Firefox estää keskustelua

Epätietoinen-2

Suomi24 sivustoilla pitäisi näkyä uuden keskustelun aloitus painike.
Vaan eipä Firefox salli moista toimintaa minulle enää nykyään.
Sen sijaan Opera selaimella saan homman toimimaan ihan moitteettomasti.
Jokin asetus ilmeisesti on pielessä. Tietäisinpä vaan, että mistä homma kiikastaa!!?
Käyttöjärjestelmänäni on win7.

24

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selaustietojen tyhjennys?

      • Epätietoinen-2

        Kiitos vinkistä.
        Polku- työkalut- asetukset- lisäasetukset- verkkosisällön välimuisti- tyhjennä heti.
        Teinköhän oikein?
        Yksi ongelma kuitenkin poistui, mutta toinen tuli. En pysty nyt vastaamaan muiden keskustelijoiden viesteihin. Ei nimittäin ilmesty "Lähetä"-painiketta.
        Tämänkin vastauksen kirjoitin sen takia Safari- selaimen avulla.


      • Epätietoinen-2

        Nyt kun kokeilin uuden aloitusta, niin ei toiminut sekään.
        Olisikohan sittenkin näistä java-päivityksistä / estoista.


      • Epätietoinen-2 kirjoitti:

        Nyt kun kokeilin uuden aloitusta, niin ei toiminut sekään.
        Olisikohan sittenkin näistä java-päivityksistä / estoista.

        Firefoxsin uudelleen asennus?

        S24 ei käytä Javaa.


      • Epätietoinen-2
        vapunen kirjoitti:

        Firefoxsin uudelleen asennus?

        S24 ei käytä Javaa.

        Joo nyt toimii, mutta ilkeästi vilkkuvat mainoksetkin palasivat samantien.
        Minulla oli jokin mainoksien esto aikaisemmassa firefoxin versiossa päällä.
        Olisikohan se ollut se perimmäinen syykin.
        Mainostajat tykkäsivät kyttyrää manoksien estoista?
        Poistin siis kaikki vanhemmat firefoxiin liittyvät ohjelmat ja latasin uusimman suomenkielisen version tilalle.
        Vanhemmat kirjanmerkit tietenkin tallensin ensin työpöydälle ja sieltä sitten taas tähän uuteen versioon.
        Käynnistin tietokoneen uudestaan ja kaikki toimii loistavasti, paitsi nämä mainokset kyllä häiritsevät.
        Kiitokset vinkeistä.


      • Epätietoinen-2
        Epätietoinen-2 kirjoitti:

        Joo nyt toimii, mutta ilkeästi vilkkuvat mainoksetkin palasivat samantien.
        Minulla oli jokin mainoksien esto aikaisemmassa firefoxin versiossa päällä.
        Olisikohan se ollut se perimmäinen syykin.
        Mainostajat tykkäsivät kyttyrää manoksien estoista?
        Poistin siis kaikki vanhemmat firefoxiin liittyvät ohjelmat ja latasin uusimman suomenkielisen version tilalle.
        Vanhemmat kirjanmerkit tietenkin tallensin ensin työpöydälle ja sieltä sitten taas tähän uuteen versioon.
        Käynnistin tietokoneen uudestaan ja kaikki toimii loistavasti, paitsi nämä mainokset kyllä häiritsevät.
        Kiitokset vinkeistä.

        Sen verran vielä, että kaikki tallennetut salasanat hävisivät samantien.
        Olis varmaan ollut mahdollisuus tallentaa nekin ensin?


      • Epätietoinen-2 kirjoitti:

        Joo nyt toimii, mutta ilkeästi vilkkuvat mainoksetkin palasivat samantien.
        Minulla oli jokin mainoksien esto aikaisemmassa firefoxin versiossa päällä.
        Olisikohan se ollut se perimmäinen syykin.
        Mainostajat tykkäsivät kyttyrää manoksien estoista?
        Poistin siis kaikki vanhemmat firefoxiin liittyvät ohjelmat ja latasin uusimman suomenkielisen version tilalle.
        Vanhemmat kirjanmerkit tietenkin tallensin ensin työpöydälle ja sieltä sitten taas tähän uuteen versioon.
        Käynnistin tietokoneen uudestaan ja kaikki toimii loistavasti, paitsi nämä mainokset kyllä häiritsevät.
        Kiitokset vinkeistä.

        Adblock plus poistaa aika hyvin mainokset

        https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/adblock-plus/



      • Epätietoinen-2

      • optiosanktio!
        Epätietoinen-2 kirjoitti:

        Sen verran vielä, että kaikki tallennetut salasanat hävisivät samantien.
        Olis varmaan ollut mahdollisuus tallentaa nekin ensin?

        Riittää kun profiilista (käyttäjä>AppData>Roaming), -piilotiedostot pitää olla näkyvillä- tallentaa ennen FF:n poistamista seuraavat kansiot:
        key3 ja signons.sqlite
        Tuohon on jokin oikopolkukin mutta itse olen oppinut tuon ja käyttänyt jo 6-7 vuotta


    • ehkä

      JavaScript ?

      • sori

        Ei olekaan JavaScript. Jollain vanhalla versiolla sivustosta se vaikutti painikkeisiin.


      • kyuh55
        sori kirjoitti:

        Ei olekaan JavaScript. Jollain vanhalla versiolla sivustosta se vaikutti painikkeisiin.

        Minulla on Foxi 27.0.1 ja ei pysty vastaamaan tai aloittamaan uutta keskustelua ellei JS ole sallittu. Mikä versio sinulla?


      • 12.16
        kyuh55 kirjoitti:

        Minulla on Foxi 27.0.1 ja ei pysty vastaamaan tai aloittamaan uutta keskustelua ellei JS ole sallittu. Mikä versio sinulla?

        Käytän vanhaa Opera 12.16 versiota, mutta ajattelin Javascriptin vaikuttavan samalla tavalla kaikissa selaimissa. Tiedäkin varmaan, mutta monet sekoittavat Javan ja JavaScriptin.


      • kyuh55
        12.16 kirjoitti:

        Käytän vanhaa Opera 12.16 versiota, mutta ajattelin Javascriptin vaikuttavan samalla tavalla kaikissa selaimissa. Tiedäkin varmaan, mutta monet sekoittavat Javan ja JavaScriptin.

        Kirjoitan nyt Opera 12.16:lla eikä siinäkään onnistu ilman JS:ää.
        Tarkistas Asetuksista->Lisäasetukset->Sisältö
        onko JS:ssä ruksi. Mielestäni on pakko olla.


      • 12.16
        kyuh55 kirjoitti:

        Kirjoitan nyt Opera 12.16:lla eikä siinäkään onnistu ilman JS:ää.
        Tarkistas Asetuksista->Lisäasetukset->Sisältö
        onko JS:ssä ruksi. Mielestäni on pakko olla.

        Totta, pitää olla JS toiminnassa. Nappula näkyy, mutta ei noteeraa klikkausta ilman JavaScriptiä. Olin jo vähän unella illalla... Aloittaja viittasi kuitenkin nappulan näkymiseen.


      • kyuh55
        12.16 kirjoitti:

        Totta, pitää olla JS toiminnassa. Nappula näkyy, mutta ei noteeraa klikkausta ilman JavaScriptiä. Olin jo vähän unella illalla... Aloittaja viittasi kuitenkin nappulan näkymiseen.

        Joo, täytyy olla, että aloittajalla on JS on, mutta selain on jotenkin muuten väsähtänyt ja vaatii uudelleenasennuksen.


    • Kannattaa käyttää uusinta selaiversiota tietoturvan vuoksi.

      • 12.16

        12.16 viimeisin kunnollinen Opera, valitettavasti...


      • kyuh55
        12.16 kirjoitti:

        12.16 viimeisin kunnollinen Opera, valitettavasti...

        Komppaan


      • 12.16
        kyuh55 kirjoitti:

        Komppaan

        Mikä tilalle?

        Osaksi kysymys on tottumuksesta, mutta Operaan tykästyin sen selkeyden vuoksi. Seuraava sivu, edellinen sivu, sivun uudelleenlataus ja kotisivu -painikkeet ryhmässä, lähellä varsinaista ikkunaa, osoiterivin vasemmalla puolella. Käytyjen linkkien alleviivauksen poistuminen on niin tärkeä ominaisuus, että otan vaikka riskin viruksista, toimii ainakin Googlessa. Näppärä mainosten poisto. Muutenkin helppolukuinen.

        IE8 (win xp). Seuraava/edellinen -sivu vasemmassa ylänurkassa melkein kiinni ja kotisivu heitetty jonnekin kaus oikealle. Olisihan niitä painikkeita tosin voinut heitellä vielä enemmänkin sekaisin. Jotenkin epämiellyttävä.


      • kyuh55
        12.16 kirjoitti:

        Mikä tilalle?

        Osaksi kysymys on tottumuksesta, mutta Operaan tykästyin sen selkeyden vuoksi. Seuraava sivu, edellinen sivu, sivun uudelleenlataus ja kotisivu -painikkeet ryhmässä, lähellä varsinaista ikkunaa, osoiterivin vasemmalla puolella. Käytyjen linkkien alleviivauksen poistuminen on niin tärkeä ominaisuus, että otan vaikka riskin viruksista, toimii ainakin Googlessa. Näppärä mainosten poisto. Muutenkin helppolukuinen.

        IE8 (win xp). Seuraava/edellinen -sivu vasemmassa ylänurkassa melkein kiinni ja kotisivu heitetty jonnekin kaus oikealle. Olisihan niitä painikkeita tosin voinut heitellä vielä enemmänkin sekaisin. Jotenkin epämiellyttävä.

        Eipä ole löytynyt. Tässä on raivokkaasti etsitty ja kokeiltuja on monia.

        Yksi mitä pidän tärkeänä ominaisuutena ( noiden kaikkien Operan muiden ominaisuuksien lisäksi ) on, että JS pystyy säätämään kätevästi pois esim. kun avaa tuntemattoman linkin, koska JS on aina riski ja tuo lisäksi mainostauhkaa.
        Ulkoasu->Painikkeet->Asetukset.
        Hiirellä kiinni JS-rivistä ja veto ylös osoiteriville, niin se on yhdellä klikkauksella säädettävissä. OK perään.
        Samoin voi tehdä evästeille, joita esim. pankissa tarvitsee.


      • 12.16
        kyuh55 kirjoitti:

        Eipä ole löytynyt. Tässä on raivokkaasti etsitty ja kokeiltuja on monia.

        Yksi mitä pidän tärkeänä ominaisuutena ( noiden kaikkien Operan muiden ominaisuuksien lisäksi ) on, että JS pystyy säätämään kätevästi pois esim. kun avaa tuntemattoman linkin, koska JS on aina riski ja tuo lisäksi mainostauhkaa.
        Ulkoasu->Painikkeet->Asetukset.
        Hiirellä kiinni JS-rivistä ja veto ylös osoiteriville, niin se on yhdellä klikkauksella säädettävissä. OK perään.
        Samoin voi tehdä evästeille, joita esim. pankissa tarvitsee.

        Tuota en tiennytkään. Olen kotisivu-painikkeen sieltä raahannut kun sitä ei oletuksena ollut.


      • kyuh55
        12.16 kirjoitti:

        Tuota en tiennytkään. Olen kotisivu-painikkeen sieltä raahannut kun sitä ei oletuksena ollut.

        Ole hyvä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe