Onneksi, jäi taas yksimurheen kryyni pois, ettei tarvi olla poissa laturetkeltä eikä hiihtopäiviltä kun ei voi hiihtää... hih.. lapset kun tykkää koulunkäynnistä muttei pakkohiihdosta!
Nyt on hyvä asia ei tarvi "valehdella" olevansa sairaana, kun ei ole lunta, muutoinhan latutretki ym hiihtopäivät ovat meillä poissaoloja!
Tälläistä sais olla iana, ei tarvis kenenkään ostaa pakkosuksia ja luistimia, eikä pakkohiihtää umpihangessa.
Nyt voi keskittyä trekimpiinkin kouluaineisiin, kun hikipakkohiihto!!!! Aivan loistavaa... ei lunta ei pakkohiihtoa, tästä kaikki suomalaiset tykkää kun on lumeton talvi, me olemme kesäkansaa.
IHANAA LUNTA EI OO!
5
94
Vastaukset
- Kunnaninsinööri
Kuntaasi suunnitellaan hiihtotunnelia.
- sulle uusi harrastus
Loistavaa!!!!!!!!!!!Sitä ootellessa lapseni ei ole enää koulussa...jää hiihtotunneli sitten sinun lapsillesi ...
me voimme vaan katsella miten sun ja muut lapset pakkohiihtää... ja hiihtää.. vaikka keväällä ja kesällä... - Terkkarisi
sulle uusi harrastus kirjoitti:
Loistavaa!!!!!!!!!!!Sitä ootellessa lapseni ei ole enää koulussa...jää hiihtotunneli sitten sinun lapsillesi ...
me voimme vaan katsella miten sun ja muut lapset pakkohiihtää... ja hiihtää.. vaikka keväällä ja kesällä...Onkos se sinun lapsesi se pullukka jolle piti suositella uusia ruokailutottumuksia ja liikuntas?
- minäkin viulua
Ei o ei, mun lapset ovat kaikki taiteilijoita, kuka musiikissa kuka kädentaidoilla... jokainen soittaa.
- Ystäväsi
Kerro toki missä kunnassa ja koulussa lahjakkaat lapsesi ovat! Ja mielellään myös luokka. Noin lahjakkaan vanhemman lapset ovat varmasti jo kuuluisia taidoistaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949