Otsikkoon viitaten.
Aikaa vain kaksi päivää. Mihin kannattaa tuo lyhyt aika kuluttaa? Mitä pitää nähdä? Kertokaa te Kolin jo kolunneet!
kolille ensi vkloppuna
2
584
Vastaukset 2
- Mie vaan !
2 päivää on ihan sopiva aika kävellä ihan vaan niitä polkuja ympäriinsä.
Jos säätä on hyvä, niin sitten voisi vaikka kävellä Ukko-kolilta Mäkrävaaralle.
Jos majoitus Ukko-Kolilla niin siitä on kiva lähteä kiertelemään polkuja. - Virpinella
terve,
Viimekesänä kävimme suomenkierto reissun aikana myös kolilla kiertelemässä, tosin oli vuokrattu metsähallitukselta mökki 3 päiväksi.
Suosittelen käymään Luontokeskus Ukossa, josta saa
selkeän kartan johon merkitty polut kolin ympäristössä.
Ukko-kolilta ja Akka-kolilta huikeat maisemat!!
Ikolanahossa, n. 5km luontokeskuksesta on tulipaikka evästystä varten, samaisessa suunnassa myös Mäkrä.
Voit myös soitella suoraan Luontokeskus Ukkoon
puh. 010 2113 200, josta neuvovat mieluusti.
Meille ainakin nuo Kolin maisemat tekivät säväyksen jo matkamme alussa kohti Nuorgamia.
Mukavaa Kolin patikointia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121417
- 46935
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145730- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118530Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e106502Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 55478
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410