Mustasukkainen Kaveripojasta

Miss Brightside

Olen ollut jo jonkin aikaa ihastunut miespuoliseen kaveriini. Hän on aina silloin tällöin mm. kehunut minua ja joskus hän puhui niin hellyyttävästi, että ajattelin hänen aluksi olevan ihastunut minuun. Pian sen jälkeen kuitenkin huomasin erään tytön puhuvan hänelle vähän samaan tyyliin ja poika tietysti puheli takaisin.

Pojalla on myös monia muita kaverityttöjä, enkä kestä nähdä häntä heidän seurassaan, paitsi niiden, jotka myös itse tunnen. Minua inhottaa myös se, että pojalla on profiilikuvissaan paljon naispuolisten hekilöiden tykkäyksiä ja hän käy usein sen jälkeen tykkäämässä myös heidän kuvistaan. Muutama tyttö on lisäksi kommentoinut hänen kuviinsa, kuinka suloinen tai komea hän on.

Olen niin ihastunut poikaan, etten saa häntä mielestäni. Ja joka tapauksessa en pystyisi tehdä niin, että vain unohtaisin hänet ja etsisin jonkun toisen, sillä hän kuitenkin antoi aika varman merkin ihastumisestaan ja sen jälkeen se olisi aika noloa. Olemme kuitenkin sen jälkeen olleet hetken puhumatta toisillemme ja voi olla, ettei hän enää tuntisikaan samalla lailla minua kohtaan, tai ehkä hän katuu puheitaan.

Asia pitäisi saada kuitenkin jollain lailla selvitettyä ja ainut keksimäni keino on puhua tunteistani. Mutta kun en uskalla! Miten voisin kertoa pojalle tunteistani tai selvittää asiaa, vaikka oletetaan, että hän on mahdollisesti kiinnostunut jostain toisesta?

1

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maarit93

Millä lailla reagoit sen 'lähestymiseen'? Voi olla, ettei se oo vaan saanu sulta tarpeeksi rohkaisua ja aattelee, ettet tykkää siitä. Kukapa sitä kauan jaksaa yksipuolisesta ihastumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      169
      2607
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      19
      737
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    8. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      722
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      86
      720
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      678
    Aihe