Tuli alektumista lasku että olen tilannut jotain perhanan partahöyliä jostain flexifrontista lasku 15 e ja perintäkulut 250E?! Vedottiin puhelinkustannuksiin! HAH Soitin tonne neuvovalle asianajajalle 3e/minuutti, kertoi että on täysin kohtuuton, tein valituksen sähköpostilla ja kuulemma aikovat ottaa yhteyttä kyseiseen firmaan, itsehän en ole saanut mitään yhteyttä sinne koska numero näyttää menevän ahvenanmaalle tai viroon. Nyt muutamaan kuukauteen ei ole mitään kuulunut alektumista, Voidaanko siis todeta että perintä on lopetettu? Enhän ole enään velvollinen soittelemaan ja kyselemään asiasta vai olenko.. ettei tule taas yllätys laskua?
Alektum perätön perintä
3
287
Vastaukset
Veikkaampa että perästä ikävä kyllä kuuluu...
- kohtuullisuuskaikess
Alektum lähes ainoastaan hoitaa näiden kusetus puhelinmyynti yritysten velkoja. Joten kannattaa aina suhtautua varauksella. Itsellänikin tuli joskus postissa sukkia,. En mitään ollut tilannut ajattelin että joku lahjaksi tilannut. Ja ei kuulemma oikein mikään auta. Oikeudessa voin yrittää mutta en voi todistaa että en ole tilannut ja he väittävät että puhelimessa hoidettiin. yritys joku ulkomaalainen. Alkuperäiset laskut 10e luokkaa ja jokaiselle laskulle yli 200e perintäkulut. Nyt ajattelin sopia maksusta, velkapääoma 165e ja perintäkulut 756!
Ei kyllä järki voi antaa tuota summaa heille. Oikeusvaltion periaate on kohtuullisuus mistä tuo on kaukana. Pakko yrittää oikeudessa saada kohtuullistettua perintäkuluja. koska kenelläkään muulla eivät ole tuollaiset!! Intrtum jopa auttaa maksamaan. jäädyttää korot ja sopii sopivan summan ja kaikki pakettiin. Perintäkulut on kohtuulliset ja totuudenmukaiset. maksaa mielellään pois.
Ja kaiken lisäksi tämä alektum ei vaivaudu 230e/per lasku lisällä edes hakemaan oikeaa osoitetta! vaan lähettelee kirjeitä osoitteeseen missä en ole asunut 3 vuoteen. Herranjumala mitä idiootteja..- 59åwhoitrshtoiä
Luuletko oikeasti että vievät moisen oikeuteen? Ole siis rauhassa. Ainoa mitä kannattaa tehdä on kiistää saatava siihen perintäkirjeeseen, laittaa takaisin alkuperäiseen kuoreen ja päälle teksti palautetaan lähettäjälle. Saa edes posti jotain moiselta huijarifirmalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613