Hakevat sinne näemmä työntekijöitä. Onko kokemuksia paikasta ?
Palvelutalo Merenpisara
14
4308
Vastaukset
- sametti1
Hyvä paikka, jos haluat siis huonoon työyhteisöön. Talon johto elää omassa mielikuvitus maailmassaan ja henkilöstö on jotensakin ahdistuneen oloista. Henkilökunnan vaihtuvuus on myös melko runsasta. Ja... olen ollut siellä töissä enkä missään tapauksessa halua enää sinne.
- Avosilmin
Tarkoittanet ilmeisesti sitä Helsingissä olevaa palvelutaloa. Paikka on aivan pohjanoteeraus työyhteisöllisesti katsottuna. Puitteet ovat komeat ja siihen se sitten jääkin.
- Lähihoitaja74
Työpaikkana aivan normaali palvelutalo. Työyhteisönhenki tulevaisuudessa paljon parempi kun marmattajat ja kitisijät irtisanoutuivat. Talon johdosta ei tarvitse välittää kunhan tekee työnsä. Todellisuudessa johto ei puutu työntekoon kunhan se tulee hoidettua. Asukkaat ovat aivan ihania, kunhan oppii tuntemaan heidät. Parasta on se että lisiä tulee mukavasti joten palkassa näkyy.
- Pikku bimbo
Juu, lisiä runsaiden ylitöiden kohdosta. Ja mistä johtuvat nämä ylityöt.....paljon sairastamista työntekijöillä, ja se kertookin jo jotain.
- Lähis
Ja työvoiman haku näemmä taas päällä. Kannattaisko johdon vaihto.
- Anonyymi
Ihan hirveä paikka, en suosittele. Työilmapiiri on kuin kivikaudelta ja työmäärä suuri. Kuppikunnat vallitsevat tässä talossa ja seläntakana puhutaan pahaa se mikä keretään. Tietyt ihmiset sieltä vois laittaa kävelemään niin olisi huomattavasti parempi työyhteisö ja ilmapiiri. ;)
- Anonyymi
^^ Lopetin itse siellä muutama vuosi sitten ja säännöllisesti hakevat vähän väliä hoitajia.
- Anonyymi
Minkälainen palkkaus/palkka siellä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen palkkaus/palkka siellä on?
Tessin mukainen. Ihan hyvä paikka se on, olin siellä joitain vuosia töissä. Joka työpaikkaan liittyy omat kommervenkkinsä mutta tuolla oli kyllä hyvä työyhteisö ja kivat asukkaat. Hoitotyötä monipuolisesti.
- Anonyymi
Itse olin talossa noin vuoden kunnes riitti.. aiemmin mainitut kuppikunnat, johtajien tietämättömyys ja kokonaisuus todella kaaosta. Asukkaista 90% on tyytymättömiä ja töihin otetaan ketä vaan koska pula työntekijöistä on niin kova. Siksi yhteisöön ajautuu paljon ammattitaidottomia kokeilijoita ja näiden seurauksena hoidon taso ja onnettomuuksien määrä on todella suuri..
Työtä olis 24/7 ja rahaa saa ok, mutta mielenterveydellisesti ei kannattava ollenkaan.
Ei toimiva konsepti.
Hoitajista noin 80% vaihtunut jo vuoden sisään, jopa pitkään talossa olleet parhaimmat ammattilaiset ovat poistuneet työilmapiirin takia.
Plussaa; hyvät kulkuyhteydet ja aina on töitä.- Anonyymi
Johtaja on aivan lapanen joka ei ymmärrä johtamisesta mitään, lähiesimiehellä ei riitä uskallus puuttua asioihin. Kuppikunnat kuormittaa ja työnjako on hataraa. Vastuunottokykyä ei hoitajilta löydy ja kaikki kaatuu vain osan niskaan. Parhaimmat ovat lähteneet.
- Anonyymi
Ketkä siellä on ilkeitä? Yks Anna sai potkut, kun uskalsi olla asioista eri mieltä.
- Anonyymi
Koska siellä on joku Anna ollut?
- Anonyymi
En suosittele edes asumista, palveluja vaikea saada. Työntekijät istuvat, asukkaat omissa koloissaan. Yksinäisyyttä ja masentuneisuutta asukkailla. Henkilökunta joka haluaa tehdä töitä syödään porukasta pois. Vaihtuvuus henkilökunnassa suuri. Epäkohtiin ei puututa. Talo toiminut samalla systeemillä 20 v, parannusehdotuksia ei oteta vastaan. Kaikkinensa huono talo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3472784Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151026Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27944En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82923Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839