Mistä katsoa kausi 2014 (maksulliset / ilmaiset) vaihtoehdot?

formulat telsuun

Mikä olisi edullisin tai järkevin vaihtoehto katsoa formuloita televisiosta?

DNA MIX HD paketti kaapeliin oli viime vuonna, mutta formuloiden lisäksi muu sisältö oli silkkaa sontaa.

Satelliittikanavista saksalainen RTL taitaa näyttää kisat maksutta? Onko joku tilannut RTL HD katselukorttia?

10

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SpinCop

Saman kysymyksen äärellä olen itsekin, joten tähän olisi hyvä jos jollain olisi tietoo

• kalliiksi tuloo F1

HM-Sat nimisestä saksalaisesta satelliittituotteiden kaupasta olen tilannut vuosien varrella luotettavasti tarvikkeita.

Siellä on mm. myynnissä mm. Topfieldin SBP 2001 viritin jossa mukana tulee CI moduuli ja HD katselukortti (12 kk) muutamalle saksalaiselle kanavalle (Astra 19.2) satelliitista. Joukossa on tuo RTL HD kanava joka näyttää formulakisat teräväpiirtona.

http://tinyurl.com/nzjq7he

RTL satelliittikanava näyttää salaamattomana tavanomaisella kuvanlaadulla formulakisat myös. Selostus on sitten vain ja ainoastaan saksaksi kummassakin tapauksessa.

Topfieldin satelliittiviritin maksaa 139 euroa plus postikulut Suomeen (16 - 28 euroa maksu- ja toimitustavasta riippuen). Muitakin viritinvaihtoehtoja toki on.

Lisäksi tietysti pitää olla valmiina (tai ostaa) satelliittilautanen, mikroaaltopää, kaapelia ja f-liittimet.

DNA MIX HD kanavapaketti irtoaa 6 kk ajaksi hintaan 12,50 euroa /kk. Sen jälkeen hinta pompsahtaa ikäväsi tuplaksi, eli 25 euroa /kk. Tietenkin katselukortin kuukausiveloitus (3 euroa /kk) vielä päälle koko ajan.

Koko formulakausi maaliskuusta marraskuuhun siis noin 177 euroa DNA:n kaapelikanavan kautta. Toki sepustukset suomenkielisinä ja kaikenlaista varikkoextralähetystä.

Eli tässä nämä kaksi jo aloitusviestissäni esittämääni vaihtoehtoa vielä kertaalleen. Kovasti kiinnostaisi jos joku on keksinyt edullisemman tavan, mutta hyvällä kuvanlaadulla.

• Mikko_E

Elisa viihteen kautta saa Picnic-kanavapaketissa RTL-kanavan, joka ilmeisesti formuloita näyttää. Picnic-kanavapaketin hinta on 8,27€/kk ja se on toistaikseksi voimassa oleva.

En tunne laisinkaan tuota RTL:ää, joten olisi mielenkiintoista tietää onko siellä joku tietty RTL-kanava jonka pitää näkyä, vai onko kanavia vain yksi.

• Rtl Formulat

On useampia, mutta vain yksi näyttää F1:set.

• olisi halpa
        Rtl Formulat kirjoitti:

On useampia, mutta vain yksi näyttää F1:set.

Onko tuossa edellämainitussa paketissa se kanava, mikä näyttää formulat?

• RTL näyttää formulat
        olisi halpa kirjoitti:

Onko tuossa edellämainitussa paketissa se kanava, mikä näyttää formulat?

Itsellä on tuo Picnic kanavapaketti ja olen katsonut formulat RTL kanavalta. Tuolta tulee myös ammattinyrkeilyä mm. Klitchkon ottelut olen katsonut RTL:n kautta. Tuossa kanavapaketissa on myös italiainen Rai kanava, mutta sieltä on blokattu jalkapallolähetyksiä.

• hyvin toimi

streem sky sportilta katsoin viimeviikoloppuna

• minä tidän

streem sky sportilta ja pätkii ihan wi......ti,eli pas.............k.aas, kunnon kunnon muutaman kympin satsaus niin ei pätki.

• side on stage

RTL-Ausria näyttää kisat livenä.. asintuntijioina on Lauda ,Danner.. jne. germaaniaksi tosin...
      ja Sport1 näyttää aika-ajot livenä.. Sport1 sitten lapsilukko päälle, tulee muutakin..
      Siis nämä lautasesta....
      Minulla näkyy mökillä 1W-30E (40) hyvin... 30-40 välillä on "arabiaa" jonne ei kannata lautasta/multipäitä suunnata....

• side on stage

..Ja siiten muistakaas.. jos ny Ruusperi jr, ois voittanu Bahrainissa.. oiskoo soiteetu "hyvää musaa a^la Häkkinen'" vai "yber alles..."?.. Tä mitä häh?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6925
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3721
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3258
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2482
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      2192
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      120
      2153
    7. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2102
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2089
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1788
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      18
      1664
    Aihe