Olin ,en ole enää,treffit palstalla. Sain puhelun ,En ole sinne kuuluva, kun olen varattu...viiime päiviltä .ystävä kyseli. ystävänsä puolesta mun nimimrkistä ,nöyryyttävää-Enkä hyväksy lainkaan
treffit
7
138
Vastaukset
- toinen hyväksikäytet
Luottamus mennyt treffi palstalle.
- katalaaa
toinen käyttää.hyväksi omaa profiiliaan..toisen hyväksi..ja sulkee sit keskustelun.kolmas osapuoli ei tiedä mitään. hyi hitto.
- jerppuu
Opettele tyyppi hei kirjottamaan niin että sun maanisesta ajatuksenjuoksustas sais jotain selvääkin. Onks lääkkeet ottamatta? Tosta tekstistä ei saa mitään selvää mikä se sun ongelmas on.
Ja nyt voin kysyä itseltäni että kuin hullu mä olen kun mua sun asias es kiinnosti sen verran että yritin lukea tuon ekan sekapäisen tuherruksen.- ei lerpu
lerppuu,mene lääkäriin,.kato tekstiäs ja opettele kirjoittamaan.
- toimii1
jos ei seiso.lerppuu
- mie tiiän et
miul on oikeus miun omiin tunteisiin
- lailliset tunteet
Heei, ootsie meikylän poikii, mei Helmer nus nulput nii jot, kul seisoo ku kep. Tiiätkö muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi524207Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal693871- 703378
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963290Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1022299- 352188
- 362049
- 242049
- 382029
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231924