äiti ja isä eroo ja äiti sanoo et sil ei oo tunteita isää kohtaa muka kymmeneen vuoteen ja se on muka esittäny et sil olis isälle. ja isä haluais vielä olla ja se on surullinen . ÄITI ON PASKA AKKKA !!!! oon siis 12v poika
äiti ja isä eroo :((
5
124
Vastaukset
- voimia sinulle
Ymmärrän tunteesi ja hätäsi! Äitisi ei voi hyvin. Ehkä ei ole hänen tunnetarpeensa täyttyneet. Tiedätkö, onko äidilläsi joku toinen mies vai muuten haluaa päästä irti häntä ahdistavasta tilanteesta? Tai onko isällä ollut joku toinen nainen? Ellei kummallakaan ole toista, on vielä toivoa! Juttele molemmille rauhallisesti ja lempeästi ja sano, että SINUN takiasi jatkaisivat ja yrittäisivät MOLEMMAT ja toimisivat toisensa hyväksi, ei itsekkäästi. Olethan heidän yhteinen lapsi ja molemmille rakas! Voi olla, että he ehkä kuulevat, mitä sanot. Tai sitten ovat vain omien tuntojensa vankeja.
Sinulla on joka tapauksessa isä ja äiti, vaikka heillä menis keskenään tosi huonosti. Ja vaikka heille tulisi lopulta ero.
Älä asetu kummankaan puolelle toista vastaan, jos vain voit. Hyvin vaikea on sanoa, mistä ne ongelmat johtuu, mutta ehdota heille, että yrittävät vielä! Ja sano, että sinun takiasi yritäisivät! Toivon sydämestäni, että he tajuavat tilanteen ja jaksavat jatkaa yhdessä!- jovk
Oon monesti sanonu mut isä kyl ite haluis jatkaa mutta äiti ei. Ei kummallakaan oo toista.
- Saddd
Samaa pelkään täälläki, ku äiti ja iskä huutaa koko ajan toisillee ja oon kuullu niitten keskusteluja, kun iskä kysyy äidiltä esim. Huutaen "rakastaks sä mua?!" ja sit äiti on ihan hiljaa. Sit iskä puhuu välil jostai äidin toisest miehest...
- jovk
yritä sä myös jaksella
Moi! Olen pahoillasi puolestasi, että joudut kokemaan vanhempien eron. On aina kurja juttu kaikille osapuolille, että parisuhde päättyy. Tämä parisuhteen päättyminen on kuitenkin vain vanhempiesi välinen kiista, se ei johdu sinusta eikä missään nimessä ole sinun syysi. Sinun ei tarvitse valita mitään puolia vaan molemmat vanhemmat ovat sinulle edelleen vanhempia, se ei muutu.
Vaikka eroaminen on kurjaa, niin usein se on väistämätön juttu. Jos parisuhdetta jatkaa väkisin, ei se ole kenenkään kannalta hyvä ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504