Tukkumyynti kirpputorilla nähtyä

Lights out

Jättäkää ne penskanne kotiin , jos ette saa pidettyä niitä aisoissa edes kirpputorilla.
Eilenkin yksi Aleksi sammutteli valoja ja kuljetti myytäviä tavaroita pitkin kirpputoria, ja tavarat ei varmaankaan palautunut omille paikoilleen.Pitkin lattioita tavaraa näytti olevan ja äiti vähät välitti, kun "kultamussukka" niitä talloi.

Näin meillä kiimingissä

9

1880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+00

      Joo aika yleistä,että annetaan kakaran riehua kirppiksellä.
      Kakaran riehuessa saadaan itse keskittyä sekoittelemaan toisten pöytiä.

    • kauppias !

      Niin , muistakaa hyvät kirpputoriasiakkaat , että .. myös se kirpputori on KAUPPA ja siellä täytyy toimia ja asioida niinkuin kaikissa muissakin kaupoissa.

      TÄMÄ TIEDOKSI KAIKILLE KIRPPUTOREILLA ASIOIVILLE !

      • Haaiiveli

        Tämä on niitä harvoja paikkoja missä omien havaintojen perusteella romaanit käyttäytyvät asiallisesti. Eivät mölise niinkuin niillä miespuolisilla on monesti tapana ja jopa muutamien kanssa ollaan hymyt vaihdettu. Muutenkin arvostan heitä enemmän nykyään. Ne rouvat ja naiset on tosi söpöjä.


    • pikku raukka

      Minä seurasin yhtä nuorta äitiä pienen lapsen kanssa Kiimingin kirpparilla. Äiti huusi ja mekasti lapselle ja lapsi itki. Sitten toinen lapsi sanoi äidille, että linja-auto tulee pian. Tämä äiti jatkoi pienen lapsensa sättimistä ja sanoi tälle, että nyt me joudutaan lähtemään pois täältä, kun sinä et osaa olla kunnolla. Olisi mieli tehnyt sanoa, että sinähän valehtelet lapselle ja syyllistät turhaan. Oikea syy, miksi pitää lähteä, on linja-auton tuleminen, eikä lapsen huono käytös.

    • pitkä matka käydä

      Tosi mukava paikka, kävin tänään viimeksi!

    • ????????????????

      kumpi kahdesta kirpparista kyseessä?

    • enuusavuton

      Niin, ja jos otatte mukaan, vanhempien kuuluu katsoa kakaroittensa perään, ettei tongita ja hajoteta ihmisten myyntiin tuomia tavaroita. Ja jos ootte niin uusavuttomia, ettettä tätä tajua, niin jääkää itekki sinne mökkiinne opettelemaan ja opettamaan kakruillenne käytöstapoja, miten liikkeissä käyttäydytään!!

    • Ikäväyllätys

      Olkaa tarkkoina kun laitatte Tukkumyynti-kirpputorille tavaraa myyntiin. Minulta oli lähtenyt kirpputorituloista joku ylimääräinen osinko kirppiksen pitäjälle ilman lupaa tai sopimusta. Törkeää... luuliko ne tosiaan ettenhuomaisi. Pitää valittaa jos saisin rahani takaisin...

      • ikäväyllätys

        Virhe saatiin korjattua


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe