Hei
teen tässä itseäni varten "tutkimuksia" joihin tykkään sitten verrata joitakin asioita. Olisi todella mukavaa jos jotkin teistä, joilla on maito-allergia voisivat kertoa minulle muutamia asioita, mitä minä tätä "tutkimusta" varten tarvitsisin.
Eli tarvitsen vain niiden apua joilla on maito allergia. Ei mikään laktoosi-intoleranssi vaan, että vältätte maitoa tai/ maitotuotteita lapsuudestanne asti.
(toki jos olette empaattisia niin olisi mahtavaa, että tuttavaltanne kysyisitte joka kyseistä asiaa sairastaa.
1. Onko teillä ollut/ onko teillä aknea, eli ei mitään näppylöitä vaan ihan semi suuria suoraan sanoen finnejä ja paljon tai vähän mustapäitä/valkopäitä.
2. Jos on ollut niin kuinka agressiivinen ja miten parannuitte siitä/ kestikö se kauan.
3. Jos olet myös Vegaani (eli välttää kaikkea eläinperäistä tuotetta.)niin kerrotko, että onko silloin ollut tai oliko sinulla kyseistä iho sairautta.
Kiitos kaikille "tutkimukseen" vastanneille. :)
Maito allergia. ft akne.
T1AM
0
70
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3921546- 85998
- 65991
- 134979
- 92930
- 94711
- 45691
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku122656Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50639En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57624