Saataisiin kaverilta isohko akvaario, mitat 200cm leveä, korkeus ja syvyys 36,5cm. Tilavuudeksi laskin 266litraa.
Tuota korkeutta oon miettinyt että aika matala?kaverilla joskus ollu kilppari siinä. Ja jos meille otetaan niin kaloja ehdottomasti halutaan.
Millaisia kaloja tuollaiseen olisi hyvä laittaa? Onko tuo akvaarion mataluus este joillekin kaloille? Viihtyykö kalat paremmin korkeammassa akvaariossa?
Tässä paketissa saataisiin kaikki hiekat, kivet ja muut härpäkkeet samalla.
Eli kaipaisin vinkkejä, aloittelija kun oon!!Mitä kaloja kannattaisi laittaa tuon kokoiseen akvaarioon?
Akvaarion koko, mitä laittaisi??
2
191
Vastaukset
- puks
Kiekkokaloja tai lehtikaloja ei noin matalaan altaaseen kannata ottaa. Muuten ei ole kovin paljoa väliä. Kaikki pohjakalat käyvät, jotka mahtuvat litrojen puolesta, samoin melkein kaikki muut kalat. Kiekot ja lehtikset eivät käy korkean muotonsa takia.
- Akvaharrastaja
Ota vaikka joku parvi esim.tetroja, Vaikka intiaanisulkia, neontetroja tai muita (muista tarkistaa että kalat sopivat yhteen vesiarvojen ja lämpötilan suhteen) ja parvi jotain monnisia esim. kupari tai pandamonniset plus joku monni ja joku pääkala.
Esim. tämmönen kalasto: 30 intiaanisulkaa tai neontetraa, yksi paratiisikalaukko,
6-10 kupari tai pandamonnista ja partamonni. :)
Suosittelen myös vierailua Aqua-Web foorumilla, sieltä löytyy aika paljon tietoa kaikista kaloista. Tässä linkki: http://aqua-web.fi/forum/viewforum.php?f=105
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122323Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511003Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli240998Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63914Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?46709