Lahden olisi syytä siirtyä koiraveroon, kun kaupungin raha-asiat on surkeasti hoidettu!!! Tarpeeksi suuri koiravero auttaisi monessa asiassa. On järjetön asia pitää kerrostaloasunnossa koiria- joillakin on jopa 3 koiraa. Koirat kuuluvat maalle; ei kaupunkialueelle paskantelemaan ja kusemaan kadun varrelle. Helsingissä ja Tampereella ollaan paljon viksumpia ja siellä peritään koiraveroa.
Ajatelkaa päättäjät järkevästi! Järjen käyttö on sallittua myös kunnallispolitiikassa!!!!
koiravero lahteen
8
111
Vastaukset
- mee töihin
Koirat maksumiehiksi muiden munauksiin? Outoa.
Jos koiravero niin silloin kaikki koiraverorahat koirien asioihin.
Pitäskö muiden maksaa sun loisiminen?
valivalivalivalivalivali..........- mara 11
Taidat olla koiranomistaja. Miksi pidät koiraa? Anna sekin aika, jonka vietät koiran kanssa puolisollesi, jos olet naimisissa tai hanki sellainen jos olet sinkku...
nimerkillä: koirat pois kaupungin kerrostaloista - Nils H
mara 11 kirjoitti:
Taidat olla koiranomistaja. Miksi pidät koiraa? Anna sekin aika, jonka vietät koiran kanssa puolisollesi, jos olet naimisissa tai hanki sellainen jos olet sinkku...
nimerkillä: koirat pois kaupungin kerrostaloistaHei mara 11 meinasin sanoa suoraan että ota lääkkeesi, mutta anteeksi suorasukaisuuteni. Enhän voi näin sinua tuntematta tietää oletko oivaltanut käydä lääkärissä ja hommata lääkkeitä.
Mutta siis sanotaanpa näin "ota lääkkeesi tai mene lääkäriin ja hommaa niitä.
- Koirallinen
Koiraihmiset maksavat veroja aika mukavasti: koiranruuat, tarvikkeet, eläinlääkärikulut, harrastukset yms. Koirat tuovat sitä rahaa paikallisillekkin eläinliikkeille aika mukavasti.. Ittestä ainakin tuntuu, että voisin siirtää palkkani suoraan eläinliikkeseen, kun sinne se kuitenkin menee. Vai käyttääkö joku koiraton ihminen kunnan talouden elvyttämiseen tunkemalla paikallisille yrittäjille satoja euroja kuukaudessa? Me koiraihmiset teemme sen. Ja ps. noukin kyllä ne koiranpaskatkin. :)
- Mauri777
Kun et sitten vaan ala katkeraksi.
Tässä ASO-kerrostalossa olen asustellut parin koiramummon kanssa ja pois ovat häätämässä koska olen heidän mielestään liian varakas.
Otin sitten puheeksi että ovat joka ikinen kuukausi tuottaneet tähän maailmaan ison määrän koiran paskaa, itse olen sijoittanut rahat.
Korkoa korolle periaate nyt vaan on pitänyt huolen tämän turbulenssin aikana että tuottoa (tappiot saa vähentää) on tullut aivan hemmetisti.
Aina kun ovat rahaa saaneet, ovat sen muuttaneet eläimen paskaksi.
Aina kun olen rahaa saanut, olen laittanut sen tuottamaan lisää rahaa.
Mummoilla on nyt siis metikössä paljon paskaa.
Minulla siis on paljon rahaa.
Mummot jostain syystä ovat tavattoman katkeria minulle. Eivät hyväksy sitä että roskapussini vie siivooja ja pihassa on auto jollaista eivät pysyisi ostamaan vaikka rahaksi muuttaisivat koko maallisen omaisuutensa.
Ihan sillä että kun leveilet sillä että kun ihan useita saturaisia kannat puotiin kuukaudessa.
Kait nyt vaan tajuat että tulosi tippuu tuommoiset 50% siinä eläkeiän kynnyksellä, joten toivon mukaan ne koiran paskat sitten lämmittää köyhyydessässi.
En kettuile, joudun vaan oikeasti vittuilemaan pari kertaa kuukaudessa kaksi eläinihmistä henkisesti kyykkyyn kun kimppuuni käyvät. - Mauri777
Mauri777 kirjoitti:
Kun et sitten vaan ala katkeraksi.
Tässä ASO-kerrostalossa olen asustellut parin koiramummon kanssa ja pois ovat häätämässä koska olen heidän mielestään liian varakas.
Otin sitten puheeksi että ovat joka ikinen kuukausi tuottaneet tähän maailmaan ison määrän koiran paskaa, itse olen sijoittanut rahat.
Korkoa korolle periaate nyt vaan on pitänyt huolen tämän turbulenssin aikana että tuottoa (tappiot saa vähentää) on tullut aivan hemmetisti.
Aina kun ovat rahaa saaneet, ovat sen muuttaneet eläimen paskaksi.
Aina kun olen rahaa saanut, olen laittanut sen tuottamaan lisää rahaa.
Mummoilla on nyt siis metikössä paljon paskaa.
Minulla siis on paljon rahaa.
Mummot jostain syystä ovat tavattoman katkeria minulle. Eivät hyväksy sitä että roskapussini vie siivooja ja pihassa on auto jollaista eivät pysyisi ostamaan vaikka rahaksi muuttaisivat koko maallisen omaisuutensa.
Ihan sillä että kun leveilet sillä että kun ihan useita saturaisia kannat puotiin kuukaudessa.
Kait nyt vaan tajuat että tulosi tippuu tuommoiset 50% siinä eläkeiän kynnyksellä, joten toivon mukaan ne koiran paskat sitten lämmittää köyhyydessässi.
En kettuile, joudun vaan oikeasti vittuilemaan pari kertaa kuukaudessa kaksi eläinihmistä henkisesti kyykkyyn kun kimppuuni käyvät.Ja siis oikeasti, mene hyvä ihminen työeläkesäätiösi kotisivulta löytyvälle laskurille ja tarkista se tosiasia, että olet keppikerjäläinen eläkeläisenä.
Jos nyt sataset palkasta on paljon rahaa, niin eläkkeellä olet oikeutettu sossun toimeentulotukeen.
Ja silloin sulla ei vaan ole varaa eläimiin, silloin rahasi riittävät kaurapuuroon ja se oli sitten sun elämä siinä.
Ei tietenkään mitään huonoa tässä jos osaa köyhänä kuolla.
Mulla vaan on niin paljon omakohtaisen koskemattomuuden loukkaamisia kaltaistesi eläinihmisten taholta, että arvostan enemmän niitä jotka kantaa palkkansa viinakauppaan.
Juopot ei sorra yksittäisiä ihmisiä sen takia etteivät valitteen heidän tietään joka täysin selvästi köyhyyteen sorti.
- kakkapussin kantaja
Silläkö ongelmat ratkeaa? Kuule, tosissaan sun lääkitys on pielessä.
- koiraton
Täysin naiveja nää jutut "lääkitys kohdalleen" jne.
Tottahan se on että rakkeja on joka huushollissa nykyään. Enkä tiedä naurettavampaa näkyä, kun se että iso mies kiskoo muka lenkillä kolmea pienikokoista koiraa, kenties kerää ne kakkaratkin kiltisti.
Koirat uikuttaa ja ulisee yksinään kerrostaloissa, hyökkäilevät ulkona ihmisten ja pienempiensä kimppuun. Melkoinen lemu myös asunnoissa, joissa asuu parikin isokokoista koiraa, nukkuvat omistajan kanssa samassa sängyssä, yököttövää.
Ja paskaa riittää! Koirien kunnolla hoitaminen on todella kallista eläinlääkäreineen, ruokintoineen yms. kuluineen. En siis tosiaan ymmärrä miksi niitä jokaisella pitää olla, ja vieläpä useita kappaleita.
Olisko kuitenkin niin, että tämä pinnallinen maailma aiheuttaa toisille ihmisille sen, että kaipaa luotettavaa ystävää. Ja kun ihmisiin ei voi luottaa tai ei osata rakentaa ihmissuhteita niin sitten nämä luontokappaleet. Toiset taas tarvitsevat koiran päteäkseen, käskeäkseen, ollakseen jonkun yläpuolella.
Koiravero olis ihan paikallaan. Karsis ainakin nuo useamman koiran laumat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784