koskaan ole ihan jokainen muumi ollut laaksossa. Eräs kaveri joskus vihjasi,että olisin maanis-depressiivinen,mutta en tuohon mitään itse osaa sanoa. Olen niin sekava,etten tiedä.
Ei mulla
7
113
Vastaukset
- häivyn7.7
Ole kuule ihan mitä haluat. Ei kiinnosta täällä.
- olen hullu.
sori,luulin,että kiinnostaa.
- et ole hullu
olen hullu. kirjoitti:
sori,luulin,että kiinnostaa.
Olet kyllä aika sekava jos otat tuiki tuntemattoman ihmisen viestin itseesi. Levottomuuteen tai alakuloon taas voi olla niin monenlaisia syitä. Eikä maanis-depressiivisyys tee kenestäkään hullua, joskus tuntuu ettei täysin normaaleja ihmisiä ole olemasssakaan.
- määrittele normaalia
et ole hullu kirjoitti:
Olet kyllä aika sekava jos otat tuiki tuntemattoman ihmisen viestin itseesi. Levottomuuteen tai alakuloon taas voi olla niin monenlaisia syitä. Eikä maanis-depressiivisyys tee kenestäkään hullua, joskus tuntuu ettei täysin normaaleja ihmisiä ole olemasssakaan.
Mutta on neurooseja ja sitten muuta. Jos on maanisdepressiivinen, pitäisi käsittääkseni olla myös masennus
- et ole hullu
määrittele normaalia kirjoitti:
Mutta on neurooseja ja sitten muuta. Jos on maanisdepressiivinen, pitäisi käsittääkseni olla myös masennus
Niimpä ei normaalia oikein voi määritellä, mullakin on kaikenlaisia neurooseja, ja paniikkeja sun muita mutta yritän ajatella että ne ovat vain ominaisuuksia ne eivät tee musta sen huonompaa ihmistä kuin muistakaan.
- nykyään paljon noista
et ole hullu kirjoitti:
Niimpä ei normaalia oikein voi määritellä, mullakin on kaikenlaisia neurooseja, ja paniikkeja sun muita mutta yritän ajatella että ne ovat vain ominaisuuksia ne eivät tee musta sen huonompaa ihmistä kuin muistakaan.
Neurojutuista
- imao
kellään ei ole ihan kaikki muumit laaksossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511457- 639930
- 1505609
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652825
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792613