Nimimerkki Zenmaster on onneton luuseri

9+19

taitaa olla joku käyttökoirafani, joka ei osaa mitään muuta kuin haukkua tiettyjen kennelien koiria. Taitaa olla mennyt tällä henkilöllä puurot ja vellin pääkopassa hieman sekaisin.

Mulla sattuu olemaan tosi terve koira kyseiseltä kasvattajalta, siis sekä hermorakenteeltaan että fyysisesti, joten Zenmaster on hyvä ja repii siitä ja lopettaa yleistämisen julkisella keskustelufoorumilla.

4

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zenmaster

      no voi pikku ressu flick, kun sitä taas muka niin kiusataan :(. itse täällä haukut kaikkia ja et yhtään kestä kritiikkiä, kun sitä tulee omalle kohdalle.
      sinulle taas kaikki käyttikset ovat hermoheikkoja ja sähköpannoin kulutettuja, sekä piloille hakattuja koiria, joten elämä on kuin peili...se vastaa juuri niin, kuin itse toimit. hyvää päivän jatkoa flick.

      • ZEUS.

        Mikset mene suoraan kertomaan noita samoja asioita koirasi kasvattajalle? Eikö rohkeus riitä. Ihan täysin turhaa on niistä räksyttää täällä. Noinko ajattelit saada tuotettua parempaa koiramateriaalia ihan yleisesti? Täytyy kyllä ihmisen äo olla alle sata jos ei muuhun kykene. Soita kenneliin ja hauku omistaja pystyyn, jos olet sairaan koiran sieltä saanut. Tämän jälkeen voit ottaa yhteyttä Hesarin toimittajiin ja kertoa perusteluinen kuinka asianlaita oikeasti todellisuudessa on. Pitäähän tuollaiseen sairaiden koirien tehtailuun nyt jo puuttu isommallakin kädellä, mikäli se pitää paikkaansa.


    • SSMBWpaska

      "Mulla sattuu olemaan tosi terve koira kyseiseltä kasvattajalta, siis sekä hermorakenteeltaan että fyysisesti"Niin siis täähän on SAKSANPAIMENKOIRA palsta, ei sinun toivomuksien tai määräyksien palsta, katos, kun niillä sun ihannoimillas kasvattajilla kun on pari muutakin kasvattia.

      Olethan varmaan kuullut vanhoja kansan viisauksia, kuten "ei yks pääsky kesää tee" tai "poikkeus vahvistaa säännöt" tai "tyhjät tynnyrit eniten kolisee"!

      Ulkonäköön perustavat kasvattajat, vois kaikki viedä saunan taakse, minne niiden sairaat kasvatitkin useimmin päätyy.

      Ole onnellinen että sinulta on tuolta Karjaan tehtaalta tullut terve koira, minulla esim. ei ja monille muille on käynyt yhtä huonosti, joten flick on hyvä ja repii siitä ja lopettaa yleistämisen julkisella keskustelufoorumilla.

    • Juuri noin

      Kuin SSMBWpaska kirjoitti."ei yksi pääsky kesää tee" Oma entinen koirani ei ollut tuolta kyseisestä kennelistä,vaan toisesta täällä uein kirjoitetusta.omani oli terve ja hieno yksilö,siispä en ymmärtänyt täällä näitä kirjoituksia ja moitteita,kunnes tosiaan pikku hiljaa selvisi,että sain todella olla iloinen että tämä koira osui minulle.Useita jouduttiin lopettamaan jo hyvin nuorena moninaisten vikojen vuoksi,joten Flick älä ota niin hirveen henk.koht.noita asioita,sinulle osui terve ja upea koira,monet ovat taas joutuneet pettymään raskaimman kautta,hoitaessaan sairaita koiriaan,jopa joutuneet lopettamaan ne,myötätuntoni täysin heidän puolellaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3135
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2351
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1720
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      774
    Aihe