Farm heroes saga

nes

Tietääkö kukaan miten häijy supinen-kentästä saa pesukarhunhäntä-avaimen, jolla pääsee tiesulusta ilman pyyntöjen lähettämistä kavereille??? Mies saa sen aina ja pääsee samantien eteenpäin tiesulusta ja minä joudun kerjäämään kavereita päästämään eteenpäin, mihin menee aina viikkokausia kun tuntuu olevan niin vaikeaa... Mies ei itsekään tiedä miksi hän saa sen avaimen?!? Ei auta vaikka saisi hiton hyvän tuloksen kentästä tms.

4

1915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

onks sillä niitä kultaharkkoja? mäki oon just yhden tiesulun kohdalla, siel lukee et avaa maksamalla 8 kultaharkkoa. jos niitä kultaharkkoja on tarpeeks, ni sit pääsee "ostamalla" suoraa seuraavaa tasoo. tai aineki mä niin mietiskelisin... kelasin just et mistä niitä kultaharkkoja sitten taas saa? muutako ostamalla? muuten??

• nes

Ei kuulemma johdu harkoista. Sululla antaa mahdollisuudet avata harkoilla, pyytää kavereilta tai noutaa häijy-supisen avain (jos saanut supisesta vain 1 tähden). Ja jos hän saa 2 tähteä supisesta, antaa avaimen jo suoraan ennen porttia. Ei se minulle mitään avainmahdollisuuksia tarjoa :P

• supinen (häijy)

tarpeeksi pisteutä vaan niin saat avaimen

• minde780

Tiesulun purkamiseen; riittääkö yhden supisen pelin avain vai kolmen supisen pelin avaimet? Itse olen muista saanut kolme tähteä mutta en avaimia. Viimeinen supinen ennen sulkua niin saako siitä ne 3 avainta? Ihanan koukuttava peli, mutta hermot menee kun kokoajan tyrkytetään ostettavaa. Olen pelannut ekalle tiesululle asti ostamatta yhtään euron hintaan tarjottua kultaharkkoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      216
      5239
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      43
      4590
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      16
      3212
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      269
      3159
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      168
      3089
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      58
      2641
    7. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      62