Syystien monipuolinen vanhustenkeskus

Meeris

Millainen paikka se on työskennellä lähärinä? Ovatko pomot ja työkaverit ammattitaitoisia? Oon kuullut laitoksen olevan kuin loppusijoituspaikka hoitajille jotka eivät muualla pärjää.

14

4661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syssy

      Jos ajattelet näin, kun yllä lukee niin älä hae. Jos tuolla asenteella haet töihin, niin ei tee hyvää ilmapiirille. Samanlaista hoitotyö siellä on kuin muuallakin, en tiedä mistä repäisit tuon "loppusijoituspaikan". Tiedän mistä puhun.

      • Meeris

        noin mulle on ainakin 3 sijasita sanonut ja pari vakkaria. Pelkkiä huhuja ja mustamaalaamista?


    • syssy

      Eiköhän se työ ole joka paikassa samaa. Kannattaa itse kokeilla, vaikkapa eri osastoilla keikkailemalla.
      Tavat ja ilmapiiri vaihtelevat, mutta niinhän se on joka paikassa. Työympäristö ainkin on hyvä, rempatut tilat.
      Itse olen työskennellyt siellä ja muuallakin. Olen kyllä pärjännyt Syystien jälkeen vallan mainiosti, eli ei kyllä ole mikään "loppusijoituspaikka".

      • carlino1

        Äitini asuu siellä ,eikä minusta ole ainakaan työilmapiirissä omaisen näkökulmasta havaittavia ongelmia.


      • No ei ole

        syssy;lle ja muilekkin

        Sen verran vielä lisäisin, että työ ei ole samaa. Eroja on paljonkin saman organisaation sisällä. Kuten työnmäärässä, ilmpaiirissä, johtamisessa; on osaavaa johtamista ja johtamista jossa huonot johtajat.

        Paljon hienoja lupauksia, niin hauissa kuin itse työssäkin. Jopa valheellista tietoa, uusintahakuja yms epärehellisyyttä yms epäkollegialisuutta.

        Henkilöstöä vähän, osaavia, mutta osaamttomiakin löytyy ja useinkin sijaisen kohtelu on ala-arvoista. Kuppikuntia, selkäänpuukottamista ja epämiellyttäviä työntekijöitä. Myös osa huonolla suomen kielellä, että puheesta ei tahdo saada selvää. Miten on sitten osaamisen taso?

        Keikkalaisethan usienkin pyörittävät näitä kaupungin yksiköitä, kun ns. vakihenkilöstö on sairauslomilla, lomilla, osa-aikaisina tai ties missä. Kun itse eivät jaksa enää tehdä sitä työtään ja ovat leipääntyneet siihen. Myös johtamisessa paljon puutteita tai esimiehillä/naisilla ei ole mitään johtamisosaamista tai koulutusta siihen eli perustallaaja kelpaa siihenkin!


      • Anonyymi
        No ei ole kirjoitti:

        syssy;lle ja muilekkin

        Sen verran vielä lisäisin, että työ ei ole samaa. Eroja on paljonkin saman organisaation sisällä. Kuten työnmäärässä, ilmpaiirissä, johtamisessa; on osaavaa johtamista ja johtamista jossa huonot johtajat.

        Paljon hienoja lupauksia, niin hauissa kuin itse työssäkin. Jopa valheellista tietoa, uusintahakuja yms epärehellisyyttä yms epäkollegialisuutta.

        Henkilöstöä vähän, osaavia, mutta osaamttomiakin löytyy ja useinkin sijaisen kohtelu on ala-arvoista. Kuppikuntia, selkäänpuukottamista ja epämiellyttäviä työntekijöitä. Myös osa huonolla suomen kielellä, että puheesta ei tahdo saada selvää. Miten on sitten osaamisen taso?

        Keikkalaisethan usienkin pyörittävät näitä kaupungin yksiköitä, kun ns. vakihenkilöstö on sairauslomilla, lomilla, osa-aikaisina tai ties missä. Kun itse eivät jaksa enää tehdä sitä työtään ja ovat leipääntyneet siihen. Myös johtamisessa paljon puutteita tai esimiehillä/naisilla ei ole mitään johtamisosaamista tai koulutusta siihen eli perustallaaja kelpaa siihenkin!

        Samaa mieltä 👍


    • Voi miettiä

      Paljon ainakin haetaan henkilökuntaa. Useimmiten ei ilmoiteta hauista ja uusintahakuja usein näkyy Mollin sivustolla.

      Hyvin usein uusintahakuja harrastavat työantajat eivät ole mielestäni ajantasalla.

      Pysyykö henkilötö vai onko vaihto vilkasta?

      Osaako joku kertoa onko siellä osaavaa ja koulutettua johtamista?

      Myös oppisopimuksella tuntuu olevan paljon henkilöitä.

      • Anonyymi

        Valitettavasti nähnyt kyseisessä paikassa erittäin ilkeitä ja ammattitaidottomia "hoitajia ". Johtaja ei puutu asioihin eikä työsuojelu myöskään. Tuntuu pahalta asukkaiden puolesta mutta myös niiden hoitajien puolesta, jotka joutuvat katsomaan touhua ja johtajat eivät tee asioille mitään. Työterveyshuollossa ei puututa myöskään työpaikkakiusaamiseen asiallisella tavalla. Valitettavasti .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti nähnyt kyseisessä paikassa erittäin ilkeitä ja ammattitaidottomia "hoitajia ". Johtaja ei puutu asioihin eikä työsuojelu myöskään. Tuntuu pahalta asukkaiden puolesta mutta myös niiden hoitajien puolesta, jotka joutuvat katsomaan touhua ja johtajat eivät tee asioille mitään. Työterveyshuollossa ei puututa myöskään työpaikkakiusaamiseen asiallisella tavalla. Valitettavasti .

        😭😭😭


    • carlino1

      Onhan toki niin, että me omaiset emme useinkaan näe todellisuutta. A-studion tämän päivän sivulla on mahdollisuus vaikuttaa. Avaa sivusto Yle,fi, niin sieltä löytyy.

    • Anonyymi

      Olin siellä keikalla. Juuri noin se menee. Hoitaja oli ottanut sieltä paikan ennekuin jää eläkkeelle. Sano että helppo olla siellä??? Vähän hoitajia. Melko osaamattomia. Ihan paniikissa lääkkeen jaossa. Valehteli asukkaan tilanteen huomatun vasta illalla. Vaikka oli muorista tolkku pois jo päivällä. Outoa menoa kaikin puolin. Pomo kuvittelee olevansa diktaattori ja alaiset kuuluvat hänen kuningaskuntaan😅

      • Anonyymi

        😭😭😭


    • Anonyymi

      Pelkkää perushoitoa. Et opi mitään uutta!

    • Anonyymi

      Äitini Betty asui syystien palvelutalossa yli 10 vuotta. Ihmettelin henkilökunnan suhtautumista minuun , mutta minulle valkeni äitini kuoleman jälkeen enoni tekemät äitiäni ns auttamiset ja lähiomaisena esiintymiset.Minusta valheita puhuen hän oli saanut henkilökunnan ja palvelutalon johdon jotenkin minua vastaan. Nyt tuli vielä esille, että enoni on varastanut äitini kaikki korut ja arvotavarat, joten hän osoittautui vielä varkaaksikin. Haluan näin ollen kiittää henkilökuntaa kun jaksoitte yli 10 vuotta katsoa minua kieroon. Terv, R

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2097
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1610
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1236
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1150
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1145
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe