Omituista että jotkut puhuvat kanariasta ja että lähtevät kanarialle vaikka menevät esim. lanzalle. Canaria on yhtä kuin Playa Del Ingles ja lähialueet, esim. Puerto Rico. Onneksi jotkut matkailutoimittajat ja blogien kirjoittajat ymmärtävät tämän. Sekaannusta aiheuttaa täälläkin eräs sankari joka jatkuvasti höpisee että kanarialla on useita saaria joista seitsemän on asuttuja. Ei ole ihme että sekaannusta syntyy.
Jos mennään kanarialle, silloin ollaan menossa eteiselle puoliskolle Gran Canarian saarta. Muista saarista puhutaan yleensä nimellä. Esimerkiksi siis että menemme Lanzarotelle. Las Palmas on tietenkin myös kanariaa. Esim: lähdemme kanarialle. Mihin päin saarta menette? Las Palmasiin.
Näin se vaan on. Tarkuutta kirjoittajat!
Kanaria = Ingles
13
559
Vastaukset
- 1+8
Tuota samaa olen monille yrittänyt joskus täälläkin sanoa. Luovuin asiasta kun ei se joilekin tunnu menevän jakeluun. Vängätköön sitten vastaan jos tahtovat
- uskomitähuvittaaa
Wikipedia, katso sieltä.
Kanariansaaret on seitsemän vulkaanisen saaret muodostama saariryhmä.....
Nimi tulee koirista...........
Kanariansaaret on monikossa. Jos menen Las Palmasiin ,niin enkö mene C(K)anarialle,miksi ja mistä tuo eteläiset osat on, kuten kutsut, Canaria,kun saari on (ja pysyy)Gran Canariana.
Todella omituista!!Minusta saaret on kanaria ,sen kummemmin yksilöimättä,tarkennuksena sitten saaren nimen voi mainita jos on tarvetta.- Monikko on
Otsikko on Kanariansaaret. Eiköhän siitä jo pitäisi käydä selville että saaria on useampi kuin yksi.
- 1+8
Olette kaikki näköjään missanneet aloittajan pointin mutta mitäpä sitä tuulipuvuilta voi muuta odottaa kuin, no...kun on lusikalla annettu.... jne.
Kanariansaaret on eri asia kuin kanaria. Toki saaria on enemmän kuin yksi, kanariasaaret. Mutta jos puhutaan kanariasta, silloin puhutaan gran kanariasta.
"Jos mennään kanarialle, silloin ollaan menossa eteiselle puoliskolle Gran Canarian saarta. Muista saarista puhutaan yleensä nimellä. Esimerkiksi siis että menemme Lanzarotelle. Las Palmas on tietenkin myös kanariaa. Esim: lähdemme kanarialle. Mihin päin saarta menette? Las Palmasiin. "
Tuossahan tuo olennainen näköjään lukee. 1+8 kirjoitti:
Olette kaikki näköjään missanneet aloittajan pointin mutta mitäpä sitä tuulipuvuilta voi muuta odottaa kuin, no...kun on lusikalla annettu.... jne.
Kanariansaaret on eri asia kuin kanaria. Toki saaria on enemmän kuin yksi, kanariasaaret. Mutta jos puhutaan kanariasta, silloin puhutaan gran kanariasta.
"Jos mennään kanarialle, silloin ollaan menossa eteiselle puoliskolle Gran Canarian saarta. Muista saarista puhutaan yleensä nimellä. Esimerkiksi siis että menemme Lanzarotelle. Las Palmas on tietenkin myös kanariaa. Esim: lähdemme kanarialle. Mihin päin saarta menette? Las Palmasiin. "
Tuossahan tuo olennainen näköjään lukee.Jos on saatu lusikalla,niin lusikan koko kai ratkaisee.Puhekielessä ihmiset käyttävät termiä kanaria,erottaakseen matka kohteen vaikkapa thaikkulasta,tahi jostakin muusta.Älä väitä ,ettet ymmärrä (lusikalla...)Kun sitten puhutaan pelkästään saarista Afrikan länsipuolella ,voidaan mennä yksilöimään ,mikä saari on kyseessä .Olen siis vahvasti sitä mieltä ,että kanaria on kaikki saaret,eikä mikään muu.Tällä periaatteella tulen taatusti ymmärretyksi,joka riittääkin.
- 1+8
donluis kirjoitti:
Jos on saatu lusikalla,niin lusikan koko kai ratkaisee.Puhekielessä ihmiset käyttävät termiä kanaria,erottaakseen matka kohteen vaikkapa thaikkulasta,tahi jostakin muusta.Älä väitä ,ettet ymmärrä (lusikalla...)Kun sitten puhutaan pelkästään saarista Afrikan länsipuolella ,voidaan mennä yksilöimään ,mikä saari on kyseessä .Olen siis vahvasti sitä mieltä ,että kanaria on kaikki saaret,eikä mikään muu.Tällä periaatteella tulen taatusti ymmärretyksi,joka riittääkin.
Puhekielessä ihmiset käyttävät termiä kanaria erottaakseen kanaria (Gran kanaria) muista kanariasaarista.
- lefa
Suomalaiset matkanjärjestäjät järjestävät matkoja Gran canarialla, Teneriffalle, Lanzarotelle , Fuentofentorella ja La palmalle, joten pari saarta jää väliin. Olen itse känyt La palmaa lukuunottamatta muilla saarilla, mutta toivossa on hyvä elää. Tosia-asia on kuitenkin, että Kanaria tarkoittaa näitä seitsemää saarta ja kaikenkenlisäksi ainakin minä ja don luis ollaan näihin ihkastuneita.
- Kanaria yleisnimi
Minä lähden tänä vuonna Thaikkulaan, viime vuonna olin Kanarialla ja ensi vuonna ajattelin lähteä Alpeille laskettelemaan.
Minne menet Thaimaassa? - Phuketin saarelle. Missä päin Kanariaa olit? - Fuerteventuralla Jandiassa. Mihin kohteeseen menet Alpeilla? - Luulenpa, että tällä kertaa Italian puolelle, paikkaa en ole vielä valinnut. - tipsitipsi
Juuri näin.
- Tuulipuku-Kanaria
Ingles on Kanaria niille, jotka käyttävät tuulipukua.
- 2702
Vaikkei nyt tuulipukua käyttäiskään, useat eivät osaa mennä ikinä mihinkään muualle kuin Inglesiin. Ja se on se niiden "Kanaria".
- 13+1 saarta
Provo, provompi ja säälittävän huono provo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957