Oletko päättänyt valmistautua kokopäiväisesti pääsykokeeseen tämän kevään ajan ja kaipaisit tsemppikaverin, joka valvoo, että lupauksesi myös pitää? Haluatko, että joku nostaa sinut niskavilloista ylös ja antaa potkun persuksille, kun olet tekosyiden varjolla nuupahtanut Haasteidentien varteen matkalla kohti unelmiesi opiskelupaikkaa? Haluatko rikkoa rajasi ja pääsykoepäivänä miettiä, että kaikkesi olet tehnyt ja enempään et olisi pystynyt?
Ajatuksenani minulla on löytää tsemppikaveri, jonka kanssa laitamme itsekurin koetukselle ja istumme takaliston leipälapion muotoiseksi tänä keväänä. Aamulla ensimmäisenä varmistamme, että olemme itse heränneet ja että toinenkin on herännyt ja matkannut kohti mielenkiintoisia pääsykoekirjoja. Puolenpäivän aikoihin on tietenkin luvassa päiväuutiset ja fiilikset (ja ruoka-aikakin jos tarkkoja ollaan). Kolmas eli viimeinen päivittäinen viesti raportoidaan sitten, kun sen päiväiset lukemiset on takana.
Sillä ei ole väliä, että mihin kouluun olet pyrkimässä ja missä päin maailmaa luet. Pääasia on, että olet valmis tekemään kaikkesi pääsykoelukemisien suhteen tänä keväänä.
Itse olen nainen jos sillä on jotain merkitystä. =)
Jätä sähköpostiosoitteesi niin otan sinuun yhteyttä.
Tsemppikaveri ja orjapiiskuri pääsykoelukemisiin
selkä suoraan
1
130
Vastaukset
- alkuperäinen
Jäsenet löydetty. Uusia halukkaita otetaan toki mukaan, mutta vasta siinä vaiheessa, jos joku jo ryhmässä olevista orjapiiskureista jättää leikin kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1484892- 1843953
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1203629Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia452930- 1381886
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441687Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?611369Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261309Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211271Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.311266