VR työskentelyhytti = kakkaa

Kuka näitä duunaa?

Tulipa sitten ensimmäisen ja viimeisen kerran varattua paikka VR:n kahden hengen "työskentelyhytistä". Junassa minua odotti pöytä johon ei mahdu edes kokonainen A4 paperi, läppäristä puhumattakaan, ja penkki jossa ei ole minkäänlaista kallistusmahdollisuutta.

Eli minulla oli paikka jossa ei voinut työskennellä eikä edes nukkua. Tuhannet kiitokset Valtion Romuille tästäkin kokemuksesta.

16

3686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EVO?

Kyllä ne penkit kallistuu, jos vaan osaa käyttää niitä.

• Pölvästille

Hirveetä narinaa turhasta. Minkälainen nojatuoli siellä olisi pitänyt olla kuninkaalliselle perseellesi? Läppäriä pidetään yleensä sylissä ja työskentelyhytin tarkoitus on, että siellä voi tehdä töitä rauhassa. Ja kuten tuossa jo mainittiinkin, niin penkissä tosiaan on kallistusmahdollisuus. Turhaan syytät VR:ää OMASTA tyhmyydestäsi!

• Olet pölvästi

Läppäriä EI pidetä sylissä, ainakin jos olet alle 40 vuotias mies.

• Oot insestin hedelmä
        Olet pölvästi kirjoitti:

Minä ainakin pidän ja olen alle kolmekymppinen nainen.. Käytän viikottain työskentelyhyttiä ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Ja kuten joku tuossa mainitsikin, penkin saa tosiaan kallistettua, jos viitsii ottaa sen sormen pois sieltä sieraimesta ja käyttää järkeä. Joiltai se on tosin aivan liikaa vaadittu.

• kekkosen haulikko
        Oot insestin hedelmä kirjoitti:

Minä ainakin pidän ja olen alle kolmekymppinen nainen.. Käytän viikottain työskentelyhyttiä ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Ja kuten joku tuossa mainitsikin, penkin saa tosiaan kallistettua, jos viitsii ottaa sen sormen pois sieltä sieraimesta ja käyttää järkeä. Joiltai se on tosin aivan liikaa vaadittu.

Niin sinä oletkin nainen, silloin ei mitään vaaraa olekaan.

• Oot insestin hedelmä
        kekkosen haulikko kirjoitti:

Niin sinä oletkin nainen, silloin ei mitään vaaraa olekaan.

Sinullako sitten on se vatsa tiellä ettei läppäri mahdu syliin? Vai mistäkö kiikastaa.

• AAAAAAAAAAAAAAA
        Oot insestin hedelmä kirjoitti:

Sinullako sitten on se vatsa tiellä ettei läppäri mahdu syliin? Vai mistäkö kiikastaa.

PENIS PALAA

• Olet tosiaan pölväst
        Olet pölvästi kirjoitti:

Nimimerkille Olet pölvästi: Laptop on englannin kieltä ja tarkoittaa sylissä pidettävää.

• nuttoo
        AAAAAAAAAAAAAAA kirjoitti:

PENIS PALAA

haistaa huiluu.

• Rifitus

Vai olisiko tuo kivesten lämpötilasta huolehtiminen aiheena, jos lapsiakin joskus haluaisi tehdä..

• Tyhmyys periytyy

Ehkä on parempikin, ettei aloittajan kaltainen narisija saa jälkikasvua..

• Gjgfghhh

Ja saunassa ei ole kukaan käynyt? Siellä istutaan 80 asteessa kymmeniä minuutteja ja tuo yksi foliohattu on hysteerinen läppäristä. Vinkki; läppärin nimitys ei ole johdettu siitä näytöksi käännettävästä "läpästä". Ehkä alottajan tapauksessa onkin hyvä ettei suku jatku.

• happamater

Miten sen penkin saa taivutettua? Meneekö yhtä paljon taakse kuin tavalliset penkit?

• tollot reissaa vai

kait se on vaan että osa nyt on niin tyhmiä että ei edes penkkien säätöä osata. kaikenlasia idiootteja sitä junaan otetaankin

• hiiohoiiihhhh

Ja käyttävät vielä windowsia läppärissään!

• säälinapplefanipoikia

applen käyttöjärjestelmää itse varmaan käytät? hyiii että, käy ihan sääliksi kun et tiedä paremmasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3123
    2. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      720
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      713
    4. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      581
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      580
    6. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      577
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      19
      520
    8. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      511
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      509
    10. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36
      495
    Aihe