kumpi rintapumppu

kahden vaiheilla

Kumpi rintapumppu: Ameda lactaline sähköpumppu ostettuna omaksi vai Ameda Elite vuokrattuna? Yleensä tykkään ostaa omaksi, mutta jos Ameda elite on selkeästi parempi niin voisihan sitä vuokratakin. Rintapumppua suositeltiin keskosuuden vuoksi...En ole rintapumppua koskaan käyttänyt.

2

1356

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • medela

Heip, itse en ole kyseistä merkkiä kokeillut, enkä vuokrauksestakaan erityisemmin välittänyt.
      Itse aluksi ostin Medelan käsikäyttöisen rintapumpun, joka oli hyvä, mutta todella työläs ja hidas.
      Myöhemmin ostin saman merkin sähkökäyttöisen rintapumpun, joka oli huomattavasti vähemmän työläämpi käyttää. Pidät vain paikallaan, ja maito tippuu pulloon tuosta vain :) En tiedä, että onko kaikilla sama vai riippuuko rinnasta, mutta itselläni sain noin 100ml maitoa puolituntia per tisu.
      Jos et ole merkin perään, niin suosittelen Medelan sähkökäyttöistä pumppua:)

• Anonyymi

En ostaisi mitä merkkiä tahansa eikä maidon heruminen muutenkaan ole hirveästi pumpusta kiinni, jos sitä on tullakseen.

Jyvät erottuvat akanoista, kun maidon määrää pitää kasvattaa tai sitä tulee vähän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      68
      1076
    2. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      64
      1052
    3. 93
      827
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      58
      823
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      678
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      654
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      575
    9. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      570
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      563
    Aihe