Kumpi rintapumppu: Ameda lactaline sähköpumppu ostettuna omaksi vai Ameda Elite vuokrattuna? Yleensä tykkään ostaa omaksi, mutta jos Ameda elite on selkeästi parempi niin voisihan sitä vuokratakin. Rintapumppua suositeltiin keskosuuden vuoksi...En ole rintapumppua koskaan käyttänyt.
kumpi rintapumppu
2
1035
Vastaukset
- medela
Heip, itse en ole kyseistä merkkiä kokeillut, enkä vuokrauksestakaan erityisemmin välittänyt.
Itse aluksi ostin Medelan käsikäyttöisen rintapumpun, joka oli hyvä, mutta todella työläs ja hidas.
Myöhemmin ostin saman merkin sähkökäyttöisen rintapumpun, joka oli huomattavasti vähemmän työläämpi käyttää. Pidät vain paikallaan, ja maito tippuu pulloon tuosta vain :) En tiedä, että onko kaikilla sama vai riippuuko rinnasta, mutta itselläni sain noin 100ml maitoa puolituntia per tisu.
Jos et ole merkin perään, niin suosittelen Medelan sähkökäyttöistä pumppua:)- Anonyymi
En ostaisi mitä merkkiä tahansa eikä maidon heruminen muutenkaan ole hirveästi pumpusta kiinni, jos sitä on tullakseen.
Jyvät erottuvat akanoista, kun maidon määrää pitää kasvattaa tai sitä tulee vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368