Moikka. Mä olen suhteellisen menevä, iloinen ja ystävällinen 22 vuotias opiskelijanainen. Tarvitsen joko yhden tai useamman kämppiksen 1.4. alkaen, joten tällä asialla olisi jo hieman kiire ja vain tosissaan kämppää nyt etsiville.
Katselin, että esimerkiksi VVO:lla voisi olla suht edullisia monen hengen asuntoja, mitä voisi vuokrata. Itseäni kiinnostaisi sijaintina esimerkiksi Kallio tai Pasila, mutta tästä olen valmis joustamaan, kunhan sopiva asunto löytyisi. Vuokraa pystyn maksamaan maksimissaan 500 euroa.
Kämppikseksi haluaisin sosiaalisia ihmisiä, mutta myös omaa rauhaa arvostavia. Sukupuolella ei väliä. Otathan pikaisesti yhteyttä [email protected].
Kämppäkaveri/useampi Helsinkiin
Noorass
0
179
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754266
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans903968Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572478Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672337Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412044- 1241946
- 491929
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541688- 561672
- 661592