mulla on tunturissani semmonen ongelma, että valot ei toimi, mutta hehku ei ole palanut.
niin että jos joku voisi auttaa niin olisin kiitollinen!
Tunturi tiger s -87
7
702
Vastaukset
- tiger 50cc
Koetappa katsoa onko joka johto kiinni ja maadoitus kunnossa,mittaa yleismittarilla tai mittakynällä jossa on siis nipistimellä varustettu johto toisessa päässä ja se hauenleuka runkoon ja mopo käyntiin valot päälle ja katsot valopuolalta tulevaan johtoon tuleeko virta ja seuraat katkaisimenläpi minne asti tulee jos tulee yleensä puolalta mitään niin kyllä se vika löytyy.
- hra_rex
Jos on sulla tigeri, niin heitä se suohon heti. Ei semmosta saa korjattua, pelkästään enemmän sohlattua. Eli Hankkiudu siittä tikrusta eroon ja helvetin äkkiä! Siittä ei oo mitään muuta kuin harmia!!!!
Nimimerkki: Veljellä oli... Ei oo enää.- oikoja
Eipä ole tigerissä vikaa. Hyvä kunnon mopo ollut ja tule olemaan. Jokaista knetta korjataan ja aina ne kuntoon tulee.
- jo pe
Missäköhän tuo valopuola on tiger s:ssä
- tunturi ri
No vaihdekepin puoleisella puolen , koppa auki ja näkyy se missä on käämit näkyvissä on valopuola .
- jo pe
tunturi ri kirjoitti:
No vaihdekepin puoleisella puolen , koppa auki ja näkyy se missä on käämit näkyvissä on valopuola .
mikä se käämi on?
- Mauri933
Oisko johdot katkennu ? uusi johdot kuitenki varmuuden vuoks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468