Typerin teko oli lopettaa ilves. Ilves olisi pitännyt irrallaan juoksevat kissat kurissa. Kotikissat ja kissat yleensä eivät luontoon kuulu. Kissat aiheuttavat suurta tuhoa luonnossa. Jokaisen kissanomistajan olisi pidettävä kissansa kiinni.
Ilves kuuluu luontoon, kissa ei!
ei hyvältä näytä
2
147
Vastaukset
- Järki käteen
Ilives on isokissa ja putsaa tehokkaasti,jänikset,kanalinnut sekä muun elämän metsästä.Malttia petovouhotukseen ja ilveskannat kuriin.Ilveskanta jo liian runsas,kuten susikin.
- tosi asia
Luontoon kuulumattomat eläimet, kuten kotikissat ja supikoirat hävittävät luonnosta jänikset ja kanalinnut. Saman tekee myös tehokas metsästys. Ilvekset, sudet ja karhut kuuluvat luontoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855030- 473362
- 1013259
- 1992483
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj322414- 1332049
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️181841- 201776
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51659- 1821658