No nyt se on tulossa....ttrrrrr.....UUSI MONDEO!!!!!

tilaan heti kun saa!

11

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+19

Jaahas, Fodin markkinosaston pläjäys, silleen.

• Parani tauti

Myöhäistä jo,ostan Skoodan.

• Mondeomies

Osta pois..kun uusi Mondeo tulee myyntiin, niin Se skeidasi onkin jo vaihto kunnossa!! Tai on viimeinen aika vaihtaa, ellei kone ja laatikko ole porsineet...

• Toyotamen
        Mondeomies kirjoitti:

Osta pois..kun uusi Mondeo tulee myyntiin, niin Se skeidasi onkin jo vaihto kunnossa!! Tai on viimeinen aika vaihtaa, ellei kone ja laatikko ole porsineet...

Jos kulkee vanhojen motskujen polkuja, niin huono auto. Toyota voittaa mennen tullen.

• 3+18

Hitsin hitsi noita markkinointipellejä, mistä tuollaisia ääliöitä löytyykään.

• Tyytyväinen skodaan

Näin on. Miten joku voi kehua Mondeota hyvänä autona. Ei tarvitse lukea paljoakaan, niin huomaa, miten auto on kasattu. Vikoja täynnä.
        Itse ostin Skodan ja olen siihen tosi tyytyväinen. Työkaverilla on Mondeo ja se kisailee jatkuvien vikojen kanssa.

• Ford kuski
        Tyytyväinen skodaan kirjoitti:

Näin on. Miten joku voi kehua Mondeota hyvänä autona. Ei tarvitse lukea paljoakaan, niin huomaa, miten auto on kasattu. Vikoja täynnä.
        Itse ostin Skodan ja olen siihen tosi tyytyväinen. Työkaverilla on Mondeo ja se kisailee jatkuvien vikojen kanssa.

Mulla on vajaa vuoden vanha Mondeo, jolla olen nyt ajanut 45 tuhatta. Ainoa vika, joka on tullut eteen on parkkitutkan häiriöt kovan sateen jälkeen.
        Hyvä auto ja halvalla kulkee.

• 13+6
        Tyytyväinen skodaan kirjoitti:

Oletko Skodan markkinointiosaston leivissä.....

• itä!!!

Auto soota

• köffff

Jaaha minkäslainen viritys on tuo fordin neliveto asetelma taitaa olla liikaa liikkuvia osia.

• 2012Mondeo

Jokaisesta autosta löytyy liikkuvia osia. Jopa Skodastasi, nimittäin renkaat. Vai kulkeeko nykyskodat ilman niitäkin kun moottorit ja vaihteistot ovat kertakäyttötavaraa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      32
      3748
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      50
      1667
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1359
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1201
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      172
      1047
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1041
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      84
      925
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      39
      807
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      49
      771
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      750
    Aihe