Ilta naisen kanssa

nalletuntuma

Kirjotin duunimatkalla, eka tarina ja aika karkee varmaan mutta kertokaa mitä pidätte

Oon matkalla töistä kotiin ja pyydät mua käymään kaupassa. Pitkä työpäivä ja kaupassa pitkä jono saa mut näyttämään todella väsyneeltä ja suihkuun on pakko päästä. Viimeset askeleet vielä ni oon koti ovella

Pääsen eteiseen ni sä tulet mua vastaan pelkästään pikkuhousut ja mun yli iso huppari päällä antamaan mulle pusua ja kyselemään miten mun päivä meni. Vastaan että oli todella rankkaa ja nyt mä tahdon suihkuun

Sä menet takas sohvallr istuu ja kattelee telkkaria kun mä tyhjennän kauppakassin keittiöön. Kun mä tulen keittiöstä ja suuntaan suihkuun päin ni huomaan sun ihanat punaset pikkhousut kun sä istut sohvalla polvet koukussa rintaa vasten. Hymyilen sulle ja sä huomasit myös itse mitä näin ja annat mulle lentosuukon
Suihkussa mulla on jo pieni seisokki päällä kun sä pyörit mun mielessä. Kuuma suihku tekee kyllä hyvää tällasen päivän jälkeen.

Kun mä tulen suihkusta niin ihmettelen miks tv ja valot on sammutettu olkkarista ja huomaan kuinka makuuhuoneessa loistaa himmeä valo. Otan muutaman askeleen lähemmäs ja huomaan kuinka oot laittanut kynttilöitä palamaan ja makaat sängyllä punasissa pikkuhousuissa ilman rintaliivei. Toisella kädellä hierot hetken aikaa sun toista rintaas

Kun sä huomaat mun tulleen ovelle ja näät kun pyyhkeen alla on iso pullistuma niin konttaat sängyn reunalle jossa mä tällä hetkellä seison katsomassa sua
Nouset ylemmäs ja kuiskaat mun korvaani että ooy koko päivän odottanut että tuun kotiin antamaan sulle paksua munaa
Tiputat mun pyyhkeen pois ja laskeudut alemmas ja alat kielellä leikkimään mun terskalla. Katot mua silmiin kun imaset kokonaan mut suuhus. Mä olen laueta siihen paikkaan kun suljen silmäni ja nautin tästä hetkestä
Mun on pakko ottaa hetken päästä sun pää pois ja sanon että nyt rakas saa sitä mitä on odottanut

Menet pidemmälle sängyssä ja tulen sun perässä. Otan sun nilkasta kiinni ja nostan ylemmäs ja alan suutelemaan sun varpaitas ja etenen säärtä pitkin polvelle. Samalla sä pitelet sun kovista nänneistä kiinni kun makaat silmäy kiinni nauttien

3

3051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ohitan sun pikkuhousut kokonaan ja etenen alavatsan kohdalta ylemmäs rintoja kohti. Samalla sä otat mun päästä kiinni ja hierot sitä pitäen edelleen silmät kiinni nautinnosta
      Sun ihos menee kananlihallr ja sä väreilet kun koskettelen hellästi sun ihoas käsillä.
      Suutelen leikin kielellä ja vähän näykin hampailla sun nänneillä
      Tuun ylemmäs suutelemaan sua ja kuiskaan sun korvaas kuinka paljon mä sua rakastan. Tän jälkeen siirryn alas ja repäsen sulta pikkuhousut jalasta niin että sun jalat on nyt mun rintaa vasten ja sun pillus kiiltää ihanasti kynttilän valossa
      Siirryn alas maistamaan ja sulta pääsee syvä huokaus kun mun kieli koskettaa sun klitoristas

      Hellästi ja huolella nuolen sun pilluas ja pidän sua paikoillas kun kiemurtelet kohta tulevasta orgasmista

      Painat käsilläs mun päätä lujemmin sun pilluas vasten kunnes alat tärisemään
      Nousen sun vierelles ja suutelen sua. Sä painat mun rintaani niim että menen selälleni makaamaan ja sä nouset mun päälle samalla suudellen

      Sä otat mun munasta kiinni ja nouset polvilles mun päällä. Toisella kädellä levität pillunhuulia ja ohjaat mut sun sisälles
      Hetken aikaa totuttelet pelkästään ja kiusaat mua antamalla pelkästään terskan käydä sun sisälläs

      Otan sun pyllystäs kunnon otteella kiinni ja siinä vaiheessa tajuat että nyt loppu leikki ja otat mut koko mitalla sisääsi

      Laitat kätes mun rintaa vasten ja alat liikuttamaan lantiota
      Katson sua silmiin ja sä katsot mua. Sähköö on ilmassa ja kiiman haju menee varmasti naapureille asti. Tahti on hidasta kun sä ratsastat
      Alan ite liikuttamaan nyt myös lantiota yhdessä sun kanssa ja tahti alkaa kiihtyä. Kumarrut alemmas ja mä parannan mun otettani sun pyllystäs
      Nyt alan nussimaan sua kunnolla ja kovalla tahdilla kun sä alat huutamaan nautinnosta mun päälläni

      Hetken päästä tunnen kuinka sun pillus supistelee ja imee mun kullia enemmän ja enemmän sisäänsä. Huudat ja täriset nautinnosta kun saat toisen pitkän orgasmin. Mä jatkan edelleen hieman hitaammalla tahdilla kun makaat mun rintani päällä että sä saat mahdollisimman pitkän orgasmin.
      Nyt oon lopettanut mutta oon edelleen sun sisälläs ku sä nostat päätäs ja hymyilet mulle

      Kellahdat mun vierelle ja otan sut lusikkaan ja suutelen sun niskaa. Hetken aikaa makoillaan kun ehdotan sulle että mentäis suihkuun vähän viilentymään. Nyökkäät hyväksymisen merkiksi ja nouset ekana ylös. Nautin kuinka sun pyllys keikkuu kun kävelet mun edellä kohti suihkua

      Suihkussa katson kun sä säädät veden sopivalle hymyilen kun sä tunnet ekat kylmät tipat jotka osuu sun varpaille ennen ku hanasta alkaa tulla lämmintä vettä jolloin säkin alat hymyillä ja käännyt seinää vasten . Odotat hiljaa kunnes mä tulen ja otan suihkunvarren sun kädestäsi ja nostan sen ylös telineeseen.

      Kiedon mun käteni sun ympärille takaapäin ja laitan pääni sun toiselle olkapäälle. Hieron hellästi sun ihoas kun kuuma vesi sitä huuhtelee. Sun nännit on edelleen kovina kun sä tunnet mut kovana sun pyllyä vasten.

      Mitään sanomatta alat liikuttamaan itseäs ylös ja alas niin että mun muna menee sun pyllyvakoas pitkin. Otan susta tukevamman otteen ja suutelen sun niskaa ja olkapäitä.

      Laitat kätes seinää vasten ja pyllistät merkkinä että olet taas valmis. Otan hieman leveämmän asennon ja alan asettelemaan itseäni sun huulilles. Hieron ensin terstaa muutaman kerran sun klitoriksen kohdalla kunnes työnnyn sun sisääs.

      Toisella kädellä pidän sun lanteeesta kiinni ja toisella otan hiuksista ja hitailla työnnöillä molemmat pienessä transsissa nauttii täst hetkestä.

      Hetken kun ollaan siinä nussittu ni ehdotan että mennään takas sänkyyn koska kyseinen asento on vähän huono ja mä haluan pian laueta sun sisällesi.

      Kuivaat itseäsi pyyhkeellä ja itse teen samaa. Kesken kaiken sä takerrut muhun kiinni ja halaat hetken aikaa kunnes tiputat pyyhkeen lattialle ja sipsutat varpaillas makkarin suuntaan. Äkkiä koitan kuivata itseni loppuun ja kiirehdin aun perääsi. Oletkin jo sängyllä selälläsi makaamassa ja katsot ovelle jossa seison. Sulla on yks sormi suussa jota puret seksikkäästi jonka jälkeen avaat haaras jonka välistä löytyykin jo sun toinen käsi klitoriksen kimpusta.

      Siirryn sun päälles sänkyyn ja aloitan suutelulla kun sä jo käsilläs ohjaat mut sun sisääsi. Nostan sun toisen jalan ylös ja sanon vittu sä oot nainen ihana. Nussin sua jo melko kovalla tahdilla ja molemmilta alkaa valua suihkun jälkihiki.

      Tasasella tahdilla sanon että kohta laukeen ja sä pyydät että lasken kaiken sun sisälle. Hetken päästä tunnet kuinka eka lasti lähti liikkeelle ja puristat pilluas niin että saat joka ikisen tipan sisälles. Tipahdan sun päälles ja tasaan hengitystä kunnens kulli alkaa veltostuu ja sen jälkeen kellahdan sun vierelles.

      Otan sut kainalooni ja makoillaan siinä hetki kunnes lähdetään taas pesulle.

    • I want to be your gf

      Juuri näin sen pitääkin mennä :)

    • very nice

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe