Miten ilmenee käytännössä/ensioireet? Omallani ollut 2 kk vähän väliä ripulia ja laihtunut n. 5 kg vaikka syö kunnolla kaksi terveellistä isohkoa ateriaa päivässä silloin kun vatsa on kunnossa. Ollaan kokeiltu Canicuria akuutissa tilanteessa joka väliaikaisesti on auttanut. Turkki kiiltää eikä yleiskunto ole romahtanut. Koira on ihan hyväntuulinen ja iloisen tuntuinen sekä jaksaa leikkiä ulkona. Ikää kohta 11 vuotta. Juo jonkin verran enemmän kuin tavallisesti, kaikki verikokeet ok, otettiin viime vuoden puolella, paitsi ei haima-arvoja. Voisiko olla kyse haiman vajaatoiminnasta? Olen aikeissa tilata ajan eläinlääkäristä lähiaikana.
Haiman vajaatoiminta
kysymys100645
2
116
Vastaukset
- zenmaster
Käy hakemassa sille sian haimaa ja syötä sitä sille ja katso auttaako. Saa esim. muren murkinasta tilaamalla. Niin ja koirasi on jo aika vanha, joten voi ihan jo ikäkin painaa.
- neupötkö
Kiitos vinkistä.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618110- 1334614
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353936- 213258
- 232832
- 292767
- 532487
- 252230
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3972171- 322119