Pistosten lopettaminen

Neula

Olen kolmen vuoden ajan ottanut Betaseron ruiskeita joka toinen päivä ja ihoreaktioiden takia olen miettinyt pistosten lopettamista. Millaisia kokemuksia muilla on ollut lääkityksen lopettamisesta?

1

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Buhapcue l

Luovuin itse Betaferonista ja itse ajoin lääkärin kanssa yhteisymmärryksellä lääkityksen alas hiljaisesti. Vähensin annosta ja aloin pistämään joka kolmas päivä jne jotta elimistö ehti tottua muutokseen.
      Ainakin silloin kun lopetin 2007, ei ollut mitään neuvoa hitaasta lopettamisesta vaan kertaheitolla loppu. Omalla maalaisjärjellä ajattelin kuitenkin että se voisi olla elimistölle turhan raju muutos. En halunnut ottaa riskiä että laukaisen pahentumisvaiheen äkkimuutoksella.
      Itselläni ei ole ollut yhtään pahenemisvaihetta näiden lääke vapaiden vuosien aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      104
      5507
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      95
      4805
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      139
      4752
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      367
      2179
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      112
      1987
    6. 105
      1757
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      256
      1557
    8. 370
      1298
    9. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      59
      1131
    10. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      207
      1074
    Aihe