silläaikaa kun joku muu hoiteli ne naapurin verevät likat. Että niinkun kylillä puhuivat. Peräkammarinpoikia vissiin.

      • Puutetta

        myös naisilla, Varsinkin yksinhuoltajilla.


      • Alan miehet,
        Puutetta kirjoitti:

        myös naisilla, Varsinkin yksinhuoltajilla.

        nyt kissakuusen raitille. Ainakin yh-kissat, vanhemmatkin, varmaan mouruaa.


      • Bersus
        Alan miehet, kirjoitti:

        nyt kissakuusen raitille. Ainakin yh-kissat, vanhemmatkin, varmaan mouruaa.

        Pyh,

        jotka kutsuu itseään " alan miehiksi" ovat niitä surkeimpia mammanpojuja, jotka liehuvat mamman helmoissa ja eivät tajuu naisista tuon taivaallista!


      • Miehinen mies
        Bersus kirjoitti:

        Pyh,

        jotka kutsuu itseään " alan miehiksi" ovat niitä surkeimpia mammanpojuja, jotka liehuvat mamman helmoissa ja eivät tajuu naisista tuon taivaallista!

        Oih Bersus, olet ihana.

        Haluaisin tavata sinut kahden kesken. Olet nainen minun makuun.


    • Alan Mies

      Pyh. Mitä enemmän tietää naisista, niin huomaa että sitä vähemmän niitä tarvitsee tajuta ja ymmärtää. Katsos Bersus hyvä, kun tuohon peliin ei Alan mies sorru. Ei nimittäin lähdetä ollenkaan tuolle leikkilinjalle.

      Leikkiköön muut pojat noita pehmoleikkejä ja tehköön temppuja naisten miellyttämiseksi, Alan Mies panee ja menee ja naiset yrittää roikkua liepeissä, kun näkevät että tässäpä olisi tosi saalis.

      Riittää kun on reikä ja reikä se on rinkelissäkin. Sen jälkeen se on " Heippa"

      • afrodite

        Siitä puhe, mistä puute.


      • Bersus

        Alan mies,
        textisi perusteella sinua on joskus loukattu ja " syvästi "! Katkeruutesi naisia kohtaa oikein huokuu textistäsi.

        Ei miehen tarvitse mikään pehmo olla pärjätäkseen naisten kanssa...miksi edes tarvii...Katsos, kun voi olla ihan oma itsensä! Miksi tarvitsee " esittää " mitään?

        Normaali mies haluaa miellyttää joskus naistaan ja sama toistepäin! Se on katsos toisen huomioonottamista ja välittämistä!

        Tuskin oikeat naiset liepeissäsi roikkuvat..kuvittelet vaan! Kielenkäyttösi kun on aika brutaalin kuulloista meitä naisia kohtaan..!


      • Alan Mies
        Bersus kirjoitti:

        Alan mies,
        textisi perusteella sinua on joskus loukattu ja " syvästi "! Katkeruutesi naisia kohtaa oikein huokuu textistäsi.

        Ei miehen tarvitse mikään pehmo olla pärjätäkseen naisten kanssa...miksi edes tarvii...Katsos, kun voi olla ihan oma itsensä! Miksi tarvitsee " esittää " mitään?

        Normaali mies haluaa miellyttää joskus naistaan ja sama toistepäin! Se on katsos toisen huomioonottamista ja välittämistä!

        Tuskin oikeat naiset liepeissäsi roikkuvat..kuvittelet vaan! Kielenkäyttösi kun on aika brutaalin kuulloista meitä naisia kohtaan..!

        Ei suinkaan, ei suinkaan, arvoisa bersus. Eihän tuossa ole mitään katkeruutta, se on vaan kokemuspohjaista tietoa, jota valitettavasti monet eivät opi koskaan.

        "Tuskin oikeat naiset liepeissäsi roikkuvat.... Määrittele oikea nainen!

        Vuosien vieriessä näissä liepeissä on roikkunut aika monenlaista naista, monesta ammattiryhmästä ja yhteiskuntaluokasta joten ei tarvitse kuvitella.

        Asiaan; Naista saattaa hetken imarrella hemmo, joka liehittelee, touhuaa innokkaana ja palvoo jotakin saadakseen. Näinhän se useimmiten menee. Nainen vie ja mies vikisee.

        Vaan sitten kun kohdalle sattuukin tyyppi, jolla itsevarmuutta piisaa ja joka ei lähde mukaan naisten oikkuihin ja narttuiluun, niin siinäpä se meneekin neitokaisen pää pyörälle kun huomaa, että tuossa vasta oikea susi ja että kaverissa riittääkin penkomista. Silloin peli on Alan Miehen näpeissä. Sitten rouhitaan, mutta vaan vähän aikaa.


      • Bersus
        Alan Mies kirjoitti:

        Ei suinkaan, ei suinkaan, arvoisa bersus. Eihän tuossa ole mitään katkeruutta, se on vaan kokemuspohjaista tietoa, jota valitettavasti monet eivät opi koskaan.

        "Tuskin oikeat naiset liepeissäsi roikkuvat.... Määrittele oikea nainen!

        Vuosien vieriessä näissä liepeissä on roikkunut aika monenlaista naista, monesta ammattiryhmästä ja yhteiskuntaluokasta joten ei tarvitse kuvitella.

        Asiaan; Naista saattaa hetken imarrella hemmo, joka liehittelee, touhuaa innokkaana ja palvoo jotakin saadakseen. Näinhän se useimmiten menee. Nainen vie ja mies vikisee.

        Vaan sitten kun kohdalle sattuukin tyyppi, jolla itsevarmuutta piisaa ja joka ei lähde mukaan naisten oikkuihin ja narttuiluun, niin siinäpä se meneekin neitokaisen pää pyörälle kun huomaa, että tuossa vasta oikea susi ja että kaverissa riittääkin penkomista. Silloin peli on Alan Miehen näpeissä. Sitten rouhitaan, mutta vaan vähän aikaa.

        Alan mies,
        kun tulkitsen sinua niin mieleeni tulee sellainen mies, jonka elämä on suorittamista ja pelkäät loppupeleissä naisia.

        Eihän kukaan normi mies kehuskele saavutuksillaan ja puhu ala-arvoiseen sävyyn naisista, ainakaan ääneen.

        Naisia imartelee aivan miehen huomio, tottakai ! Liian itsevarma mies on toisaalta ehkä se pahin mahdollinen, koska sellainen mies on jopa pelottava ja ehkäpä narsistinenkin.

        Rouhitaan? Kummallinen sana...antaisin ehkä slitsarin jos mulle puhuttais rouhimisesta...!!!!

        Niin, se oikean naisen määritelmä ei ole sen kummallisempi kuin ihan terveellä itsetunnolla ja järjellä varustettu, joka kunnioittaa itseään!


      • Alan Mies
        Bersus kirjoitti:

        Alan mies,
        kun tulkitsen sinua niin mieleeni tulee sellainen mies, jonka elämä on suorittamista ja pelkäät loppupeleissä naisia.

        Eihän kukaan normi mies kehuskele saavutuksillaan ja puhu ala-arvoiseen sävyyn naisista, ainakaan ääneen.

        Naisia imartelee aivan miehen huomio, tottakai ! Liian itsevarma mies on toisaalta ehkä se pahin mahdollinen, koska sellainen mies on jopa pelottava ja ehkäpä narsistinenkin.

        Rouhitaan? Kummallinen sana...antaisin ehkä slitsarin jos mulle puhuttais rouhimisesta...!!!!

        Niin, se oikean naisen määritelmä ei ole sen kummallisempi kuin ihan terveellä itsetunnolla ja järjellä varustettu, joka kunnioittaa itseään!

        Bersus

        Kyllä voit tulkita ja ennustaakin, mutta kannattaa pitää se vain harrastuksena, ei ammatiksi, senverran meni metsään.

        Eikai se ole kehuskelua, jos vain toteaa tapahtuneet asiat.

        Mukavaa keväänjatkoa

        t; Alan Mies


      • Bersus
        Alan Mies kirjoitti:

        Bersus

        Kyllä voit tulkita ja ennustaakin, mutta kannattaa pitää se vain harrastuksena, ei ammatiksi, senverran meni metsään.

        Eikai se ole kehuskelua, jos vain toteaa tapahtuneet asiat.

        Mukavaa keväänjatkoa

        t; Alan Mies

        Alan mies

        Oli miten oli, en ala "vääntään "...jokainen muodostaa omat mielipiteensä!

        Samoin sinulle hyvää kevättä.

        Tv; Bersus


    • It Takes 2 To Tango

      Oletko ihan ääliö? Se onko jonkun nro yleisessä jaossa, ei varmaan liity paneskeluihin mitenkään. Ja jos on ollut jonkun paras ystävä, niin eiköhän tämän numeron luulisi jo olevan tiedossa kyseisellä henkilöllä.

    • tupajumi

      "Niin, se oikean naisen määritelmä ei ole sen kummallisempi kuin ihan terveellä itsetunnolla ja järjellä varustettu, joka kunnioittaa itseään!

      Näytä mulle semmonen niin minä näytän sulle kirputtoman koeran

      • Bersus

        Tupajumi

        Minä olen juuri sellainen...terve itsetunto ja järkeäkin päässä!

        Kunnioitan suuresti myös itseäni ja muita!

        Siinäpä se!


      • Tupajumi
        Bersus kirjoitti:

        Tupajumi

        Minä olen juuri sellainen...terve itsetunto ja järkeäkin päässä!

        Kunnioitan suuresti myös itseäni ja muita!

        Siinäpä se!

        Just joo ja sillalailla. Onneks olokoon oot voettanna ensmäesen palakinnon tääsjärkisten naesten kilipaelussa.....Tosin muut osanttajat karsiutuvat jo alakukarsinnoessa vaen sinut valittiin voettajaks ihan oman ilimotukses perusteella iliman tarkempata syyniä. Kyllä myö sinua uskotaan........Nii että paljon onnee nyt vuan. Toevottaa koko laatakunta.


      • Bersus
        Tupajumi kirjoitti:

        Just joo ja sillalailla. Onneks olokoon oot voettanna ensmäesen palakinnon tääsjärkisten naesten kilipaelussa.....Tosin muut osanttajat karsiutuvat jo alakukarsinnoessa vaen sinut valittiin voettajaks ihan oman ilimotukses perusteella iliman tarkempata syyniä. Kyllä myö sinua uskotaan........Nii että paljon onnee nyt vuan. Toevottaa koko laatakunta.

        Tupajumi

        Ei minulla mitään omaa ilmoitusta ole missään ollut, joten en kai voi voittajakkan olla..Olen vaan esittänyt / kommentoinut mielipiteitä niinkuin muutkin.

        Se kait sallitaan...eiks tämä palsta ole sitä varten?


      • On joo,
        Bersus kirjoitti:

        Tupajumi

        Ei minulla mitään omaa ilmoitusta ole missään ollut, joten en kai voi voittajakkan olla..Olen vaan esittänyt / kommentoinut mielipiteitä niinkuin muutkin.

        Se kait sallitaan...eiks tämä palsta ole sitä varten?

        sitä varten on. Onko kaikilla iljetyksillä nyt hyvä olla. Vai harmittaako?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe