Tietääkö kukaan miten häijy supinen-kentästä saa pesukarhunhäntä-avaimen, jolla pääsee tiesulusta ilman pyyntöjen lähettämistä kavereille??? Mies saa sen aina ja pääsee samantien eteenpäin tiesulusta ja minä joudun kerjäämään kavereita päästämään eteenpäin, mihin menee aina viikkokausia kun tuntuu olevan niin vaikeaa... Mies ei itsekään tiedä miksi hän saa sen avaimen?!? Ei auta vaikka saisi hiton hyvän tuloksen kentästä tms.
Farm heroes saga
4
1748
Vastaukset
- minä
onks sillä niitä kultaharkkoja? mäki oon just yhden tiesulun kohdalla, siel lukee et avaa maksamalla 8 kultaharkkoa. jos niitä kultaharkkoja on tarpeeks, ni sit pääsee "ostamalla" suoraa seuraavaa tasoo. tai aineki mä niin mietiskelisin... kelasin just et mistä niitä kultaharkkoja sitten taas saa? muutako ostamalla? muuten??
- nes
Ei kuulemma johdu harkoista. Sululla antaa mahdollisuudet avata harkoilla, pyytää kavereilta tai noutaa häijy-supisen avain (jos saanut supisesta vain 1 tähden). Ja jos hän saa 2 tähteä supisesta, antaa avaimen jo suoraan ennen porttia. Ei se minulle mitään avainmahdollisuuksia tarjoa :P
- supinen (häijy)
tarpeeksi pisteutä vaan niin saat avaimen
- minde780
Tiesulun purkamiseen; riittääkö yhden supisen pelin avain vai kolmen supisen pelin avaimet? Itse olen muista saanut kolme tähteä mutta en avaimia. Viimeinen supinen ennen sulkua niin saako siitä ne 3 avainta? Ihanan koukuttava peli, mutta hermot menee kun kokoajan tyrkytetään ostettavaa. Olen pelannut ekalle tiesululle asti ostamatta yhtään euron hintaan tarjottua kultaharkkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103