Mitä voisin tehdä? :-(

12v.tyttö♥

No siis mulla on 17 v isoveli ja se on miltei koko ajan koneella pelaamassa väkivaltaa ja jää kotiin nukkumaan välil vaikka pitäis mennä kouluun.. Mua harmittaa kun eise muuta teekkään ku pelaa pelaa ja pelaa. Aina kun se pelaa kuulokket päässä, ja sanon sil jotai, se ei kiinnitä huomioo muhun, juttelee vaa pelikamujensa kanssa. Jos se ei oo koneel, se pelaa kännyl, facebookis on tai youtubes, tai jos kännykäl se ei ole ni pelaa ps3... ENJAKSA! Se aina vaan: pelaa, syö karkkii, nukkuu, käy vessassa, on kavereidensa kanssa.

Ei se muuta teekään! Mitä asialle me voitas tehdä mun äidin kaa?

15

1681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+15

      mikäs tässä on ongelmana? Eikä hän itse päätä mitä tekee?

      • eiksjokunytvoisauttaa

        "Mikä tässä on ongelmana?" No se kun se ei muuta teekään kuin pelaa! Eikä kovin terveellistä oo pelata niinkää paljoo ku 4 tuntii. Siis... Haluisin tehä sen kans jotain kivaa mut ei... Hauskaa oli kun sillä ei ollut tuota konetta, mut kun se ostettiin, ni...


      • 4 vuotiaana
        eiksjokunytvoisauttaa kirjoitti:

        "Mikä tässä on ongelmana?" No se kun se ei muuta teekään kuin pelaa! Eikä kovin terveellistä oo pelata niinkää paljoo ku 4 tuntii. Siis... Haluisin tehä sen kans jotain kivaa mut ei... Hauskaa oli kun sillä ei ollut tuota konetta, mut kun se ostettiin, ni...

        Täysin noin normaalia. Ite pelasin 4 vuotiaana 6h putkeen,


      • 7+15
        eiksjokunytvoisauttaa kirjoitti:

        "Mikä tässä on ongelmana?" No se kun se ei muuta teekään kuin pelaa! Eikä kovin terveellistä oo pelata niinkää paljoo ku 4 tuntii. Siis... Haluisin tehä sen kans jotain kivaa mut ei... Hauskaa oli kun sillä ei ollut tuota konetta, mut kun se ostettiin, ni...

        Mun ennätys on 14 tuntia putkeen tietokoneella pelaamista, mitäs siihen sanot..


      • Skutsku
        7+15 kirjoitti:

        Mun ennätys on 14 tuntia putkeen tietokoneella pelaamista, mitäs siihen sanot..

        Ei helvetti!!! En ymmärrä ihmisiä jotka on tollee et "oon pelannu 14h päivässä". Vittu ketä kiinnostaa??? Se kertoo ainoostaa et on sellane no lifer joka joka päivä menee suoraa koulusta kotii vaa pelaamaa. Mut omapa on ongelmanne!


      • Mlg_cod_sniper_kela_clan
        7+15 kirjoitti:

        Mun ennätys on 14 tuntia putkeen tietokoneella pelaamista, mitäs siihen sanot..

        Ooks tosissas 14h niin vähän ku meen kamuil ni lanit alkaa gg
        Enkka 24h koska no life


    • JoKu_RaNdOm

      Mun broidi on ihan samanlainen jossei facebookissa käyntiä lasketa ( sen mielestä kaikki vajukit käyttää facee=/ ). istuu vaan kaiket päivät skypettämässä tai peläämassa online-pelejä nörtti kamujensa kanssa. Tämä kaikki ei tosin haittaa minua koska istuskelen itsekin kaiket päivät koneella katsoen youtubesta kaikenlaista videota outosta tai häröön että minusta tuskin on apua tähän sinun ongelmaasi.

    • tyttö -98

      samassa veneesä ollaan :/

    • Ananass

      Oo onnellinen. Veljellä sama tilanne ilman kavereita. Ja se käyttää meihi väkivaltaa

      • amuletti

        No mites sun vanhemmat? Eiks se lopulta kuiteski oo niiden päätös? Taisiis ne tekee asialle jotain jos haluaa:/


      • mr.näätä
        amuletti kirjoitti:

        No mites sun vanhemmat? Eiks se lopulta kuiteski oo niiden päätös? Taisiis ne tekee asialle jotain jos haluaa:/

        Antakaa sen pelata. Ehkäpä se väkivalta johtuu siitä kun sitä häiritään. Ei mustakaan tunnu helvetin hyvältä ku mun mutsi vetää modeemin johot irti ja valittaa siitä et mun pitäis tehä jotain muutakin. Mun vastaus siihen on "no kun ei ole muuta tekemistä" ja siihen se vastaa "eikai mitään tekemistä keksikkää ku mielikuvitus menny ton sun pelaamisen takia, mene vaikka mopoilemaan kavereiden kanssa." Vitullako menen mopoilemaan kenenkään kaverin kanssa ku neki on siellä KONEELLA mistä mut on just häädetty. Saatana


    • unix-time

      Kuulostaa iha itteltäni, jossei facebookia lasketa. Kukaan 17v ei käytä ellei oo maalta.

    • veljesi

      Veljesi on vain normaali amis joka aloittaa rappiollisen elämän vuoden päästä

    • kjdfkjdfkj

      Se on viel tos vaihees, että se ei oo ihan kasvanu. Tiedän ton ärsyttävän tunteen, kun veli ei huomioi... jotenkin, koska kuvittelen olevani niin empaattinen :p

    • pikkuWeLi

      Mee sen luo ja ota kaulasta kii ja hali sitä ja pusuttele. ja sano että rakastat sitä paljon ja että voisitte tehdä yhdessä paljon kivempiakin juttuja kun koneella pelailua. Kosketa rohkeasti veljen etumusta ja puristele ja hiero sitä ja kutsu omaan huoneeseen leikkiin mukavampia jutskia. Varmasti unohtuu veikalta pelihommat ja pääsee uusiin parempiin ulottuvuuksiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe