Mustasukkainen Kaveripojasta

Miss Brightside

Olen ollut jo jonkin aikaa ihastunut miespuoliseen kaveriini. Hän on aina silloin tällöin mm. kehunut minua ja joskus hän puhui niin hellyyttävästi, että ajattelin hänen aluksi olevan ihastunut minuun. Pian sen jälkeen kuitenkin huomasin erään tytön puhuvan hänelle vähän samaan tyyliin ja poika tietysti puheli takaisin.

Pojalla on myös monia muita kaverityttöjä, enkä kestä nähdä häntä heidän seurassaan, paitsi niiden, jotka myös itse tunnen. Minua inhottaa myös se, että pojalla on profiilikuvissaan paljon naispuolisten hekilöiden tykkäyksiä ja hän käy usein sen jälkeen tykkäämässä myös heidän kuvistaan. Muutama tyttö on lisäksi kommentoinut hänen kuviinsa, kuinka suloinen tai komea hän on.

Olen niin ihastunut poikaan, etten saa häntä mielestäni. Ja joka tapauksessa en pystyisi tehdä niin, että vain unohtaisin hänet ja etsisin jonkun toisen, sillä hän kuitenkin antoi aika varman merkin ihastumisestaan ja sen jälkeen se olisi aika noloa. Olemme kuitenkin sen jälkeen olleet hetken puhumatta toisillemme ja voi olla, ettei hän enää tuntisikaan samalla lailla minua kohtaan, tai ehkä hän katuu puheitaan.

Asia pitäisi saada kuitenkin jollain lailla selvitettyä ja ainut keksimäni keino on puhua tunteistani. Mutta kun en uskalla! Miten voisin kertoa pojalle tunteistani tai selvittää asiaa, vaikka oletetaan, että hän on mahdollisesti kiinnostunut jostain toisesta?

1

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maarit93

Millä lailla reagoit sen 'lähestymiseen'? Voi olla, ettei se oo vaan saanu sulta tarpeeksi rohkaisua ja aattelee, ettet tykkää siitä. Kukapa sitä kauan jaksaa yksipuolisesta ihastumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2596
    2. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      68
      1078
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      209
      1030
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      982
    5. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      921
    6. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      894
    7. 36
      866
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      122
      842
    9. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      812
    10. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      3
      746
    Aihe