Soneran Kodin Netti Teho

Onko kellään tuota Soneran Kodin Netti Tehoa?
Voisi posta SpeedTestin jos löytyy.

Vaihdoin elisa viihteestä kun ei ollut saatavilla kuin tuo 24/1M yhteys uuteen osoitteeseen.

3

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea

Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja
      NATO
      375
      2770
    2. En luovuta

Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail
      Ikävä
      75
      1716
    3. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      165
      1563
    4. Matti Nykänen dokumentti tuli tv:stä - Katsoitko ja mitä ajatuksia herätti?

Matti Nykänen -dokumenttielokuvassa läheiset puhuivat legendasta, maailman parhaasta mäkihyppääjästä. Vaikeitakaan asioi
      Media
      85
      1517
    5. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1337
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      5
      1176
    7. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      208
      1170
    8. Keskusteluista julkisia.....

Näköjään lähettiin sitten sille linjalle että laitetaan asioita tänne aloituksiin yksityiskeskusteluista. (huom. moniko
      Ikävä
      131
      1084
    9. Rakas nainen

Ihastuin sinuun, vaikka en olisi saanut. Tulen sinusta levottomaksi, onnelliseksi ja surulliseksi. Kaipaan näkemistäsi e
      Ikävä
      28
      1084
    10. T rakastan

Rakastan sinua, en halua elää ilman. ❤️
      Ikävä
      71
      1029
    Aihe