äiti ja isä eroo ja äiti sanoo et sil ei oo tunteita isää kohtaa muka kymmeneen vuoteen ja se on muka esittäny et sil olis isälle. ja isä haluais vielä olla ja se on surullinen . ÄITI ON PASKA AKKKA !!!! oon siis 12v poika
äiti ja isä eroo :((
5
109
Vastaukset
- voimia sinulle
Ymmärrän tunteesi ja hätäsi! Äitisi ei voi hyvin. Ehkä ei ole hänen tunnetarpeensa täyttyneet. Tiedätkö, onko äidilläsi joku toinen mies vai muuten haluaa päästä irti häntä ahdistavasta tilanteesta? Tai onko isällä ollut joku toinen nainen? Ellei kummallakaan ole toista, on vielä toivoa! Juttele molemmille rauhallisesti ja lempeästi ja sano, että SINUN takiasi jatkaisivat ja yrittäisivät MOLEMMAT ja toimisivat toisensa hyväksi, ei itsekkäästi. Olethan heidän yhteinen lapsi ja molemmille rakas! Voi olla, että he ehkä kuulevat, mitä sanot. Tai sitten ovat vain omien tuntojensa vankeja.
Sinulla on joka tapauksessa isä ja äiti, vaikka heillä menis keskenään tosi huonosti. Ja vaikka heille tulisi lopulta ero.
Älä asetu kummankaan puolelle toista vastaan, jos vain voit. Hyvin vaikea on sanoa, mistä ne ongelmat johtuu, mutta ehdota heille, että yrittävät vielä! Ja sano, että sinun takiasi yritäisivät! Toivon sydämestäni, että he tajuavat tilanteen ja jaksavat jatkaa yhdessä!- jovk
Oon monesti sanonu mut isä kyl ite haluis jatkaa mutta äiti ei. Ei kummallakaan oo toista.
- Saddd
Samaa pelkään täälläki, ku äiti ja iskä huutaa koko ajan toisillee ja oon kuullu niitten keskusteluja, kun iskä kysyy äidiltä esim. Huutaen "rakastaks sä mua?!" ja sit äiti on ihan hiljaa. Sit iskä puhuu välil jostai äidin toisest miehest...
- jovk
yritä sä myös jaksella
Moi! Olen pahoillasi puolestasi, että joudut kokemaan vanhempien eron. On aina kurja juttu kaikille osapuolille, että parisuhde päättyy. Tämä parisuhteen päättyminen on kuitenkin vain vanhempiesi välinen kiista, se ei johdu sinusta eikä missään nimessä ole sinun syysi. Sinun ei tarvitse valita mitään puolia vaan molemmat vanhemmat ovat sinulle edelleen vanhempia, se ei muutu.
Vaikka eroaminen on kurjaa, niin usein se on väistämätön juttu. Jos parisuhdetta jatkaa väkisin, ei se ole kenenkään kannalta hyvä ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523406Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512389Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121194- 1121169
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48937Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9913Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46864
- 36692
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt196666