Mitä järkeä on edes elää jos on ruma?
Ei ole mitään järkeä vaivautua minkään eteen tai yrittää panostaa mihinkään jos on ruma kun ihan sama mitä sitä tekee sillä ei kukaan halua olla ruman kaveri tai varsinkaan seurustella ruman kanssa, ellei ole joku miljonääri niin sitten ehkä rahan takia.
Mitä järkeä edes pitää itsestään huolta ja urheilla kun ei se mitään hyödytä, mitä järkeä on yrittää nostaa olematonta itsetuntoa sillä ei se hyödytä yhtään mitään, ei paskasta saa parempaa killottamalla.
Ei kukaan oikeasti halua olla edes rumien kanssa tekemisissä oikeasti muuta kuin pakko tilanteissa joko pakosta tai säälistä ja se on totuus.
Nykymaailma pyörii kauneuden ja rikkauden ympärillä ja kaikki pyrkivät siihen ja tuo tilanne ei tosiaankaan tule muuttumaan koskaan vaan se tulee olemaan elämän keskipiste enemmän ja enemmän.
Rumat eivät voi saada edes töitäkään kun ei kukaan halua nähdä rumia työntekijöitä missään.
Jos olisi joku rumien keskitysleiri menisin sinne ilomielin
Onko rumana järkeä elää?
13
610
Vastaukset
- Ruma nainen
Tuo on niin totta ja sen kulminoituminen meidän ajassamme on aggressiivisen ja moraalittoman markkinoinnin syytä. Ottamatta muutoin kantaa Kuuban poliittiseen tilanteeseen on pakko mainita tässä yhteydessä, että mainonnan puuttuminen on kuulemma saanut siellä aikaan sen, että ihmiset ovat itseensä selvästi tyytyväisempiä kuin kapitalistissa maissa. Kuubassa mm. miehet osoittavat huomiota kaikenikäisille, -painoisille ja -näköisille naisille. Nuoruuden ja kauneuden ihannointi ei ole mennyt sairaalloisuuksiin.
"Nykymaailma pyörii kauneuden ja rikkauden ympärillä ja kaikki pyrkivät siihen ja tuo tilanne ei tosiaankaan tule muuttumaan koskaan vaan se tulee olemaan elämän keskipiste enemmän ja enemmän."
Näinpä. Tilannetta ei muuta muu kuin esimerkiksi kunnon ydinsota. Keskiverto nuoren naisen ensimmäinen ajatus olisi varmaan silti, että miten käy rakennekynsieni, ripsijatkeitteni ja facen, mutta kyllä ne ajatukset siitä nälän hiipiessä pikku hiljaa väistyisivät.
Suurempi kysymys on, olisiko nykyihmisistä puhaltamaan yhteen hiileen edes kriisin tullen vai repisivätkö aggressiivisimmat selviytyjät heikommilta silmätkin päästä? - capt. cöpenick
Jotkut tyypit vaan menevät sen aidan yli. Sen, jonka jälkeen rumuus muuttuu vahvuudeksi. Niitä tyyppejä, en tiedä mekanismia millä ne sen tekee, mutta näin vaan on jokainen tuntee luovuttajia ja näitä vahvoja.
Viinan kanssa lotraavat tappavat itsensä, vahvat vahvistuvat - heidät on pakko hyväksyä.
Työelämän jälkeen minulla oli burn out, hermot aivan riekaleina. Työeläkkeelle päästyä pian fyysinen terveys sippasi. Euroakaan satsaamatta aloin vahvistamaan vatsa-ja selkälihaksia.Oli pakko kun kivulias alavatsan tyrä oli päällä. Neuvoja sain; vain joka toinen päivä harjoituksia.
Puolen vuoden päästä alkoivat tajunnan laajenemiset. Selvisi että vain harjoituksissa aivot saavat tarpeeksi happea. Siksi kai tein töitäkin kuin hullu. Tapaturmat tulivat mukaan.
Kotitreenitkin menivät yli tuli viikkojen katkoja fyysisiin harjoituksiin, mutta psyykkaukset jatkuivat. Ei uskalla lopettaa.
Yksikään viikko ei mene ilman syvällä käyntiä. Harjoitukset ovat kuin laitehoitoa. Ne nostavat aina pinnalle. Jatkomenetelmät hoitopöydän kanssa maksoivat yli 1000€.
Jätkästä kehittyy mentalisti. Alussa oli vaan jalat sohvan alle suorina polvia koukistamatta, istualleen, makuulle.
Tajunnan laajenemisakteja ei pysty kuvailemaan, se on aivojen kehitystä samalla. Lösähtäminen, irtipäästäminen tietäisi lopullista romahtamista. Voimat on loppu, mutta ikääkin 76v.
En pelkää lähteä täältä paskasta. Toiveena sulautua valomereen, kuten sata kertaa näiden vajaan 8 vuoden aikana. Mitään ei saa halvalla. Tarkoitan ympärivuotista työtä skolioosien ja reuman pitämiseksi kehoa koossa. Se on kone-elämää. Oikeasti rumuus on vain itselle muodostunut pakkomielle.
Euforian hetkinä olet voittamaton. Sinulle naureskelu tukehtuu naurajan typeryyteen.
Toivo Lång
Inkeroinen- AnonyymiUUSI
Ruma ihminen ei pääse rumuutensa yli, näin sanoo vain suuri ymmärtämättömyys, joka on suoraan sanottuna tyhmä mielipide, joka syntyy tuhmyydestä. Vähän tietoa ja paljon tyhmyyttä.
Olen itse elänyt rumana 60 vuotta, joten ruman ihmisen elämä on sama kuin eläisit roskana. En ole lokeroitunut neljän seinän sisälle, vaan olen koko ikäni ollut työelämässä. Ruman ihmisen on pakko kovettua, että säilyy hengissä ja kestää kaiken, mitä päälleen saa. Itse en pidä sitä vahvuutena, vaan minun on pakko kovettua, että selviydyn. Ulospäin se saattaa näyttää vahvuutena, mutta sisältä päin se on ihmistä nöyryyttävää ja sietämättömiä olotiloja tuovaa.
Työpaikoilla minua on käytetty raa'asti hyväksi. Olen joutunut tekemään lintsareitten töitä
saamatta niistä mitään ylimääräistä korvausta ja olen viettänyt koko elämäni työssä erittäin sairaana. Palkkaa olen saanut sen, että hengissä pysyn.
- rumassa vara parempi
Miks sitten kauniit naiset nai rumia miehiä? Miks rumilla naisilla on komeita uroksia. No siksi että kun ruma kehittää persoonansa mukavaksi ja miellyttäväksi hänestä kilpaillaan. saadaan hyvä puoliso ja mahdollisesti loppuelämän kaveri kun pintaliitäjät ei sitä hätyyttele.
- -------------
Seurustelua ei kohdalleni ole osunut kohta 28-vuotisen elämäni aikana eikä liiemmin minkäänlaista huomiota naisilta mutta töitä olen kyllä saanut tehdä ja muutamat paikat ovat lähtöni jälkeen kyselleet takaisinkin. 7kk olin hiljattain työttömänä, työpaikan sain kun edellisestä paikasta pyydettiin töihin vaikken edes hakenut.
Ei rumuus töiden saantia kokonaan estä, varmasti hankaloittaa mutta seurustelusta lienee turha haaveilla. Ei naisia kiinnosta rumat miehet. Ei edes keskinkertaisia tai rumia naisia, saati sitten naisellisia ja kauniita.- Näin se vaan on
Suurin osa ihmisistä ei ole kauniita eikä rumia vaan ihan tavallisia. Aloittaja esitti mielipiteensä liian kärjistäen ja yleistäen. Tiedän monia ns. rumia ihmisiä joilla on työpaikka, kavereita ja parisuhde. Joten kaikki on itsestä kiinni. Jos käyttäytyy kuin luovuttaja niin kyllä se paistaa läpi olemuksesta. Luovuttajan asenteella ei saavuta elämässään yhtään mitään. En kiistä etteikö rumilla olisi hankalampaa kuin muilla tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa mutta rumuus ei sulje pois täysin mahdollisuuksia. Kaikki on mahdollista jos vain itse niin haluaa.
- Liian kova totuus
Olen miettinyt sitä itsekkin vuosia onko oikeasti mitään järkeä elää, kun minua haukutaan rumaksi ja sain pari vuotta sitten tietää, etteivät kauneusleikkauksetkaan auttaisi minua. Oli tosi kova takaisku, kun olin haaveillut, että saisin vielä joskus rakkaan vierelleni varmasti, jos vain menisin kauneusleikkauksiin, kun saan työn itselleni. Nyt vain odottelen koska elämä loppuu samalla kun opiskelen etänä verkossa, kun en uskalla/halua enää mennä ulos, koska en halua enää kuulla sitä totuutta, että olen ruma. En ymmärrä miksi ihmiset sanovat, ettei vieraiden mielipiteillä ole mitään väliä, mutta niillä juuri on, sillä he pystyvät arvioimaan ulkonäön totuudenmukaisesti välittämättä siitä onko lounteeni kuinka kaunis.
- uskovainen
"Ei kukaan oikeasti halua olla edes rumien kanssa tekemisissä oikeasti muuta kuin pakko tilanteissa joko pakosta tai säälistä ja se on totuus."
Ei se ole totuus. Se on se valhe, jossa joudumme kaikki elämään. Sillä valheella on muitakin ulottuvuuksia.
Jeesus sanoi, että me elämme valheen isän, Saatanan, hallitsemassa maailmassa. Viimeisenä päivä se, joka on elänyt valheesta, on oman herransa, Saatanan, varassa.
Mutta se, joka on elänyt totuudesta, pelastuu. Herra Jeesus on totuus. - 8+12
Luettelit hyviä syitä miksi rumana ei kannata elää.
- zxczxcasdzxc
Ei kukaan ole ruma luonnostaan. Rumuus johtuu yleensä ylipainosta, huonosta ihosta tai rumista hiuksista.
- AnonyymiUUSI
Tiesitkö että on ihosairauksia joihin ei ole parantavaa hoitoa
- AnonyymiUUSI
Olin alle 10v. poika kun kuulin isäni moittivan äitiäni siitä, että oli synnyttänyt minut, niin tyhmän ja ruman pojan. Tuo syyte tuhosi elämäni. Masennuin loppuiäkseni.
Isäni peri pientalon entisen ison tilan perämetsiin raivatun.
Oikeasti kansakouluun pääseminen pelasti elämäni. Opin alakoulun oppimäärät ihan keskinkertaisesti.
Varsinkin isäni oli uskova ihminen. Hänen oli vaikea antaa anteeksi sitä, ettei hän ollut äitini ensimmäinen mies.
Olin niin totaalisesti vailla tervettä itsetuntoa. Tietysti jouduin aikanaan kutsuntoihin. Suoritin asevelvollisuuteni Pohj. Sav. prikaatissa -40 luvulla.
Lähdin Suomen etelään. Ensin rengiksi pientilalle Etelä-Hämeeseen. Sieltä naapurin isännän neuvosta Valkeekoskelle tehtaaseen.
Loukkaannuin työeläkekuntoon n. 50 vuotiaana. Nautin pieneläkettäni, nyt 80v vielä omassa mökissäni. Kuntasote etsii minulle hoiva-asuntoa.
resukaisen ville.- AnonyymiUUSI
Mulla on jotenkin huono matikka. Olet nyt 80 vuotias ja suoritit asevelvollisuuden 1940 luvulla. Jos olet syntynyt 1945 niin miten hemmetissä olet voinut suorittaa asevelvollisuuden 1940 luvulla? Oletko mennyt armeijaan kun olet ollut pieni lapsi? Joku tossa ei nyt täsmää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24914351Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1483817PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283722Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1631492Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3691464En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O141396Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn481263Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81031Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45938En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔93783