Hei!
Alle kolmen ja puolen vuoden ikäisen tyttömarsuni henki rohiee. Eläinlääkärillä käytetty, mutta ei osattu sanoa mistä johtuu. Ääni kuuluu joko keuhkoista tai kurkusta. Viikon antibioottikuuri määrättiin, joka loppui muutama päivä sitten, mutta marsun kunto ei ole kohentunut lainkaan ja hengitys on edelleen vaivalloista. Mitä tässä tilanteessa kannattaisi tehdä?
Marsun henki rohisee
3
181
Vastaukset 3
- minävaan
Vie toiselle eläinlääkärille. Kyllä eläinlääkärin pitäisi kuulla mistä ääni tulee, kurkku ja keuhkot ihan eri kohdalla.
- ..--
Joko asia selvisi? Voi olla sydänvaivoja! Edellisellä marsullamme oli samaa, käytettiin sitten melkein 100km päässä OSAAVALLA eläinlääkärillä, pariinkin kertaan.
Katsokaa aina kun marsun otatte että jostain suht läheltä löytyisi eksoottisiin eläimiin erikoistunut eläinlääkäri! Täälläkin päin (Satakunta) ei kovin moni noista tunnu tietävän sitten yhtään. - vis
Ilmeisesti rohina on jatkunut pidempään? Toisella marsullani henki rohisee joskus, jos se on kylvetettäessä saanut vettä sieraimiinsa, mutta se menee ohitse n. vuorokaudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510