Tapailen yhtä tummaa miestä mutta suhde ei etene. En tunne itteeni rakastetuksi ja itse taas olen rakastunut tähän mieheen mutta pidän tunteita sisällä koska hänellä ei ilmeisesti viä mitää suuria tunteita ole. Olen sellainen joka haluis vaan heittäytyä tunteiden vietäväksi mutta mies on liiankin järkevä ja sanoo että pitää rauhassa edetä ja tutustua hyvin. Nyt olen sitten alkanut katselemaan muitakin vaihtoehtoja mutta ketään muuta en ole vielä tavannut vain kirjotellut. Tuleeko tästä viä jotain vai onko tosiaan alettava katsoa mitä muuta vois olla tarjolla? Kiitos jos ehdit katsomaan ja vastaamaan.
4 Smile katsotko minulle?
4
<50
Vastaukset
- 4 Smile
Mennyt
Noh.., tässä on ristiverisenä esittäytyvä aikuinen mies ollut ja lievän sorttista tyytymättömyyttä ollut, kun jotakin on tullut vääjäämättä (voitonvaunujen kortti voi kuvastaa myös muuttoa, ) mutta tässä tapauksessa kun olet joutunut miettimään arvojasi uudelleen, se tuskin muuttoa kuvastaa. Kyse on ollut harvemmin tavatusta ystävästäsi, jonka suhteen ajattelit että kaikki osa-alueet on sopusoinnussa keskenään ja että rakkauttakin on..
Nyt
Vaalea aikuinen mies ja aineelliset asiat ja kovasti huolta niitten takia. Paljon asioita itsekses pohdit, etkä mitään sille mahda, että jossain isohkoonkin rahasummaan liittyvässä asiassa, ei haasteita puutu.
Tulee
Kuun valossa elävät unet ja intuitiot. Jokin asia pitää osata ratkaista, mutta varo liiaksi jämähtämästä paikoillesi. Tämä saattaa kysyä paljon rohkeuttakin hoitaa, että harmonia palautuisi. Noh.., sit täs on taas joku rahasopimusasia ja tähän maailmalta kiiriviä uutisia ja koskettelee lähinnä kotiasioitasi.
Muutosten tuulet puhaltelevat, mitä tulee tulevaisuuden suunnitelmiisi. Nyt töppöset maan kamaralle, sillä tässä on joku ristiverinen nainen ja häneltä tulevat/häneen liittyvät uutiset, jossa on osattava ottaa faktat faktoina. Tähän voi liittyä myös virkamies tai sitten tällä naisella on suuri valta tekemisiisi.
Jokin uhkaa ravistella perustuksiasi rajullakin tavalla. Jokin viesti tulossa, joka jollain tasolla palauttaa luottamustasi asioitten kulkuun. Jokin iso muutos asioihin tulossa ja se keventää kulkuasi, koska jossain, johonkin ystävääsi liittyvässä jutussa, tapahtuu oikeus.
Joku kypsä nainen täällä puuhailee selkäsi takana kuitenkin ties mitä, se ajaa sinut kilpailutilanteisiin. Tiedät ettei tuo nainen ole luottamuslistasi kärkisijoilla ja siksi oletkin vakaa siinä mitä teet. Toiveita elättelet edelleen työasioista.
Tässä on joku riita-asia, jossa et oikein suostu näkemään metsää puilta. Ja vaikka onnellinenkin kuitenkin olet - olet ahdistunutkin. Sitten tulee viestien vyöry ja sinulla on kaikki syy iloon ja juhlaan.
Kohtalonpyörä raksuttaa asioille omaa aikaansa ja vaikka tilanteet pikkusen elää, menet ja ihastut vaaleaan aikuiseen mieheen. Tämäkin tilanne eteesi tulee vähän yllättäen, mutta valaa sinuun tasapainoa. Vaan varrohhan..,joku juttu tulee eteesi täysin puskista ja se alkaa vallata ajatuksiasi. Löydät itsesi ikävöimästä ja stressaannut mokomasta. Tässä on nyt jotakin eroon pääsemistä jostakin, joka vaatii päättäväisyyttä, mutta saat hengähdystaukosi ja tunnet että siinä mielen tilassasi olisit valmis valloittamaan koko telluksen.
Niitäkin kohtaan jotka mielestäsi, ovat pikkusen vaikeita tapauksia, tunnet vain äidillistä huolenpitoa ja ylpeä saat ollakin siitä miten asioissasi olet jo onnistunut! Kaikenlaisia voittoja ja tässä on joko jonkun ajan päästä tapahtuva juttu tai sitten joku eri paikkakunnalta oleva, jonka tiimoilta koittaa uusi tilaisuutesi ja tähän liittyy jokin pitkään vallalla ollut juttu.
jotakin paljastuu, sulle ehdotellaan ties mitä ja kotisi on oikeinpäin. Nyt pitää olla topakkana ja tehä oikeat valinnat, sillä aurinko mollottaa täydeltä taivaaltaan ja korttirivin viimeiset kortit ovat kolikoitten3 ja ruutuakka, eli jos olet vaaleahko nainen, ni onnistut siinä mitä teet - Miljayna
Kiitos paljon vastauksestasi!
- 4 Smile Miljayna:lta
Joitakin asioita mitä kerroit on jo tapahtunut ja/tai alkanut tapahtuun. Työ ja kotiasioihin liittyviä juttuja tullut. Molempii tulossa muutoksia niin kuin kerroit. Muutto tulossa ja mahdollisesti työpaikan vaihdos myös. Jotain muitakin oon osannu yhdistää mun tilanteisiin jollakin tavalla. Mennyt ja nykyisyyskin piti paikkansa melkei kokonaa. Kiitos vielä paljon avustasi.
- 4 Smile
Kiitos palautteestasi Miljayna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093019Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1202380Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17780Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699