Mulla on pieni rintamamiestalo, johon pitäisi tehdä uusi ulkoverhous. Lisäksi olisi hyvä laittaa samalla lisäeristys seiniin. Onko kellään kokemuksia Kymenlaaksossa esim. Eliittikattojen tai Kattocenterin ulkoverhousremonteista. Itse en osaa hommaa tehdä, vaan tarvitsen "avaimet käteen" ratkaisun. Neuvoja pliis?
Uusi ulkoverhous rintamamiestaloon, mistä?
4
576
Vastaukset
- helppoa on
Homma on helppoa. Laitetaan 2x tuulensuojalevyt vanhaan vuoraukseen kiinni, lyödään juoksut kiinni ja sitten uudet paneelit.
- älli
Olipas helppoa. Noinhan ne teeseitseammattilaiset ryskäkirvesmiehet sen tekevät.
Entäs räystäät, ovi- ja ikkunanpielet?
Miksi kaksinkertainen tuulensuojalevy?
Tarviiko tuuletusrakoa?
Kannattaako laittaa hiiriverkot?- helppoa on
kaksikertainen tuulensuojalevyt, siksi että saadaan samalla lisäeristystä. Tuulensuojalevyjen päälle rimat, jolloin saadaan ilmarakoa.
Kun verhous on pakoillaan, mitataan ovien ja ikkunoiden pielet ja lyödään laudat paikalleen.
Mulla olisi ihan samanlainen homma edessä. Samalla pitäisi tehdä salaojitus ja alakerran eristys. Olen katsellut kun yhden talon remontoija on eristänyt alakerran betoniseinän 50mm uretaanilla ympäriinsä samanlaiseen rintamamiestaloon. Saa nähdä millä pinnoitttaa sen kun on vielä uretaanipinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019