Kumpi rintapumppu: Ameda lactaline sähköpumppu ostettuna omaksi vai Ameda Elite vuokrattuna? Yleensä tykkään ostaa omaksi, mutta jos Ameda elite on selkeästi parempi niin voisihan sitä vuokratakin. Rintapumppua suositeltiin keskosuuden vuoksi...En ole rintapumppua koskaan käyttänyt.
kumpi rintapumppu
2
1181
Vastaukset
- medela
Heip, itse en ole kyseistä merkkiä kokeillut, enkä vuokrauksestakaan erityisemmin välittänyt.
Itse aluksi ostin Medelan käsikäyttöisen rintapumpun, joka oli hyvä, mutta todella työläs ja hidas.
Myöhemmin ostin saman merkin sähkökäyttöisen rintapumpun, joka oli huomattavasti vähemmän työläämpi käyttää. Pidät vain paikallaan, ja maito tippuu pulloon tuosta vain :) En tiedä, että onko kaikilla sama vai riippuuko rinnasta, mutta itselläni sain noin 100ml maitoa puolituntia per tisu.
Jos et ole merkin perään, niin suosittelen Medelan sähkökäyttöistä pumppua:)- Anonyymi
En ostaisi mitä merkkiä tahansa eikä maidon heruminen muutenkaan ole hirveästi pumpusta kiinni, jos sitä on tullakseen.
Jyvät erottuvat akanoista, kun maidon määrää pitää kasvattaa tai sitä tulee vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest595667Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul964992Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden3523973Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1403272Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma472749- 252088
Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1162044Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri101907- 2481872
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell821858