Farm heroes saga

nes

Tietääkö kukaan miten häijy supinen-kentästä saa pesukarhunhäntä-avaimen, jolla pääsee tiesulusta ilman pyyntöjen lähettämistä kavereille??? Mies saa sen aina ja pääsee samantien eteenpäin tiesulusta ja minä joudun kerjäämään kavereita päästämään eteenpäin, mihin menee aina viikkokausia kun tuntuu olevan niin vaikeaa... Mies ei itsekään tiedä miksi hän saa sen avaimen?!? Ei auta vaikka saisi hiton hyvän tuloksen kentästä tms.

4

1824

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

onks sillä niitä kultaharkkoja? mäki oon just yhden tiesulun kohdalla, siel lukee et avaa maksamalla 8 kultaharkkoa. jos niitä kultaharkkoja on tarpeeks, ni sit pääsee "ostamalla" suoraa seuraavaa tasoo. tai aineki mä niin mietiskelisin... kelasin just et mistä niitä kultaharkkoja sitten taas saa? muutako ostamalla? muuten??

• nes

Ei kuulemma johdu harkoista. Sululla antaa mahdollisuudet avata harkoilla, pyytää kavereilta tai noutaa häijy-supisen avain (jos saanut supisesta vain 1 tähden). Ja jos hän saa 2 tähteä supisesta, antaa avaimen jo suoraan ennen porttia. Ei se minulle mitään avainmahdollisuuksia tarjoa :P

• supinen (häijy)

tarpeeksi pisteutä vaan niin saat avaimen

• minde780

Tiesulun purkamiseen; riittääkö yhden supisen pelin avain vai kolmen supisen pelin avaimet? Itse olen muista saanut kolme tähteä mutta en avaimia. Viimeinen supinen ennen sulkua niin saako siitä ne 3 avainta? Ihanan koukuttava peli, mutta hermot menee kun kokoajan tyrkytetään ostettavaa. Olen pelannut ekalle tiesululle asti ostamatta yhtään euron hintaan tarjottua kultaharkkoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7179
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3801
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3390
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2542
    5. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2312
    6. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2296
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      122
      2202
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2129
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1868
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1779
    Aihe