Nyt se kauan odotettu uusi uljas Mondeo saapuu!!!
Ja uutuuteen tulee uusia moottoreita, neliveto, sekä hybridi!!!
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/uusi-ford-mondeo-vihdoin-myyntiin-loppuvuodesta
Lisäksi lähtöhinnan luvataan olevan edullisempi kuin nykyisessä!! Saattaa olla että facelifti tulee aika pian, kun lähes sama malli on USAssa ollut jo pari vuotta myynnissä!
No nyt se on tulossa....ttrrrrr.....UUSI MONDEO!!!!!
11
384
Vastaukset
- 3+19
Jaahas, Fodin markkinosaston pläjäys, silleen.
- Parani tauti
Myöhäistä jo,ostan Skoodan.
- Mondeomies
Osta pois..kun uusi Mondeo tulee myyntiin, niin Se skeidasi onkin jo vaihto kunnossa!! Tai on viimeinen aika vaihtaa, ellei kone ja laatikko ole porsineet...
- Toyotamen
Mondeomies kirjoitti:
Osta pois..kun uusi Mondeo tulee myyntiin, niin Se skeidasi onkin jo vaihto kunnossa!! Tai on viimeinen aika vaihtaa, ellei kone ja laatikko ole porsineet...
Jos kulkee vanhojen motskujen polkuja, niin huono auto. Toyota voittaa mennen tullen.
- 3+18
Hitsin hitsi noita markkinointipellejä, mistä tuollaisia ääliöitä löytyykään.
- Tyytyväinen skodaan
Näin on. Miten joku voi kehua Mondeota hyvänä autona. Ei tarvitse lukea paljoakaan, niin huomaa, miten auto on kasattu. Vikoja täynnä.
Itse ostin Skodan ja olen siihen tosi tyytyväinen. Työkaverilla on Mondeo ja se kisailee jatkuvien vikojen kanssa. - Ford kuski
Tyytyväinen skodaan kirjoitti:
Näin on. Miten joku voi kehua Mondeota hyvänä autona. Ei tarvitse lukea paljoakaan, niin huomaa, miten auto on kasattu. Vikoja täynnä.
Itse ostin Skodan ja olen siihen tosi tyytyväinen. Työkaverilla on Mondeo ja se kisailee jatkuvien vikojen kanssa.Mulla on vajaa vuoden vanha Mondeo, jolla olen nyt ajanut 45 tuhatta. Ainoa vika, joka on tullut eteen on parkkitutkan häiriöt kovan sateen jälkeen.
Hyvä auto ja halvalla kulkee. - 13+6
Tyytyväinen skodaan kirjoitti:
Itse ostin Skodan ja olen siihen tosi tyytyväinen. Työkaverilla on Mondeo ja se kisailee jatkuvien vikojen kanssa.Oletko Skodan markkinointiosaston leivissä.....
- itä!!!
Auto soota
- köffff
Jaaha minkäslainen viritys on tuo fordin neliveto asetelma taitaa olla liikaa liikkuvia osia.
- 2012Mondeo
Jokaisesta autosta löytyy liikkuvia osia. Jopa Skodastasi, nimittäin renkaat. Vai kulkeeko nykyskodat ilman niitäkin kun moottorit ja vaihteistot ovat kertakäyttötavaraa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511248Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä14892- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 39832