Traumat

JoonasJanina

Hei.

Olen ujo. Tosi ujo. En halua paljastaa oikeaa nimeäni joten kutsukaa minua Joonakseksi. Tai voitte kutsua myös Janinaksi. Jaan teidän kanssa pienen tarinan joka teki minusta sen mikä olen nykypäivänä.

Olin ala-asteella huippuoppilas ja jollain tavalla liian viisas käymään tavallista koulua. Minulla ei ollut kavereita joten loin mielessäni Voltramonin. Voltramon oli paras kaverini ja Voltramonin avulla jaksoin päivästä toiseen. Mutta Voltramonilla oli huono vaikutus minuun. Voltramon käski minua tekemään asioita jotka olivat epämukavia. Voltramon käski minun kosketella häntä ja rakastella hänen kanssaan. Eräänä päivänä Voltramon vain katosi enkä nähnyt häntä enää ikinä.

Näiden tapahtumien takia en ole kehittynyt sosiaalisesti juurikaan ja minun on vaikea ystävystyä toisiin humanoideihin, saati sitten olla seksuaalisesti jonkun kanssa. Onko teillä mitään neuvoja minulle?

6

290

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voltramon

On.Mene skitsofrenia-palstalle.

• Juttusille

Mee juttelemaan lääkärin kanssa, kyllä se siitä järjestyy.

Jos on vaikeeta, niin moni muukin keksii tekoystävän.

Selvitä tilanne, kyllä se siitä!

• Ujous on tuttua mulle.
      Otan osaa.
      Pärjäile hyvä ihminen!

• kärsit, ymmärrän

Monesti juuri huippulahjakkaat ja älykkäät eristäytyvät omaan mielikuvitusmaailmaansa, koska eivät koe olevansa samalla aaltopituudella tavisten kanssa.
      Kaksi mahdollisuutta, mikä sinua vaivaa: Olet psyykkisesti sairas ja olet yhteydessä mielikuvituksesi kanssa fantasiaolentoon tai sitten olet kommunikoinut demonhengen kanssa. Mitään humanoideja ei ole olemassa: jos on, ovat vain valhepukuisia riivajaahenkiä.
      Käänny uskossa Jumalan puoleen ja etsi apua mielenterveysammatilaisilta.

• MrJuha82

Osa älykkäitä, osa lahjattomia niistä yksinäisistä erakoista.
        Suurin osa kai älykköjä, jotka ei tuu toimeen tavisten kaa.

• Voltramon

No niin mt-hoitsu,skitsofrenia-palstalle kuin olis jo.Olen odottanut sinua jo päiviä.Pitääkö minun suuttua,tiedät mitä siitä seuraa.Meillä on puhuttavaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1399
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      831
    3. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      800
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      66
      755
    5. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      92
      755
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      158
      695
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      679
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53