Oletko päättänyt valmistautua kokopäiväisesti pääsykokeeseen tämän kevään ajan ja kaipaisit tsemppikaverin, joka valvoo, että lupauksesi myös pitää? Haluatko, että joku nostaa sinut niskavilloista ylös ja antaa potkun persuksille, kun olet tekosyiden varjolla nuupahtanut Haasteidentien varteen matkalla kohti unelmiesi opiskelupaikkaa? Haluatko rikkoa rajasi ja pääsykoepäivänä miettiä, että kaikkesi olet tehnyt ja enempään et olisi pystynyt?
Ajatuksenani minulla on löytää tsemppikaveri, jonka kanssa laitamme itsekurin koetukselle ja istumme takaliston leipälapion muotoiseksi tänä keväänä. Aamulla ensimmäisenä varmistamme, että olemme itse heränneet ja että toinenkin on herännyt ja matkannut kohti mielenkiintoisia pääsykoekirjoja. Puolenpäivän aikoihin on tietenkin luvassa päiväuutiset ja fiilikset (ja ruoka-aikakin jos tarkkoja ollaan). Kolmas eli viimeinen päivittäinen viesti raportoidaan sitten, kun sen päiväiset lukemiset on takana.
Sillä ei ole väliä, että mihin kouluun olet pyrkimässä ja missä päin maailmaa luet. Pääasia on, että olet valmis tekemään kaikkesi pääsykoelukemisien suhteen tänä keväänä.
Itse olen nainen jos sillä on jotain merkitystä. =)
Jätä sähköpostiosoitteesi niin otan sinuun yhteyttä.
Tsemppikaveri ja orjapiiskuri pääsykoelukemisiin
selkä suoraan
1
118
Vastaukset
- alkuperäinen
Jäsenet löydetty. Uusia halukkaita otetaan toki mukaan, mutta vasta siinä vaiheessa, jos joku jo ryhmässä olevista orjapiiskureista jättää leikin kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635