Mustasukkainen Kaveripojasta

Miss Brightside

Olen ollut jo jonkin aikaa ihastunut miespuoliseen kaveriini. Hän on aina silloin tällöin mm. kehunut minua ja joskus hän puhui niin hellyyttävästi, että ajattelin hänen aluksi olevan ihastunut minuun. Pian sen jälkeen kuitenkin huomasin erään tytön puhuvan hänelle vähän samaan tyyliin ja poika tietysti puheli takaisin.

Pojalla on myös monia muita kaverityttöjä, enkä kestä nähdä häntä heidän seurassaan, paitsi niiden, jotka myös itse tunnen. Minua inhottaa myös se, että pojalla on profiilikuvissaan paljon naispuolisten hekilöiden tykkäyksiä ja hän käy usein sen jälkeen tykkäämässä myös heidän kuvistaan. Muutama tyttö on lisäksi kommentoinut hänen kuviinsa, kuinka suloinen tai komea hän on.

Olen niin ihastunut poikaan, etten saa häntä mielestäni. Ja joka tapauksessa en pystyisi tehdä niin, että vain unohtaisin hänet ja etsisin jonkun toisen, sillä hän kuitenkin antoi aika varman merkin ihastumisestaan ja sen jälkeen se olisi aika noloa. Olemme kuitenkin sen jälkeen olleet hetken puhumatta toisillemme ja voi olla, ettei hän enää tuntisikaan samalla lailla minua kohtaan, tai ehkä hän katuu puheitaan.

Asia pitäisi saada kuitenkin jollain lailla selvitettyä ja ainut keksimäni keino on puhua tunteistani. Mutta kun en uskalla! Miten voisin kertoa pojalle tunteistani tai selvittää asiaa, vaikka oletetaan, että hän on mahdollisesti kiinnostunut jostain toisesta?

1

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maarit93

Millä lailla reagoit sen 'lähestymiseen'? Voi olla, ettei se oo vaan saanu sulta tarpeeksi rohkaisua ja aattelee, ettet tykkää siitä. Kukapa sitä kauan jaksaa yksipuolisesta ihastumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      4723
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      52
      2518
    3. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      155
      2367
    4. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      365
      1970
    5. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      30
      1580
    6. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      72
      1359
    7. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      21
      1284
    8. 102
      1254
    9. Jos saisit tilaisuuden

Kertoa mitä tunnet häntä kohtaan niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      80
      1164
    10. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      109
      1164
    Aihe