Pauliina Rauhalan

Kirjaesittely asiallisen rauhallinen, sekä varovainen.

Kirjan sanoma oli proosaa, ja vain nukeilla leikkivä tyttö aisti tuskan.

Isä siivoili essu päällä, ihmeellistä.

Paikalla n 350 ihmistä.

Kes.

7

2096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • y-vl

Kesitas oletko Pauliinan isän kaveri? Olen ymmärtänyt että olette samalla suunnalla vaikuttamassa, jos en vallan erehdy. Pauliinan isä on Pertti Telkki ex-vl-pappi ja ex-vl-puhuja. Kuulemma jättänyt vl-uskon 1992 jos en nyt väärin muista.

Pauliinan miehen isä on vissiin Niilo Rauhala, joten perinyt varmaan miehensä isältä niitä runollisuuden taitogeenejä, joita kuulemma tuossa hänen kirjassaan ilmenee.

• Olen, molempien, näin olen ymmärtänyt.

Kaunis tyttö säänsä nähden. Isän sisko on Kempeleen eläkkeelle jääneen Timo Riihimäen vaimo, jonka lestadiolaisuutta en ole havainnut useaan vuoteen.

Heillä on fiksuja lapsia, joista ainakin yksi on pappi.

Kes.

• perhetuttujani...
        Kesitas kirjoitti:

Olen, molempien, näin olen ymmärtänyt.

Kaunis tyttö säänsä nähden. Isän sisko on Kempeleen eläkkeelle jääneen Timo Riihimäen vaimo, jonka lestadiolaisuutta en ole havainnut useaan vuoteen.

Heillä on fiksuja lapsia, joista ainakin yksi on pappi.

Kes.

Mitä se helluntailahkon klovni valehtelee. Riihimäen vaimo on aina ollut uskomassa, toisin kuin sinä tonttu. Tukan värjäys on ollut hänellä aina luonnollista ja mitään muuta sinä pelle et hänestä erotakaan.

Sulle nauraa variksetkin, myös telkin pera ,:D

• aali eelto
        perhetuttujani... kirjoitti:

Mitä se helluntailahkon klovni valehtelee. Riihimäen vaimo on aina ollut uskomassa, toisin kuin sinä tonttu. Tukan värjäys on ollut hänellä aina luonnollista ja mitään muuta sinä pelle et hänestä erotakaan.

Taitaa kes jutella itsensä kanssa ...

• säälittävää...
        aali eelto kirjoitti:

Taitaa kes jutella itsensä kanssa ...

Niinpä, sairas tyyppi...

• naurava varis
        perhetuttujani... kirjoitti:

Puhuko kes Timosta, ei vaan huulia maalaavasta, iltapäivä- tansseja harrastavasta vaimosta.

Kenelle varis nyt nauraa??

Varsikin lukee tarkemmin.

Onko Riihimäki mennyt hellareihin?

Kamalaa?

• Onko taivasosuus men

Eikö tansseissa käyvä voi olla uskovainen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      7063
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4836
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2711
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2208
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1168
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      182
      1147
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1043
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      246
      872
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      866
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      179
      803
    Aihe