Onko rumana järkeä elää?

RumaJaTurha

Mitä järkeä on edes elää jos on ruma?

Ei ole mitään järkeä vaivautua minkään eteen tai yrittää panostaa mihinkään jos on ruma kun ihan sama mitä sitä tekee sillä ei kukaan halua olla ruman kaveri tai varsinkaan seurustella ruman kanssa, ellei ole joku miljonääri niin sitten ehkä rahan takia.

Mitä järkeä edes pitää itsestään huolta ja urheilla kun ei se mitään hyödytä, mitä järkeä on yrittää nostaa olematonta itsetuntoa sillä ei se hyödytä yhtään mitään, ei paskasta saa parempaa killottamalla.

Ei kukaan oikeasti halua olla edes rumien kanssa tekemisissä oikeasti muuta kuin pakko tilanteissa joko pakosta tai säälistä ja se on totuus.

Nykymaailma pyörii kauneuden ja rikkauden ympärillä ja kaikki pyrkivät siihen ja tuo tilanne ei tosiaankaan tule muuttumaan koskaan vaan se tulee olemaan elämän keskipiste enemmän ja enemmän.

Rumat eivät voi saada edes töitäkään kun ei kukaan halua nähdä rumia työntekijöitä missään.

Jos olisi joku rumien keskitysleiri menisin sinne ilomielin

48

1057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruma nainen

Tuo on niin totta ja sen kulminoituminen meidän ajassamme on aggressiivisen ja moraalittoman markkinoinnin syytä. Ottamatta muutoin kantaa Kuuban poliittiseen tilanteeseen on pakko mainita tässä yhteydessä, että mainonnan puuttuminen on kuulemma saanut siellä aikaan sen, että ihmiset ovat itseensä selvästi tyytyväisempiä kuin kapitalistissa maissa. Kuubassa mm. miehet osoittavat huomiota kaikenikäisille, -painoisille ja -näköisille naisille. Nuoruuden ja kauneuden ihannointi ei ole mennyt sairaalloisuuksiin.

"Nykymaailma pyörii kauneuden ja rikkauden ympärillä ja kaikki pyrkivät siihen ja tuo tilanne ei tosiaankaan tule muuttumaan koskaan vaan se tulee olemaan elämän keskipiste enemmän ja enemmän."

Näinpä. Tilannetta ei muuta muu kuin esimerkiksi kunnon ydinsota. Keskiverto nuoren naisen ensimmäinen ajatus olisi varmaan silti, että miten käy rakennekynsieni, ripsijatkeitteni ja facen, mutta kyllä ne ajatukset siitä nälän hiipiessä pikku hiljaa väistyisivät.

Suurempi kysymys on, olisiko nykyihmisistä puhaltamaan yhteen hiileen edes kriisin tullen vai repisivätkö aggressiivisimmat selviytyjät heikommilta silmätkin päästä?

• capt. cöpenick

Jotkut tyypit vaan menevät sen aidan yli. Sen, jonka jälkeen rumuus muuttuu vahvuudeksi. Niitä tyyppejä, en tiedä mekanismia millä ne sen tekee, mutta näin vaan on jokainen tuntee luovuttajia ja näitä vahvoja.
      Viinan kanssa lotraavat tappavat itsensä, vahvat vahvistuvat - heidät on pakko hyväksyä.

Työelämän jälkeen minulla oli burn out, hermot aivan riekaleina. Työeläkkeelle päästyä pian fyysinen terveys sippasi. Euroakaan satsaamatta aloin vahvistamaan vatsa-ja selkälihaksia.Oli pakko kun kivulias alavatsan tyrä oli päällä. Neuvoja sain; vain joka toinen päivä harjoituksia.

Puolen vuoden päästä alkoivat tajunnan laajenemiset. Selvisi että vain harjoituksissa aivot saavat tarpeeksi happea. Siksi kai tein töitäkin kuin hullu. Tapaturmat tulivat mukaan.
      Kotitreenitkin menivät yli tuli viikkojen katkoja fyysisiin harjoituksiin, mutta psyykkaukset jatkuivat. Ei uskalla lopettaa.
      Yksikään viikko ei mene ilman syvällä käyntiä. Harjoitukset ovat kuin laitehoitoa. Ne nostavat aina pinnalle. Jatkomenetelmät hoitopöydän kanssa maksoivat yli 1000€.
      Jätkästä kehittyy mentalisti. Alussa oli vaan jalat sohvan alle suorina polvia koukistamatta, istualleen, makuulle.

Tajunnan laajenemisakteja ei pysty kuvailemaan, se on aivojen kehitystä samalla. Lösähtäminen, irtipäästäminen tietäisi lopullista romahtamista. Voimat on loppu, mutta ikääkin 76v.
      En pelkää lähteä täältä paskasta. Toiveena sulautua valomereen, kuten sata kertaa näiden vajaan 8 vuoden aikana. Mitään ei saa halvalla. Tarkoitan ympärivuotista työtä skolioosien ja reuman pitämiseksi kehoa koossa. Se on kone-elämää. Oikeasti rumuus on vain itselle muodostunut pakkomielle.

Euforian hetkinä olet voittamaton. Sinulle naureskelu tukehtuu naurajan typeryyteen.

Toivo Lång
      Inkeroinen

• Anonyymi

Ruma ihminen ei pääse rumuutensa yli, näin sanoo vain suuri ymmärtämättömyys, joka on suoraan sanottuna tyhmä mielipide, joka syntyy tuhmyydestä. Vähän tietoa ja paljon tyhmyyttä.
        Olen itse elänyt rumana 60 vuotta, joten ruman ihmisen elämä on sama kuin eläisit roskana. En ole lokeroitunut neljän seinän sisälle, vaan olen koko ikäni ollut työelämässä. Ruman ihmisen on pakko kovettua, että säilyy hengissä ja kestää kaiken, mitä päälleen saa. Itse en pidä sitä vahvuutena, vaan minun on pakko kovettua, että selviydyn. Ulospäin se saattaa näyttää vahvuutena, mutta sisältä päin se on ihmistä nöyryyttävää ja sietämättömiä olotiloja tuovaa.
        Työpaikoilla minua on käytetty raa'asti hyväksi. Olen joutunut tekemään lintsareitten töitä
        saamatta niistä mitään ylimääräistä korvausta ja olen viettänyt koko elämäni työssä erittäin sairaana. Palkkaa olen saanut sen, että hengissä pysyn.

• rumassa vara parempi

Miks sitten kauniit naiset nai rumia miehiä? Miks rumilla naisilla on komeita uroksia. No siksi että kun ruma kehittää persoonansa mukavaksi ja miellyttäväksi hänestä kilpaillaan. saadaan hyvä puoliso ja mahdollisesti loppuelämän kaveri kun pintaliitäjät ei sitä hätyyttele.

• -------------

Seurustelua ei kohdalleni ole osunut kohta 28-vuotisen elämäni aikana eikä liiemmin minkäänlaista huomiota naisilta mutta töitä olen kyllä saanut tehdä ja muutamat paikat ovat lähtöni jälkeen kyselleet takaisinkin. 7kk olin hiljattain työttömänä, työpaikan sain kun edellisestä paikasta pyydettiin töihin vaikken edes hakenut.

Ei rumuus töiden saantia kokonaan estä, varmasti hankaloittaa mutta seurustelusta lienee turha haaveilla. Ei naisia kiinnosta rumat miehet. Ei edes keskinkertaisia tai rumia naisia, saati sitten naisellisia ja kauniita.

• Näin se vaan on

Suurin osa ihmisistä ei ole kauniita eikä rumia vaan ihan tavallisia. Aloittaja esitti mielipiteensä liian kärjistäen ja yleistäen. Tiedän monia ns. rumia ihmisiä joilla on työpaikka, kavereita ja parisuhde. Joten kaikki on itsestä kiinni. Jos käyttäytyy kuin luovuttaja niin kyllä se paistaa läpi olemuksesta. Luovuttajan asenteella ei saavuta elämässään yhtään mitään. En kiistä etteikö rumilla olisi hankalampaa kuin muilla tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa mutta rumuus ei sulje pois täysin mahdollisuuksia. Kaikki on mahdollista jos vain itse niin haluaa.

• Liian kova totuus

Olen miettinyt sitä itsekkin vuosia onko oikeasti mitään järkeä elää, kun minua haukutaan rumaksi ja sain pari vuotta sitten tietää, etteivät kauneusleikkauksetkaan auttaisi minua. Oli tosi kova takaisku, kun olin haaveillut, että saisin vielä joskus rakkaan vierelleni varmasti, jos vain menisin kauneusleikkauksiin, kun saan työn itselleni. Nyt vain odottelen koska elämä loppuu samalla kun opiskelen etänä verkossa, kun en uskalla/halua enää mennä ulos, koska en halua enää kuulla sitä totuutta, että olen ruma. En ymmärrä miksi ihmiset sanovat, ettei vieraiden mielipiteillä ole mitään väliä, mutta niillä juuri on, sillä he pystyvät arvioimaan ulkonäön totuudenmukaisesti välittämättä siitä onko lounteeni kuinka kaunis.

• uskovainen

"Ei kukaan oikeasti halua olla edes rumien kanssa tekemisissä oikeasti muuta kuin pakko tilanteissa joko pakosta tai säälistä ja se on totuus."

Ei se ole totuus. Se on se valhe, jossa joudumme kaikki elämään. Sillä valheella on muitakin ulottuvuuksia.

Jeesus sanoi, että me elämme valheen isän, Saatanan, hallitsemassa maailmassa. Viimeisenä päivä se, joka on elänyt valheesta, on oman herransa, Saatanan, varassa.

Mutta se, joka on elänyt totuudesta, pelastuu. Herra Jeesus on totuus.

• 8+12

Luettelit hyviä syitä miksi rumana ei kannata elää.

• zxczxcasdzxc

Ei kukaan ole ruma luonnostaan. Rumuus johtuu yleensä ylipainosta, huonosta ihosta tai rumista hiuksista.

• Anonyymi

Tiesitkö että on ihosairauksia joihin ei ole parantavaa hoitoa

• Anonyymi

Olin alle 10v. poika kun kuulin isäni moittivan äitiäni siitä, että oli synnyttänyt minut, niin tyhmän ja ruman pojan. Tuo syyte tuhosi elämäni. Masennuin loppuiäkseni.

Isäni peri pientalon entisen ison tilan perämetsiin raivatun.
      Oikeasti kansakouluun pääseminen pelasti elämäni. Opin alakoulun oppimäärät ihan keskinkertaisesti.
      Varsinkin isäni oli uskova ihminen. Hänen oli vaikea antaa anteeksi sitä, ettei hän ollut äitini ensimmäinen mies.

Olin niin totaalisesti vailla tervettä itsetuntoa. Tietysti jouduin aikanaan kutsuntoihin. Suoritin asevelvollisuuteni Pohj. Sav. prikaatissa -40 luvulla.

Lähdin Suomen etelään. Ensin rengiksi pientilalle Etelä-Hämeeseen. Sieltä naapurin isännän neuvosta Valkeekoskelle tehtaaseen.

Loukkaannuin työeläkekuntoon n. 50 vuotiaana. Nautin pieneläkettäni, nyt 80v vielä omassa mökissäni. Kuntasote etsii minulle hoiva-asuntoa.
      resukaisen ville.

• Anonyymi

Mulla on jotenkin huono matikka. Olet nyt 80 vuotias ja suoritit asevelvollisuuden 1940 luvulla. Jos olet syntynyt 1945 niin miten hemmetissä olet voinut suorittaa asevelvollisuuden 1940 luvulla? Oletko mennyt armeijaan kun olet ollut pieni lapsi? Joku tossa ei nyt täsmää

• Anonyymi

Masennuspalstalla pohditaan rumuutta, miksi ?
      Masentuneella ihmisellä on usein huono itsetunto, ja silloin ei kamalasti pidä itsestään, ilmeisesti sitten ei omasta ulkonäöstäkään.
      Onko oikeasti ruma, vai onko se pelkästään oma luulo ?
      Eikä itseään kannata verrata muihin, että joku toinen on laihempi, kauniimpi, ym.
      Jokainen on sellainen kuin, ja sen näköinen kuin on.

• Anonyymi

Siinä vasta varsinainen nero on! Ilmiselvästi sinulla ei ole minkäänlaista kokemusta kyseisestä asiasta, jos olisi niin et esittäisi noita älyvapaita kysymyksiä. Kaikki ei suinkaan vertaa itseään muihin, vaan haluavat korjauttaa epäkohtia itsessään. Oletko tullut ajatelleeksi, että ne saattaa olla jopa esteenä ihan uravalinnan suhteen. Suurin osa tai voisi ainakin olettaa, että tiedostavat helposti oman tasonsa. Sinäkin kysymyksistäsi päätellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä vasta varsinainen nero on! Ilmiselvästi sinulla ei ole minkäänlaista kokemusta kyseisestä asiasta, jos olisi niin et esittäisi noita älyvapaita kysymyksiä. Kaikki ei suinkaan vertaa itseään muihin, vaan haluavat korjauttaa epäkohtia itsessään. Oletko tullut ajatelleeksi, että ne saattaa olla jopa esteenä ihan uravalinnan suhteen. Suurin osa tai voisi ainakin olettaa, että tiedostavat helposti oman tasonsa. Sinäkin kysymyksistäsi päätellen.

Ei ollut tarkoitus loukata sinua, anteeksi, jos sait sen käsityksen.
        Tuli vaan mieleen, kun rumuudesta oli kysymys masennuspalstalla. Kun on olemassa ihmisiä, jotka luulevat olevansa rumia, vaikka eivät oikeasti olisikaan.
        Ymmärrän kyllä ihottumat tms. ei ne kauniitakaan ole, mutta ei ne tee ihmisestä rumaakaan.
        En tosiaankaan taida tiedostaa omaa tasoani, koska olen sinut itseni kanssa. Ulkonäössäni on poikkeamaa, jos vertaa ns. normaaliin, mutta olen itse hyväksynyt sen, ja se riittää minulle itselleni. Se mitä mieltä joku muu saattaa olla ulkonäöstäni ei ole minun ongelmani.
        Jokaisella saa olla oma tasonsa. En halua astua kenenkään varpaillekaan, olen pahoillani, jos asenteeni loukkaa jotain toista.
        Tärkeintä ihmisessä on se, mitä on pinnan alla, suuri lämmin sydän, ja kyky käyttää myös päätään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli vaan mieleen, kun rumuudesta oli kysymys masennuspalstalla. Kun on olemassa ihmisiä, jotka luulevat olevansa rumia, vaikka eivät oikeasti olisikaan.
        Ymmärrän kyllä ihottumat tms. ei ne kauniitakaan ole, mutta ei ne tee ihmisestä rumaakaan.
        En tosiaankaan taida tiedostaa omaa tasoani, koska olen sinut itseni kanssa. Ulkonäössäni on poikkeamaa, jos vertaa ns. normaaliin, mutta olen itse hyväksynyt sen, ja se riittää minulle itselleni. Se mitä mieltä joku muu saattaa olla ulkonäöstäni ei ole minun ongelmani.
        Jokaisella saa olla oma tasonsa. En halua astua kenenkään varpaillekaan, olen pahoillani, jos asenteeni loukkaa jotain toista.
        Tärkeintä ihmisessä on se, mitä on pinnan alla, suuri lämmin sydän, ja kyky käyttää myös päätään.

Itselläni on rosacea mutta en pidä itseäniä rumana vaikka ihoni on kirjava ja epätasainen. Tähän kun ei ole parantavaa hoitoa ja eikä niitä pohjasyitäkään ei tunneta. Ihoni on ollut huonommassakin kunnossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni on rosacea mutta en pidä itseäniä rumana vaikka ihoni on kirjava ja epätasainen. Tähän kun ei ole parantavaa hoitoa ja eikä niitä pohjasyitäkään ei tunneta. Ihoni on ollut huonommassakin kunnossa.

Selvyyden vuoksi tämä viesti ei siis ollut minulta, jolle ensimmäisenä vastasit! Siis tuohon, että siinä vasta varsinainen nero on!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvyyden vuoksi tämä viesti ei siis ollut minulta, jolle ensimmäisenä vastasit! Siis tuohon, että siinä vasta varsinainen nero on!

Minä vastasin tuohon kun oli puhetta ihosairauksista. Miten ihosairaus vaikuttaa ulkonäköön

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota huomioon että on olemassa ihan oikeasti rumia ihmisiä, monista eri syistä johtuen. Sen rumuuden voi itse kyllä unohtaa, mutta muut muistuttavat sinua siitä joka päivä, tavalla tai toisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota huomioon että on olemassa ihan oikeasti rumia ihmisiä, monista eri syistä johtuen. Sen rumuuden voi itse kyllä unohtaa, mutta muut muistuttavat sinua siitä joka päivä, tavalla tai toisella.

Varmasti onkin, ja muut muistuttavat siitä typeryyttään.
        Jos joku ei ole jonkun mielestä riittävän kaunis, tai jollain tavalla muuten ei miellytä silmää, niin on asiatonta alkaa arvostelemaan tai haukkumaan toista.
        Ihmisen pitäisi ymmärtää, ettei se ole ok. Voisi ajatella, mitä jos olisi itse samassa tilanteessa, miltä tuntuisi, jos kohtaisi itse sitä paskaa muilta.

• Anonyymi

Kyllä sitä voi elämä mennä ihan päin persettä vaikka on hyvännäköinen. Kokemusta on. Kun ei asialle voi itse mitään, niin kannattaisiko vain hyväksyä se.

• Anonyymi

Joo, googlaa Jasmin M. Siinä oli todella kaunis nainen jonka elämä meni täydellisesti pieleen. Surullinen tarina. Mutta jos tuo olisi ollut tosi ruma, niin välittäisikö nyt kukaan - ei välittäisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, googlaa Jasmin M. Siinä oli todella kaunis nainen jonka elämä meni täydellisesti pieleen. Surullinen tarina. Mutta jos tuo olisi ollut tosi ruma, niin välittäisikö nyt kukaan - ei välittäisi.

Jasmin M se ulkolainen malli vai jasmin m ulkolainen laulaja ja lauluntekijä? vai jasmin os mäntylä jolla mies ja pieni lapsi. Mikä sinusta siinä surullista? Kyllä hän mun mielestä kaunis ainakin nettikuvien perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasmin M se ulkolainen malli vai jasmin m ulkolainen laulaja ja lauluntekijä? vai jasmin os mäntylä jolla mies ja pieni lapsi. Mikä sinusta siinä surullista? Kyllä hän mun mielestä kaunis ainakin nettikuvien perusteella.

ei ollut sitten tuo, joku jasmin se kuitenkin oli, luulisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei ollut sitten tuo, joku jasmin se kuitenkin oli, luulisin

jasmin voutilainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ole saanut äidiltäsi tai isältäsi rakkautta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ole saanut äidiltäsi tai isältäsi rakkautta?

Olisihan sitä hyvä jokaisen saada.
        Kotoa olisi myös hyvä saada oppia hyväksymään erilaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisihan sitä hyvä jokaisen saada.
        Kotoa olisi myös hyvä saada oppia hyväksymään erilaisuutta.

Ei se tarkoita että jos ihmiset haukkuu että kaikki olis haukkujia ja nimettelijöitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se tarkoita että jos ihmiset haukkuu että kaikki olis haukkujia ja nimettelijöitä

Ei tietenkään tarkoita, ei asioita voi yleistää koskemaan jokaista ihmistä.
        Haukkujat ja nimittelijät ovat kuitenkin vähemmistö, onneksi. Ja se on hyvä muistaa, että haukkujilla ja nimittelijöillä on itsellään paha olla, eivät he muuten käyttäytyisi ikävällä tavalla muita kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään tarkoita, ei asioita voi yleistää koskemaan jokaista ihmistä.
        Haukkujat ja nimittelijät ovat kuitenkin vähemmistö, onneksi. Ja se on hyvä muistaa, että haukkujilla ja nimittelijöillä on itsellään paha olla, eivät he muuten käyttäytyisi ikävällä tavalla muita kohtaan.

Jos tiedätte body bizarre ohjelman ja väitätte itseänne rumaksi niin tossa ohjelmassa ei kauheesti nämä ihmiset valita heidän epämuodotuneisuutta ,mutta suomessa haukutaan itseään rumaksi jos on kalju tai jos on vähänkin iso vatsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tiedätte body bizarre ohjelman ja väitätte itseänne rumaksi niin tossa ohjelmassa ei kauheesti nämä ihmiset valita heidän epämuodotuneisuutta ,mutta suomessa haukutaan itseään rumaksi jos on kalju tai jos on vähänkin iso vatsa.

Juuri näinkin.
        Ja jos itse haukkuu itseään jostain epäkohdasta, niin usein enemmänkin vain luulee, että muut ajattelevat samalla tavalla, vaikka se ei aina todellisuudessa niin olekaan.
        Olen katsonut tuota kyseistä ohjelmaa, toinen on se Apua, mikä tauti! Siinäkin on aika hurjia juttuja, ja vaikeita vaivoja ihmisillä. Mutta niin hekin vain näyttävät pärjäävän, ilmeisesti siksi, kun vaihtoehtoja ei aina ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näinkin.
        Ja jos itse haukkuu itseään jostain epäkohdasta, niin usein enemmänkin vain luulee, että muut ajattelevat samalla tavalla, vaikka se ei aina todellisuudessa niin olekaan.
        Olen katsonut tuota kyseistä ohjelmaa, toinen on se Apua, mikä tauti! Siinäkin on aika hurjia juttuja, ja vaikeita vaivoja ihmisillä. Mutta niin hekin vain näyttävät pärjäävän, ilmeisesti siksi, kun vaihtoehtoja ei aina ole.

Jos pitää itseään rumana ylipainon takia niin sitten voi laihduttaa. Kyllähän se ulkonäkö muuttuu jos sairaaloisen ylipainoinen saa painoa pois. tai voi käydä kampaajalla tai vaihtaa silmälasien kehyksiä jos silmälasien takia näyttää omasta mielestään rumalta tai pukeutuu siististi. Kyllähän kauppajonossa näkee miehiä joilla pyllyvako vilkkuu ja ei ole kaunista katseltavaa. harvemmin näkee naisia joilla näkyy pyllyvako kauppajonossa. Jos ei löydy niin isoja housuja että sen pyllyvaon saa peittoon niin sitten kannattais laihduttaa. Täytyt myöntää että tollanen on musta rumaa. mä en halua nähdä kaupassa miesten pyllyvakoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos pitää itseään rumana ylipainon takia niin sitten voi laihduttaa. Kyllähän se ulkonäkö muuttuu jos sairaaloisen ylipainoinen saa painoa pois. tai voi käydä kampaajalla tai vaihtaa silmälasien kehyksiä jos silmälasien takia näyttää omasta mielestään rumalta tai pukeutuu siististi. Kyllähän kauppajonossa näkee miehiä joilla pyllyvako vilkkuu ja ei ole kaunista katseltavaa. harvemmin näkee naisia joilla näkyy pyllyvako kauppajonossa. Jos ei löydy niin isoja housuja että sen pyllyvaon saa peittoon niin sitten kannattais laihduttaa. Täytyt myöntää että tollanen on musta rumaa. mä en halua nähdä kaupassa miesten pyllyvakoja.

Eihän niitä mukavaa ole nähdä, mutta sitten voi katsoa toiseen suuntaan.
        Ei minua ainakaan henkilökohtaisesti haittaa jonkun toisen lihavuus, tai silmälasit, eikä ulkonäkö muutenkaan. Asiahan ei minulle edes kuulu, minkä näköinen joku toinen on.
        On minullakin mielipiteitä, mutta pidän yleensä ne itselläni, en tunne tarvetta haukkua ketään ääneen rumasti arvostelemalla. Ymmärrän, että kenestäkään ei tunnu hyvältä, jos kuulee itsestään ikäviä kommentteja. Miksi toista haluaisi satuttaa edes sanan säilällä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän niitä mukavaa ole nähdä, mutta sitten voi katsoa toiseen suuntaan.
        Ei minua ainakaan henkilökohtaisesti haittaa jonkun toisen lihavuus, tai silmälasit, eikä ulkonäkö muutenkaan. Asiahan ei minulle edes kuulu, minkä näköinen joku toinen on.
        On minullakin mielipiteitä, mutta pidän yleensä ne itselläni, en tunne tarvetta haukkua ketään ääneen rumasti arvostelemalla. Ymmärrän, että kenestäkään ei tunnu hyvältä, jos kuulee itsestään ikäviä kommentteja. Miksi toista haluaisi satuttaa edes sanan säilällä ?

Ei se mua haittaa jos jollain pyllyvako kassajonossa vilkkuu. ehkä hänellä on kuitenkin muuten hyvä olo. Hänellä on vaan vääränkokoise housut. On minulla ylipainoisia ystäviä (miehiä) ja ei mua heidän ylipaino tai vatsa häiritse. Heillä ei kuitenkaan pyllyvako ole koskaan vilkkunut kun ollaan tavattu. En itsekkään mikään missi. ja silti minulla on ystäviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jostain kumman syystä nämä painoasiat tuodaan aina esille ensimmäisenä! Kaikilla ei suinkaan ole kyse painosta, vaan ihan muista ulkonäöllisistä epäkohdista. Toisena tulee sitten ne, mitä tässä viestissä ei ole mainittu. Kolmantena silmälasipäisyys, mikä yleensä jää historiaan jo ala-asteiässä. Aina törmää tähän samaan suppeaan näkemykseen! Suurin osa ihmisistä kun on normit täyttäviä niin ei ole ihme, että ajaudutaan aina näihin samoihin ulkonäöllisiin seikkoihin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jostain kumman syystä nämä painoasiat tuodaan aina esille ensimmäisenä! Kaikilla ei suinkaan ole kyse painosta, vaan ihan muista ulkonäöllisistä epäkohdista. Toisena tulee sitten ne, mitä tässä viestissä ei ole mainittu. Kolmantena silmälasipäisyys, mikä yleensä jää historiaan jo ala-asteiässä. Aina törmää tähän samaan suppeaan näkemykseen! Suurin osa ihmisistä kun on normit täyttäviä niin ei ole ihme, että ajaudutaan aina näihin samoihin ulkonäöllisiin seikkoihin...

Minua itseäni kiinnostaa minkä näköinen pitää itseään rumana? Minä vaan heitin vaan omia näkemyksiä. Että jos on normaalipainoinen niin mikä ihmisestä tekee ruman näköisen jos ei ole mitään epämuodostumaa kasvoissa tai jotain mille ei voi tehdä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua itseäni kiinnostaa minkä näköinen pitää itseään rumana? Minä vaan heitin vaan omia näkemyksiä. Että jos on normaalipainoinen niin mikä ihmisestä tekee ruman näköisen jos ei ole mitään epämuodostumaa kasvoissa tai jotain mille ei voi tehdä mitään.

no voi ***ttu mikä tampio, pitääkö sinulle nyt ***lauta selittää millainen ihminen on ruma. mene johonkin **tun kouluun tai johonkin oppimaan ja tule sitte vasta keskustelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no ***ttu goolaa ruma ihminen, tai ugly person, niin varmaan opit mikä on ruma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no voi ***ttu mikä tampio, pitääkö sinulle nyt ***lauta selittää millainen ihminen on ruma. mene johonkin **tun kouluun tai johonkin oppimaan ja tule sitte vasta keskustelemaan.

Minä en ole haukkunut ketään rumaksi. Minusta ei ole kaunista katsoa toisen paljasta pyllyvakoa. Voihan se mies olla kasvoiltaan ihan komea. Jos sinä pidät julkisella paikalla toisen paljasta takapuolta kauniina niin saat pitää. En minäkään esittele julkisilla paikoilla paljasta takapuolta. Ja anteeksi jos sinä olet sellanen jolla housut ei pysy ylhäällä.

sinä saat kulkea pylly paljaana jos se sinusta siltä tuntuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole ketään sanonut rumaksi. Jos te ette halua pitää oikean kokoisia housuja niin kulkekaa ne pyllyvako paljaana. Joo googletin. Olen pahoillani jos joku teistö on oikeesti tuon näköinen. Itse en ole törmännyt tuon näköisiin joita googlesta löytyy.Siellä gopglehaussa ruma ihminen oli myös kauniita naisia mukana . miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oot sä edes katsonut tarkemmin ketä nää rumat ihmiset on . siellä on mukana ruma herttuatar maalaus . Siellä on mun mielestä kaunis nainen mutta hänellä ei ole hiuksia. Miksi esim nenäapina on siellä vaikka se ole edes ihminen.Miksi siellä lateksihaamunaapari. Miksi noi irvistelee noissa kuvissa. musta irvistely ei ole kaunisya vaikka esim missi irvistäis.

• Anonyymi

Jos parantuisin syövästäni niin olisin vaikka miten ruma,mutta kun ei ole sitä vaihtoehtoa.

• Anonyymi

Minä olen myös tosi ruma ja nyt masentuneena vielä lihonut niin entistä rumempi. Olen vain kotona ja jos pakko mennä jonnekin asioille niin ahdistaa mutta hoidan ne.

• Anonyymi

Toivotaan, että masennuksesi helpottaa jossain vaiheessa.
        Masennus yleensä lisää negatiivista ajattelua itseään kohtaan, omasta ulkonäöstä, koosta, ym.
        Masennus vie herkästi itsetuntoa alaspäin. Masennuksesta toivuttua voi tilanne taas parantua.

• Anonyymi

Mikä sinun ulkonäössä on rumaa? onko sun kasvoissa kasvoissa jotain epämuodostumaa tai jotai epänormaalia? kasvaimia?

• Anonyymi

En ole ruma, en kauniskaan, ihan tavallisen näköinen.
      Tärkeintä on, että hyväksyy itse itsensä sellaisena kuin on, silloin ei niin kovasti ahdista.
      Sillä ei loppujen lopuksi ole väliä, mitä muut ajattelevat, kun heidän ajatuksilleen ja mielipiteilleen ei kuitenkaan voi mitään.
      Jos joku kommentoi rumasti, niin kyllähän se voi vähän sääliä sitä kommentoijaa kohtaan herättää. Sellaisella ei ole järkeviä käytöstapoja.

• Anonyymi

Toki itsensä voi hyväksyä, mutta kun muut ei hyväksy eikä silloin tietenkään saa ystäviä. Ihmisten koko elämä kun tahtoo perustua ihmissuhteille... Tämä on sellainen ikuisuuskysymys suurimmalle osalle. Ai, miten niin ei saa?! Suurimmalle osalle kun se lause alkaa, että jos joku ei tykkää, niin mitä se haittaa? Joillekin se lause alkaa, kun kukaan ei tykkää. Kas, kun joidenkin kohdalla se vain menee niin. Itsellä onneksi sattuu olemaan SPD.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      27
      3176
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      853
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      770
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      760
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      694
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      601
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      569
    8. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      560
    9. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      11
      553
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      549
    Aihe