Alektum perätön perintä

perhananvarkaat

Tuli alektumista lasku että olen tilannut jotain perhanan partahöyliä jostain flexifrontista lasku 15 e ja perintäkulut 250E?! Vedottiin puhelinkustannuksiin! HAH Soitin tonne neuvovalle asianajajalle 3e/minuutti, kertoi että on täysin kohtuuton, tein valituksen sähköpostilla ja kuulemma aikovat ottaa yhteyttä kyseiseen firmaan, itsehän en ole saanut mitään yhteyttä sinne koska numero näyttää menevän ahvenanmaalle tai viroon. Nyt muutamaan kuukauteen ei ole mitään kuulunut alektumista, Voidaanko siis todeta että perintä on lopetettu? Enhän ole enään velvollinen soittelemaan ja kyselemään asiasta vai olenko.. ettei tule taas yllätys laskua?

3

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikkaampa että perästä ikävä kyllä kuuluu...

• kohtuullisuuskaikess

Alektum lähes ainoastaan hoitaa näiden kusetus puhelinmyynti yritysten velkoja. Joten kannattaa aina suhtautua varauksella. Itsellänikin tuli joskus postissa sukkia,. En mitään ollut tilannut ajattelin että joku lahjaksi tilannut. Ja ei kuulemma oikein mikään auta. Oikeudessa voin yrittää mutta en voi todistaa että en ole tilannut ja he väittävät että puhelimessa hoidettiin. yritys joku ulkomaalainen. Alkuperäiset laskut 10e luokkaa ja jokaiselle laskulle yli 200e perintäkulut. Nyt ajattelin sopia maksusta, velkapääoma 165e ja perintäkulut 756!
      Ei kyllä järki voi antaa tuota summaa heille. Oikeusvaltion periaate on kohtuullisuus mistä tuo on kaukana. Pakko yrittää oikeudessa saada kohtuullistettua perintäkuluja. koska kenelläkään muulla eivät ole tuollaiset!! Intrtum jopa auttaa maksamaan. jäädyttää korot ja sopii sopivan summan ja kaikki pakettiin. Perintäkulut on kohtuulliset ja totuudenmukaiset. maksaa mielellään pois.

Ja kaiken lisäksi tämä alektum ei vaivaudu 230e/per lasku lisällä edes hakemaan oikeaa osoitetta! vaan lähettelee kirjeitä osoitteeseen missä en ole asunut 3 vuoteen. Herranjumala mitä idiootteja..

• 59åwhoitrshtoiä

Luuletko oikeasti että vievät moisen oikeuteen? Ole siis rauhassa. Ainoa mitä kannattaa tehdä on kiistää saatava siihen perintäkirjeeseen, laittaa takaisin alkuperäiseen kuoreen ja päälle teksti palautetaan lähettäjälle. Saa edes posti jotain moiselta huijarifirmalta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5050
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3522
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3345
    4. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2541
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2513
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2207
    7. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2069
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1809
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1699
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      182
      1678
    Aihe