Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

apua tarviin

apua miehen alulle

hei olen 20 vuotias nuori mies

asiani koskee vuoden nuorempaa tyttökaveriani kuka haluu lapsia nuorena vaikka mä en viellä halua haluun elää nuoruuten ensin ite oon melkei vuoden töissä ollu jo ja asun omassa kämpässä mitä mä tekisin sasin naiseni pää käännettyä niin et ei viellä tehdä lapsia ?

asiallisia kommenteja

ps. en oo haluamassa laittaa piuhoja kiinni

12

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua miehen alulle

      lisäys ja naiseni vetää siitä herneen nenään kun sanon ei viellä tehdä lapsia viellä

      onko mulla aikaa viellä et ennekö teen lapsia

      • mek

        Sitten vasta kun on omistuskämpät hankittuna ja voit vielä lahteä jatkamaan opiskeluja jos nykyine työ rupeaa vituttamaan ja jos muu ei auta niin sanoppa sille tyttöysvälle suoraan että et halua isäksi ennen kun olet taäyttänyt 30v ja haluat matkustella ja viettä hauskaa nuoruutta ei kämitä lapsiperhearkea ja se siitä. Jos muu ei auta niin sanot tyttöysvälle suoraan että hankippa sellainen mies joka haluaa niitä lapsi heti mutta sinä et halua vielä vaikka 5 vuoteen niin hyvä tulee. Lapsena ei kannata lapsia tehdä.


    • Tästä apuja

      Juu, missään nimessä et ala tehdä lapsia, koska suurella todennäköisyydellä siirtäisit lapsellesi tuon kirjoitustaidottomuusgeenivirheesi.

      Ei sinun tarvitse tyttöystäväsi päätä kääntää. Käytät vain AINA kondomia, kun touhuatte sängyssä.

      On sinulla ikaa aina tuonne 40:een ikävuoteen asti. Tuon iän ylitettyäsi siittiösi alkavat pilaantua ja riski lapsesi vammaisuuteen kasvaa. Mutta ennenkuin alat tehdä lapsia, niin yritä opetella kirjoittamaan. :)

      • piste pilkku huutome

        Ainä löytyy näitä pilkun n u s s i j o i t a näköjään.


      • Tästä apuja
        piste pilkku huutome kirjoitti:

        Ainä löytyy näitä pilkun n u s s i j o i t a näköjään.

        On ihan tarpeellinen taito, että lapsen isä osaisi edes kirjoittaa.

        Jos parikymppiseksi on elänyt (kuten tämä avaaja) ilman tuota taitoa ja on silti saanut jonkinlaisen työpaikan, on todella onnekas. Toivottavasti avaajan lapsilla on yhtä hyvä mäihä. :)


    • Aaa2

      Tulee lähes varmasti rumaa jälkeä, kun tuossa iässä ja elämäntilanteessa tekee lapsia tyttöystävän miellyttämiseksi.

      Pidä pääsi ja käytä kondomia. Joko:

      1. Tyttöystäväsi hyväksyy tilanteen,
      2. Jättää sinut.

      Jos jättää, suhteenne tuskin olisi kestänyt muutenkaan.

    • viisas vanha m

      Älä hyvä nuori mies suostu lapsellisen tyttökaverisi lapsi-höpinöihin ja perheen perustamiseen. Perhe ja lapsi sitoo 24/7 ja jos ei ole elämää vielä elettynä-voi tulla katumuskausi. Lapsi pitää ottaa vastaan kummankin hyväksymänä. Sinun tyttöystävä ei oikeasti tajua mikä vastuu perheellisellä on. Pidä ehkäisystä huoli-vielä ei ole aika sitoutua kun saattaa vielä nuorella haluta muutakin elämältä. Seurustelusuhteistahan vasta opetellaan ja seurustelukumppanit voi vaihtua. Käytä kondomia vaikka tyttökaveri söisi pillereitä-he juksaavat poikia ja jättävät pillerin väliin kun tahtovat kotista leikkiä, Pidä oma mielipide ja jos ei kelpaa-eroa ja nauti elostasi.

    • ehdit myöhemmin

      Juu ei kannata noin nuorena alkaa perustamaan perhettä.. Katso asiaa sitten vaikka kymmenen vuoden päästä.
      Varo vain ettei tyttökaveris jätä pillereitä nielemättä :/

      • Tästä apuja

        Ei tarvitse mitään "varoa", vaan antaa muijan jättää pillerit pois. Tämä nuorimies voi itse huolehtia ehkäisystä, niin ei tarvitse täällä myöhemmin itkeä ruikuttaa kurjaa kohtaloaan.


    • tsemppiä

      Älä ala pakotettuna isäksi. Vaikka tyty suuttuisi, pidä kiinni tunteistasi. Puhut selvästi kantasi ja jos kumppanisi ei kunnioita mielipidettäsi ei parisuhde ehkä ole paras mahdollinen. Itse tulin äidiksi 30-kymppisenä. Harkitsin pitkään.

    • Älä ihmeessä suostu

      jos vähänkin epäröit. Se voi kostautua kalliisti. Jätä tyttö ja pidät pilin housuissa, koska kohta se jättää e- pillerit salaa pois. Tai ainakin kortsua käärimään.

    • Kdfrrrrt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe