Kirjaesittely asiallisen rauhallinen, sekä varovainen.
Kirjan sanoma oli proosaa, ja vain nukeilla leikkivä tyttö aisti tuskan.
Isä siivoili essu päällä, ihmeellistä.
Paikalla n 350 ihmistä.
Kes.
Pauliina Rauhalan
7
2863
Vastaukset
- y-vl
Kesitas oletko Pauliinan isän kaveri? Olen ymmärtänyt että olette samalla suunnalla vaikuttamassa, jos en vallan erehdy. Pauliinan isä on Pertti Telkki ex-vl-pappi ja ex-vl-puhuja. Kuulemma jättänyt vl-uskon 1992 jos en nyt väärin muista.
Pauliinan miehen isä on vissiin Niilo Rauhala, joten perinyt varmaan miehensä isältä niitä runollisuuden taitogeenejä, joita kuulemma tuossa hänen kirjassaan ilmenee.Olen, molempien, näin olen ymmärtänyt.
Kaunis tyttö säänsä nähden. Isän sisko on Kempeleen eläkkeelle jääneen Timo Riihimäen vaimo, jonka lestadiolaisuutta en ole havainnut useaan vuoteen.
Heillä on fiksuja lapsia, joista ainakin yksi on pappi.
Kes.- perhetuttujani...
Kesitas kirjoitti:
Olen, molempien, näin olen ymmärtänyt.
Kaunis tyttö säänsä nähden. Isän sisko on Kempeleen eläkkeelle jääneen Timo Riihimäen vaimo, jonka lestadiolaisuutta en ole havainnut useaan vuoteen.
Heillä on fiksuja lapsia, joista ainakin yksi on pappi.
Kes.Mitä se helluntailahkon klovni valehtelee. Riihimäen vaimo on aina ollut uskomassa, toisin kuin sinä tonttu. Tukan värjäys on ollut hänellä aina luonnollista ja mitään muuta sinä pelle et hänestä erotakaan.
Sulle nauraa variksetkin, myös telkin pera ,:D - aali eelto
perhetuttujani... kirjoitti:
Mitä se helluntailahkon klovni valehtelee. Riihimäen vaimo on aina ollut uskomassa, toisin kuin sinä tonttu. Tukan värjäys on ollut hänellä aina luonnollista ja mitään muuta sinä pelle et hänestä erotakaan.
Sulle nauraa variksetkin, myös telkin pera ,:DTaitaa kes jutella itsensä kanssa ...
- säälittävää...
aali eelto kirjoitti:
Taitaa kes jutella itsensä kanssa ...
Niinpä, sairas tyyppi...
- naurava varis
perhetuttujani... kirjoitti:
Mitä se helluntailahkon klovni valehtelee. Riihimäen vaimo on aina ollut uskomassa, toisin kuin sinä tonttu. Tukan värjäys on ollut hänellä aina luonnollista ja mitään muuta sinä pelle et hänestä erotakaan.
Sulle nauraa variksetkin, myös telkin pera ,:DPuhuko kes Timosta, ei vaan huulia maalaavasta, iltapäivä- tansseja harrastavasta vaimosta.
Kenelle varis nyt nauraa??
Varsikin lukee tarkemmin.
Onko Riihimäki mennyt hellareihin?
Kamalaa?
- Onko taivasosuus men
Eikö tansseissa käyvä voi olla uskovainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602