mun unelma!! Niin komea ja lihaksikas:D.. Oh My God!! Ihme että kukaan nainen ei oo ottanu tota omakseen!!
Voi että lothar on
6
71
Vastaukset
- hyvää matkaa!
klonkku hei..... rautia on jo auki..... bon voyage!
- tyttörukka
No on sulla kans haaveet. Ja paha näkövika.
- A kaipaaäidinsyliin
Anssi on kovin säälittävä olento, joka hakee epätoivoisesti hyväksyntää. Hän kuvittelee, että 9-vuotiaan tasolle jämähtänyt tunne-elämä houkuttelisi naisia. Samainen tunne-elämän taso selittänee myös nuo omakehun ylilyönnit "kaikki naiset kaatuu edessäni, mulla on massia miljoonia, olen maailman vahvin mies, mulla onkin hieno auto jne. jne. jne."
- säälittää Anssin kun
Jokaisen äitin unelmahan on poika joka seisoo kyrp. pystyssä mäntyharjun räkälöissä ja nai rahasta tatuoituja amfetamiinikoukussa olevia likkoja.
Itse olen äiti, jos pojastani tulisi tuollainen, tekisin varmaan itsarin.- Komistus MISTER
Mister on unelmavävy!
Upea , mahtava , komea MISTER
- ReAleksiJoonas
Eikö tuota h**vetin rotan näköistä nyrkillätapettavaa kikkelinheiluttajaa saada kuriin tällä palstalla? Sietäisi jonkun ajaa pellen laho mökki nurin puskutraktorilla ja istuttaa pumppupelle kusiaispesään ensi jouluun asti niin oppisi tavoille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423880Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393466- 703078
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912920Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851914- 351908
- 241749
- 321693
- 291691
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231644