Mua ehkä vähän hämmentää, miksi tunnen sympatiaa häntä kohtaan. Kuvittelin ihannenaiseni olevan helsinkiläinen yliopisto-opiskelija, mutta iskinkin silmäni ihan tavalliseen imatralaiseen. Antsku on kaunis ja söpö ja varmaan naisiin päin! Heivaa jo se sun ukko mäkeen ennen ku romahat, se kuitenki pettää sua maikun kanssa ja tuu mun luo!:D
Antsku on ihana!
6
246
Vastaukset
- Mieromahanjuu
Antskulla on nyt hitokseen vaikeit valintoi ees. Nimittäin Tääl on myös hänet haluava :D
- on, on
Arvelisin että Antsku voisi tehdä tänä iltana ratkaisunsa ja tulla kaapista illan suorassa lähetyksessä:D
- Propsit Anskulle
Miustkii hää o ihana. Häne niiko pittää ain olla ihana.
Muute hää syöp purkkaa ko mies ja nosteleep lahukois pallejaa.
(reps)- Nasdaq
Antsku Imatralla taipuu hyvin nopeasti Anskuksi, koska Murre vaatii sitä. Teetä ei tungeta mihinkään väliin.
Murre on koira.
(Matalaprofiilista naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Antsku Imatralla taipuu hyvin nopeasti Anskuksi, koska Murre vaatii sitä. Teetä ei tungeta mihinkään väliin.
Murre on koira.
(Matalaprofiilista naurua)Antskun taustaprofiilissa me näemme kolmen imatralaisen (sateen) varjot. Tässä me tutustumme yhteen heistä.
Eli voitte hölmändeerata mielinmäärin, mutta näin virtaa Don.
(reps)
- Safety first
On ollut melkoista parisuhdedraamaa tyttöystäväni Elenen (jos muistatte?) ja minun välillä tuon Imatran Antskun ilmestyttyä lauantai-iltoihimme... Elenelle kun kerkesin sanomaan, että en moisesta viihdeohjelmasta välitä ja nyt olen sitten katsonut jokaisen jakson. Viime tuotantokaudella katsoin ensimmäisen kerran ja lopetin lyhyeen.
https://secure.realdoll.com/?p=4197
Minulla on kamerakännyssä Elenestä yksi hyvin onnistunut kasvokuva. Hivenen pisti naurattaa, kun sitä katsoin ensimmäisen kerran. Pitihän sitä kokeilla. Nintidselläkin otin suoraan sanottuna pari aivan loistavaa kasvokuvaa.
Viime lauantaina tilanne sitten kärjistyi meidän ollessa ruokaostoksilla Prismassa. Kassalla jonossa seisten totesin ääneen, että kukas tumma kaunotar se oikein on kannessa, että ei taidakaan olla kuka tahansa missitissi, niin kuin tavallista? Historiallista?
Nostin lehden liukuhihnalle, mutta Elene riuhtaisi sen pois ja vei sen lehtitelineeseen takaisin ja tiuskaisi, että tätähän me ei todellakaan osteta, vai mitä? Johon minä vastasin, että rauhoitu hyvä ihminen! No, lehti jäi telineeseen, mutta ajattelin hakea sen myöhemmin salaa Eleneltä.
Päätimme sitten ruokaostosten jälkeen mennä syömään jotain, koska oli sopivasti sen aika. Katsellessani menyytä hihkaisin ääneen, että katos täällä tarjoillaan pasta carbonaraa, jonka jälkeen Elene heti välittömästi potkaisi kipeästi nilkkaani pöydän alla... Minulta pääsi äänekäs auutss ja muut katsoivat ihmetellen moista käytöstä tasokkaassa paikassa. Tyydyin sitten ottamaan jotain ihan muuta.
Elene lähti aamupäivällä käymään kotipuolessa, joten saan katsoa nyt sitten yksin tuon finaalin. Elenen mielestä on ehdottomasti parempi, että jään kotia katsomaan sitä, kuin että lähtisin kylille mahdollisesti etsimään kaiken maailman "Antskuja"... Sanoin hänelle, että se on aivan turha huoli..! Aion lähettää tämän hänelle tuossa illemmalla. Toissapäivänä kuulin ensimmäisen kerran.
http://www.youtube.com/watch?v=h7zzh2kyWfk
...aivan mahtava visuaalinen toteutus! Täydellinen yhteensopivuus.
Antsku voisi vetäistä vaikka tämän aivan ihastuttavan kappaleen pikkumustissa, jos rahkeet riittää..!
http://www.youtube.com/watch?v=PKIDkmhTMjY
Ei luoja, että jotkut kappaleet voikin olla kaikessa yksinkertaisuudessaan niin täydellisiä..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1143068Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812065Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041029Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709