Turahdukset

Uusi blogi avattu

Uusi blogi barbituraatinblogi avattu

28

818

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä löytyy?

Mikä on blogin osoite?

• Eka postaus

”Glamourin ydin

Katselin sivusta pitkään tätä kummallista glamourelämää, kunnes ajattelin kokeilla millaista se oikeasti on. Vastaani tuli vakavasti häiriintynyt persoonallisuus, persoonallisuushäiriöinen ihminen joka on vielä melkein keski-ikäisenäkin täysin hukassa tässä maailmassa.

Toiset ihmiset ovat hänen mielestään olemassa vain siksi, että heistä imetään kaikki hyöty irti mitä vain voida saattaa. Eläimiä hommataan ja niitä pidetään pehmoleluina, lääkkeitä halutaan kokoajan lisää (etenkin rauhoittavia) ja alkoholia (punaviiniä).

Toisinaan vihataan jotakin ihmistä ja mahdollisesti myös pahoinpidellään, tarkoitushan pyhittää keinot. Soitellaan kavereiden puhelimista milloin kenellekin "lataa mulle puheaikaa" "laita välittömästi tililleni ainakin 50€!!!!!!€€€€ nyt on oikeasti hatatilanne!!!!!!!?!! "Osta mulle ruokaa" " hommaa mulle heti lääkäri" " haluisiks, että sun mies panee mua/ haluatko sä panna mua", " ajaisiks mun kainalokarvat ku nyt on keikka".

Tällaista saat kuunnella päivästä toiseen. Se ei tule loppumaan, vaan se pahenee koko ajan. Lisäksi nämä muut ihmiset, jotka joutuvat hyväksikäytön uhreiksi, ovat yleensä lopulta tahtomattaan/tietämättään varkaita, hulluja psykopaatteja, oma perheensäkin on alati joukkopsykoosissa...

Mitä tapahtuu seuraavaksi? Se jää nähtäväksi. Tämä glamourinen ihmisraunio tarvitsee hoitoa ja ASAP!!!!!! Ei vain itse tajua sitä. En uskonut aluksi tästä henkilöstä kirjoitettavia juttuja ihan 100% ,koska uskoin, että ne ovat liioiteltuja. Totesin itse, että tottahan ne olivat melkein kaikki..”

Blogiin: http://barbituraatinblogii.blogspot.fi/2014/03/glamourin-ydin.html

• 1metallimuija

En lakkaa ihmettelemästä, että miksi ehdoin tahdoin hakeutuu Tuksun seuraan? Ystävyys, liikekumppanuus tai työtoveruus pohjautuu vuorovaikutteisuuteen.
        Typerää jälkikäteen kirjoitella blogeja. Siinä vaan todistaa oman typeryytensä kun kaivaa verta nenästään.
        Lisäksi Madame on energiasyöppö vailla vertaa, vie voimavaroja lähellä olevilta ihmisiltä ja on vaativa.
        En kyllä Stadissa liiku samoissa paikoissa missä Madame ,onneksi.
        Pitäisi olla terve itsesuojelu vaisto , että kiertää pummit kaukaa eikä itke jälkikäteen omaa typeryyttään turahdellen.

• huttujuttu

Huoh!! Miksihän tämänkin ihmisen piti aloittaa taas yksi täysin turhanpäiväinen blogi. Jos hänellä ei ole mitään eksklusiivista paljastettavaa yksinoikeudella, jää tämä blogi täysin turhaksi lässytykseksi, jonka olisi aivan hyvin voinut turauttaa esimerkiksi suomi24:n julkkispalstalla!!

• turhake sinäkin

ja vielä mainostaa sitä moneen kertaan tekemillään aloituksilla samasta asiasta.

• puyyttoni

Blogin sisältö täysi 0. Ei anna yhtään mitään uutta paljastusta. Kaikki tuo on tiedetty jo kauan! Ja pahempaakin.

• Iskunkestävyys

Se on tärkeä lisä vahvistamaan kaikkea sitä, mikä Tukiaisesta tiedetään ennestään. Kaikki kunnia sellaisille henkilöille, jotka tutkivat glamourin ydintä läheltä, sillä se on vaarallista työtä. Esimerkiksi Arto oli usein selvästi hengenvaarassa, mutta säilyi lopulta kuitenkin hengissä.

• Mikä ylemmyyden tunne, tai muu "sairas" luonteenpiirre näitä ihmisiä ajaa kirjoittamaan noita paljastusblogejaan. Mitään uuttahan tuossa ei valjennut, eikä tule valkenemaan myöhemmissäkään postauksissa. Noin voisin ennustaa erittäin suurella todennäköisyydellä.

Kaikki olennainen on jo kerrottu foorumeilla ja paljastuskirjassa. Kaikki on vanhan kertausta. Osoitteet ja henkilöt hiukan vaihtelevat, mutta kuviot ovat tuttuja kuin taitoluistelun elementit - eikä tyylipisteitä jaeta.

Kaikkein inhottavinta noissa perkärpäsissä on heidän häpeämätön kaksinaamaisuutensa. Ei ihme, että Johanna ei luota ihmisiin. Olkoonkin, ettei hän itsekään ole rehtiyden perikuva, mutta eivätpä paljoa parempia ole nämä juoruja vaanivat nilkitkään.

• syöksykierre

Olen täysin samaa mieltä kanssasi, arvon fooruminikki. En kuitenkaan suostu uskomaan, että aito Barbituraatti olisi aloittanut tyhjänpäiväisen blogin itse. Kyseessä lienee mustamaalauskampanja ja Tuksun riitaisen ja kaksinaamaisen "ystäväpiirin" rivit ovat alkaneet rakoilemaan kenties tulojen ehtyessä. Pian he ovat kaikki Tuksuakin pahemmassa alennustilassa työttöminä, asunnottomina juoppoina kerjäten kolikkoa kahvimukiinsa Aleksis Kiven kadulla tai Iso-Robertinkadun liepeillä!!!

• Sivusta Seuraaja

City-käytävässä, ystäväiseni, "alan miehen" Seppäsen käsikynkässä.

• Jos epäilysi feikkiprofiilista pitää paikkansa, niin eikö mustamaalatun luulisi silloin piankin oikaisevan väärinkäsityksen.

Kyllähän noissa piireissä tiedon luulisi kulkevan...

• af Keckul

Onhan tuossa infoakin; nimittäin osa sitaateissa olevista Tunkeron puheista. Kerro lisää.

• Karvainen Sirkus

Tuksu käyttää hienotunteisempia ihmisiä hyväkseen esimerkiksi tälleen:
        "Ajaisiks mun kainalokarvat ku nyt on keikka."

• Bloggaus 3.3.14

Bloggaus 3.3.14:

”Mitä väliä sillä on kuka olen??

Mietintää ihmisten keskuudessa siitä, olenko ns. Varastanut nyt jonkun "oikean barbituraatin" nimimerkin tähän blogiin.

Ensinnäkin, kuten varmasti jokainen tietää, barbituraatti/barbituraatit ovat barbituraattihaposta johdettuja lääkeaineita, debressantteja joita on käytetty sekä rauhoittavina (sedatiivi) sekä unilääkkeinä (hypnootti) annostusta ja tyyppiä vaihtelemalla. Barbituraattihaposta ovat mm. Alfenaali, allobarbitaali, amobarbitaali,bentsobarbitaali, metituraali. Nykyisin bentodiatsepaamit korvaavat nämä vaarallisiksi luokitellut barbituraatit lähes kokonaan..

Joten kuka sen päättää kuka on varastanut nimimerkin ja onko se ylipäätään suojattu millään tavalla (kirjoittamaton sääntö ehkä? Mutta ei kiinnosta minua). Lisäksi ihmiset ovat kiivaasti miettineet sitä kuka minä olen? Mitäpä jos haluan olla yhtä raukkamainen kuin suurin osa esim. Nimimerkkien takana kirjoittavista tyypeistä?

Huomasin tänään mielenkiintoisen asian siitä, että jotkut meistä näädistä ovat pahansuopia muillekin julkkiksille kuin vain kviinille. Esim. Rouva näätä arvostelee Marianne kalliotakin Seiskalivessä, itseäni kiinnostaisi lähinnä nähdä tämä rva näätä, onko hän kaunis ja esimerkillinen kansalainen, oikein 1. Luokan super mallikansalainen??

Rouva näädällä on kyllä ollut myös asiallisia mielipiteitä, ja se hänen palautteensa seiskaan koskien itse madamea oli hyvin aiheellinen ja siinä oli totuus siitä että seiskan toimittajat eivät toteuta hyvää journalismia. Seiska on ollut pystyssä jo ennen tukiaista, ja varmasti pysyykin pystyssä vaikka tästä ko. Henkilöstä ei enää kirjoitettaisikaan.

Sekin on silti totta, että Tukiaisen aiheuttamat kohut sekä puolesta ja vastaan ovat ennen näkemättömiä Suomessa. Rimaa alitetaan kokoajan aina vain alempaa, enkä enää tiedä tajuaako "sirkuksen parrakas nainen" miksi häntä tullaan katsomaan? Kiinnostaako meitä näätiä ja muita Tukiaista seuraavia se, että hän totisesti rikkoo tabuja, tuo niitä ihmisten nähtäviksi, käsittelemmekö omaa minuuttamme peilaamalla itseämme tähän friikkiin, tuntemalla itse olevamme "ylempänä" yhteiskunnan hierarkiassa seuraamalla tätä sirkusta? Vai onko kyse pelkästä mielenkiinnosta?

Itse ajattelen siinä olevan tätä peilaamista aika paljon. Voi ajatella että mullahan on itsellä asiat aika hyvin. Monikaan ei julkisesti kehtaisi myöntää ettei omassa kodissa ole sähköjä, tosin kviini elää mielikuvitusmaailmassa, minkä hän tekee siksi että suojelee itseään oikealta totuudelta joka on kaukana siitä glamourista jota hän oikeasti tahtoisi elää.

Katselin tuossa myös vanhoja kuvia kviinistä, hän on oikeasti ollut ihan nätti ennen hirviö huulia ja sitä liian tummaa meikkivoidetta ja niitä silikoni tissejään. Nopeasti ihminen pystyy pilaamaan ulkonäkönsä huonoilla elintavoilla joita hän käyttää selviytyäkseen jokaisesta päivästä.

Meistä jokainen voisi miettiä sitä itse (kviini halunnut itse julkisuuteen tajuamatta mitä se tuo mukanaan) miltä tuntuisi olla joka ikinen päivä 24/7 koko kansan seurattavana. Kestäisikö pää? Luultavasti ei kovin monella. Edessä saattaisi olla sama tie kuin itse hänellä. Joku huutaisi joka päivä kuinka ruma olet, lihava, alkoholisti, narsisti jne. Lukisit näitä netistä joka päivä (voi tosin olla lukemattakin).

Olen miettinyt syytä hänen narsismiinsa, onko se lähtöisin jo lapsuudesta, vai onko se noussut hattuun silloin kun hän tuli julkisuuteen omasta mielestäni typerällä tavalla julkistamalla Ilkka K:n lähettämät viestit.. Ratsasti itse toisen siivellä julkisuuteen ja nykyään itse aina välillä huutaa olkalaukun ja suohirviön yms. tekevän tuota samaa. Mitä isot edellä.... Vai miten se menikään??”

Bloggaus: http://barbituraatinblogii.blogspot.fi/2014/03/mita-valia-silla-on-kuka-olen.html

• Bloggaus II, 3.3.14

Bloggaus II, 3.3.14:

”Edelleen löytyy narskua sääliviä ihmisiä

Taas palstoilla ihmiset ovat kommentoineet tätä blogia tyyliin "Jarna ja Nita ovat aikuisia kiusaajia jne", tämä ei ole heidän kummankaan blogi. Ihmeellistä on, etteikö eräät muista sanontaa "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan", onko Madame itse haukkunut/ kiusannut ihmisiä julkisesti? Tämä blogi ei häntä kiusaa eikä nimittele, toisin kuin ihmiset monilla palstoilla.

Tässä kerrotaan totuutta/ mietitään asioita eri näkökulmista.

Siihen piti vielä kommentoida, satuin nimittäin lukemaan kommentin "aina narskun lähipiiri häippäsee ja sitten esitetään uhria", itse en koe olevani uhri. Itse tein päätöksen tutkia asioita. En silti tiennyt millaiseen pyöritykseen sitä saattaa joutua. Luultavasti 80% näistä palstalaisista, jotka jauhavat pas-kaa eräistä nimeltä mainitsemattomista ihmisistä ja luulevat tietävänsä asioita sekä levittelevät perättömiä juttuja ovat naisia.

Nainen on naiselle susi.

Siksi suurin osa omista ystävistäni on miespuolisia eikä sellaisia kanoja joita jotkut naiset voivat olla (en silti yleistä). Niin että sanomani on se ettei kannata sääliä kviiniä, hän on itse kirjoitellut ihmisistä paljon pahempaa sekä pahoinpidellyt ihmisiä mm. purrut naamaan. Nyt karma kosti koiranpureman muodossa, sekä hän on harrastanut pientä näpistelyä milloin missäkin. Silti olen sitä mieltä että hän ansaitsisi apua itselleen ja voisi edes hieman normalisoitua.

Veronmaksamisesta vielä, kun sitäkin tyypit miettivät. Selväähän on, että eräs toiminimi on jättänyt keikkatulojaan ilmoittamatta verottajalle huomattavasti. Siitä varmaan eräs joutuu sitten joskus vastaamaan oikeusteitse. Se ei silti ole meidän hamraiden bnäätien huolehtia toisten asioista. Jotakin ihmisistä kiukutti madamen verorahojen tuhlaus mm. sairaalassa käynteihin yms. Suomessa on paljon muitakin kadun miehiä/ naisia, he kyllä sentään joutuvat maksamaan veroa niistä Kela rahoistaan. Siksi ymmärrän näiden henkilöiden kaunan. Mutta olkaamme onnellisia että HÄN ei kuormita sentään sosiaalihuoltoa.

Ainakaan vielä.”

Blogiin: http://barbituraatinblogii.blogspot.fi/2014/03/edelleen-loytyy-narskua-saalivia-ihmisia.html

• Ghoopo

Törkeä Varkaus varastaa toisen nimimerkki!!! Itse kirjoitan nimimerkillä"Ghoopo". Paitsi silloin kun yritän naamioitua muuksi, käytän nimimerkkiä "Nikki". Hups.

• Eckortti

Yrität naamioitua muuksi? Lehmäksi?

• Putinka

Minä yritin naamioitua "Putiniksi", mutta se oli huono pisnes.

• Von Näätä

Katkelmia muistopuheesta 18.1.2014
      Tätä muistokirjoitusta ei ole vielä ollut missään ja ajattelin siitä kirjoittaa katkelmia koska se on oikeasti kaunista tekstiä. Siis tätä ei ole ollut netissä, enkä kirjoittanut kaikkia asioita joita tässä koko tekstissä oli.

"Pärjäsit loistavasti koulussa,suoritit englanninkielisen lukion. Olit vain 18-vuotias kun matkustimme kanssasi Havaijille, jonne olit aina haaveillut matkustavasi. Kauneutensa ja karismasi puhkesi silloin oikein kukkaan ja muista kun hotellihuoneen aulassa amerikkalaiset turistit tulivat kysymään oletko sinä j**** missä suomi. Vietimme ensin viikon Honolulussa jossa oikein säteilit! Olimme testikuvissa mauilla ja pääsit kolmossivun tytöksi american p****** lehteen, jota pidin suurena saavutuksena. Pääsit elämään poikkeuksellisen elämysrikkaan ja fantastisen elämän, pääsit kokemaan järjettömiä elämyksiä ja toteuttamaan unelmia. Asuessamme Miamissa ja Karibialla ja joka paikassa ihmiset tulivat ihastelemaan kauneuttasi ja pyytämään valokuvia. Sinulla oli useita rakkauksia elämäsi aikana, neljä heistä olivat sinulle elämäsi koskettavimmat. Et ollut ainoastaan ulkoisesti kaunis, olit äärimmäisen kaunis sisäisesti, olit älykäs, herkkä, tunteellinen ja syvällinen. Pohdit paljon filosofisia ja uskonnollisia kysymyksiä ja uskoit jumalaan ja kuoleman jälkeiseen elämään. Sinusta puuttui kokonaan itsekkyys, tekopyhyys ja kierous. Olit aito ja rakastava ihminen. "

"Puolustit minua, kun ihmiset asettuivat minua vastaan, sinä seisoit rohkeasti tukenani"
      "Sinulla oli karisman lisäksi 7. Vaisto ja osasit varoittaa pahoista ihmisistä etukäteen. Sinulla oli useitakin eri armolahjoja. Yksi niistä oli kyky nähdä enkeleitä ja yliluonnollisia asioita."

"Olit nähnyt selkeän näyn, jossa valkoinen kyyhky lensi ylitsesi huoneessa. Sinut oli täyttänyt rauha. Kerroit minulle myös että jumala puhui sinulle, kuulit hänen äänensä monta kertaa. Ennen kuolemaasi olit kuullut jumalan äänen joka sanoi sinulle että tulet kuolemaan nuorena.

"Sinulla oli aina äärettömän hyvä maku kaikessa, haaveilit että toisit victoria's secret ketjun suomeen."

"Olit äärettömän lahjakas tanssija ja keräsit huomiota ihan minne tahansa menitkin. Maailma on täynnä kauniita ihmisiä, mutta harvoilla ihmisillä on niin kaunis sydän kuin sinulla oli. Olit täysi enkeli. Sinä pääset nyt Kristuksen häihin ja sellaiseen paratiisiin jota tästä maailmasta ei löydy. Sillä hän on pyyhivä kaikki surut ja kyyneleet silmistämme eikä kuolemaa ole enää oleva."
      "Sillä joka todistaa sanoilla Jeesuksen pelastustyön olevan totta ja uskoo häneen sydämessään, niin hän pelastuu. Nyt sinä menit taivaaseen odottamatta , mutta me kaikki tulemme sinne perässä luoksesi. Raamatun mukaan perhekunnat pelastetaan. Ikuisuus on se joka ratkaisee, tämä elämämme ja päivämme ovat ainoastaan jumalan käsissä. Usko herraan Jeesukseen niin sinä pelastut, niin myös koko perhekuntasi. Jumala tiesi j***** tuskan ka hän halusi kauniin, nuoren enkelin taivaaseen. Minä rakastan häntä koko sieluni ja sydämeni pohjasta, muutit koko elämäni lopullisesti" j****** *********

Tämä teksti on oikeasti ihan kaunis, tosin itse en usko tuohon perhekunnittain pelastamiseen.
      Lähettänyt Barbituraatin blogi klo 6.03

• opiuty

Täysin tyhjänpäiväinen blogi. Jokainen viesti Tuksusta tällä palstalla on paljon mielenkiintoisempaa.

• Hörhis

Tyypillinen bnäätä,työväenluokkaan kuuluva nainen...
      Tämä blogi kuulemma piirtää viiltävän tarkasti parodiamaista kuvaa tyypillisestä bnäädästä; työväenluokkaan kuuluva nainen kaljapullo tietokoneen äärellä, hiuksissa ylikasvanut permanentti, juurikasvu ja vaimotukka, lapset lentäneet pesästä, päivät kuluvat tuksu-uutisia lukiessa ja nyt On innostunut hiukan kännisin aivoon suoltamaan pseudosyvällistä pohdintaa. Klassikko ainesta ( näin kirjoitti nimimerkki syvis suomi24:ssä). Mielenkiintoinen mielikuva, mutta metsään meni ja pahasti :) toinen hauska mielipide oli että teksti on tuskan parahtelua (näin kirjoitti nimimerkki kuljanteri suomi24:ssä). No, voin todeta etten ole lainkaan tuskainen...Ihmeen paljon lukijoita blogi on saanut vajaassa kolmessa päivässä. 6000 on pian täynnä :D

Seuraavaksi aion miettiä näitä manageri juttuja. Nämä "surullisen kuuluisat managerit" vaihtuvat aika tiuhaan. Oli Tuijaa,Tauskia, Jarnaa ja Nitaa . Miksi?? Mikä näitä ihmisiä oikein on vaivannut. Tämä viimeisin tapaus taisi kestää vain 3 kk glamouria ja löi hanskat tiskiin... Oli koira kauppaa (joka jäi kesken) samoin Johannan piti olla Nitan morsiusneitona, mutta ei sitten ollutkaan. Viimeisimpänä vierailullaan Porissa oli neljän taistelukoiran tappajasekoitus joka puri Johannaa (paljastui sittemmin saksanpaimenkoiran ja labradorinnoutajan sekoitukseksi) siinä joutui myös ex-managerin äiti seiskan soittelun uhriksi. Olihan tässä Porin casessa muutakin kummallista. Nita ja Tukiainen shoppailivat yhdessä (?) jonka jälkeen tukiainen nähtiin porilaisessa ravintola Miamissa yksin. Myöhemmin yöllä Nita tuli takaisin kyseiseen ravintolaan hakemaan työnantajaansa. En ymmärrä hänen motiiviaan tuohon hommaan. Itse sanonut että yritti nostaa Johannan julkisuuskuvaa ja saada keikkoja siistimmäksi. No hetkellisesti keikat ainakin olivat siistimpiä, muuten Nitasta on vaikea saada tietoa kirjoitettavaksi. Jarnasta minulla ei ole oikein mitään sanottavaa. Taisi esiintyä muutamilla keikoilla( Johannan kertoman mukaan) ja onhan siitä todisteita youtubessakin. Nita ei ole tainnut esiintyä kertaakaan? Entäs se Järvinen? Mainostaa olevansa monitoiminainen, yo-markkinointimerkonomi, liiketalouden tradenomi. LKV, ja aikuiskasvatustieteen opiskelija. Ollut kunnallispolitiikassa, johtokuntatyöskentelyssä, kokemusta mannekiini ja valokuvamalli alalta, ollut jopa miss suomi finaalissa 1984! Saanko kysyä että mitä ihmettä? Näillä meriiteillä ollut samassa työssä kuin Nita ja Jarnakin? Mutta keikkoja taisi olla enemmän ja biisejäkin tehtiin. No vuosi olikin 2009 ja silloin manageroitava oli paremmassa kunnossa, joten saattoi hieman menestyäkin alalla,toisin kuin viime tai edellisvuonna. Nähtäväksi jää kuka on seuraava manageri??
      Lähettänyt Barbituraatin blogi klo 2.21

• Turahdus II, 4.3.14

Turahdus 4.3.14: ”Ihme juttuja

Suomi24:ssä joku aloittaja väitti ensin, että Nita Seessalo olisi alkanut manageriksi taas, sen jälkeen tehtävään väitettiin Jarnan alkaneen.

Tieto tullut muka tuksula.comista. Ilmeisesti tämä tieto ei pidä paikkaansa . Ainakin Nita on tyrmännyt jutun facebook sivuillaan. Jarnalla ei ollut mitään päivitystä asiasta. Tulemme sen ajan kanssa näkemään.

Kummallista on, ettei Tuksu ole vielä haukkunut Nitaa julkisesti, sekin luultavasti on edessä tässä lähitulevaisuudessa.”

Blogiin: http://barbituraatinblogii.blogspot.fi/2014/03/ihme-juttuja.html

• Turaakka

Turaatti 6.3.14:

”Koira kauppaa ja muita kummallisuuksia

Johanna kuulutti taas eilen, että jos hän ei saa entisiä koiriaan takaisin, hän aikoo ostaa lisää uusia koiria itselleen. Siis mopsin lisäksi.

Mopsi on ostettu erään nuoremman välillä niin karismaattisen nuoren herrasmiehen nimiin. Aikoinaan tämä kaksikko haki mikropossunkin, ja Kviiniä kertoman mukaan tämä samainen mies oli meikannut itse HÄNET sekä itsensä erinäköisiksi, ja he esittivät siis onnellista pariskuntaa (sellaista heistä ei siis voi koskaan tulla tämän toisen osapuolen seksuaalisuuden vuoksi). Possumyyjä oli siis mennyt tähän lankaan, ja silloin lähti possu kohti Helsinkiä... No possu on jo onneksi päässyt maatilalle takaisin.

Mopsikaupoista ei vielä ole parempaa tietoa, missä, milloin, kuka? Tämä ihminen ei ymmärrä, että lemmikit ovat huolenpitoa tarvitsevia, eivät mitään heittopusseja mukaan keikoille eivätkä tarkoitettu valvomaan yökaudet kuuntelemalla omistajansa lempimusiikkia. Volumet nousevat varmaan yön pikkutunneilla niin, että voi koiraparat korvia... ja ruska virtaa.

Yllättyisin positiivisesti jos Kviini olisikin ottanut koirasta huolehtimisen tosissaan, mutta epäilen tätä kyllä. Eläinsuojelu ei voi vielä puuttua tähän asiaan ennen kuin he näkevät vakavia laiminlyöntejä, joten sen aika joskus näyttää.

Kuulin myös, että Kviini oli ensimmäinen kerran haukkunut Nitaa eräälle naishenkilölle. Nita on kuulemma psykopaatti. Niinkuin niin moni muukin. Nitaa infottu jo tästä asiasta. Tämä oli vain ajan kysymys.

Kummallisen hiljaa Kviini muutenkin on ollut, tosin hehkuttanut fb sivuillaan Sini Sabotagea ja houkutellut tätä yhteistyöhön. Siniä saattaa hieman nolottaa. Kukapa ns. kunnon artisti haluaa nimensä liitettävän tähän "kohukaunottareen." Mistä tuo kohukaunotar nimitys muuten nykyään oikein tulee... Se voisi paremminkin olla ent. kohukaunotar, nyk. ***********.”

http://barbituraatinblogii.blogspot.fi/2014/03/koira-kauppaa-ja-muita-kummallisuuksia.html

• Mitään sanomaton

Aika onneton ja ponneton blogi. Blogin pitäjä postaa joka väliin spämmiään saadakseen mitään sanomattomalle blogilleen lukijoita. Blogin pitäjä on kait kuvitellut, että tämähän on helppo tienauskeino, kunhan vaan saa klikkaajia sivuille. Ei tollasta vanhaa höpinää viitti edes seurata.

Ei se, että naputtelee mitään sanomatonta tekstiä näppis sauhuten sivukaupalla tarkoita sitä, että sanomalla olisi mitään arvoa, saati sitten kiinnostusta lukijakunnassa. Blogia voisikin verrata vanhaan hokemaan; hauki on kala, hauki on kala, hauki on kala,.

• Ehkä jatkossa?

Tyyppi pohdiskelee asioita, mutta uutta näkökulmaa tai uutta tietoa Tuksusta tai hänen tekemisistään ei ole ainakaan vielä esiintynyt.

• äly hoi älä jätä

"toinen hauska mielipide oli että teksti on tuskan parahtelua (näin kirjoitti nimimerkki kuljanteri suomi24:ssä). No, voin todeta etten ole lainkaan tuskainen..."

Et vissiin ymmärrä sananmuunnoksia? Tuskan parahtelua = p**kan turahtelua. Sitähän nämä tuksu-tekstit usein ovatkin.

• voi kääk?

Mulla turahti justiinsa pikkasen housuun, olisko ollut noi vanhat pähkinät syynä?

• Turahdus 22.3.

Turahdus 22.3.

”Kun mieli murenee

Kuinka moni ns. Terveistä ihmisistä ajattelee oikeasti sitä, miltä se todella tuntuu, jos olet koukussa alkoholiin tai pillereihin tai molempiin, siksi koska tunnet niin suurta henkistä tuskaa jota et ehkä kykene kertomaan kenellekään.

Kuvittele itsesi tilanteeseen jossa olet ajautunut umpikujaan etkä enää osaa lievittää oloasi kuin keinotekoisesti, vaikka et ehkä haluaisi toimia niin, mutta se on helpompi tapa kuin ruveta käymään läpi elämääsi ja psyykkisen puolen ongelmia (joka tottakai olisi se oikea keino).Vanhoihin tapoihinsa on helppo jäädä.

Toisaalta joskus asiat ovat niin ettei henkilö yksinkertaisesti ymmärrä tarvitsevansa apua, tai on niin pahasti vaurioitunut ja tunteeton ettei hän välitä muista eikä itsestään.

Mietin tässä taannoin vakavasti itsetuhoisia ihmisiä, joita esimerkiksi hoitohenkilökunta vahtii ja läheiset vahtivat kokoajan. Kaverini päätelmä oli "miksi ihminen ei saisi tappaa itseään jos hän sitä haluaa ja ymmärtää seuraukset"(eli on aikaan ja paikkaan orientoitunut, eikä psykoottinen).

En oikeastaan osannut perustella syytä miksi aikuinen elämäänsä totaalisesti kyllästynyt ei saisi näin toimia. Ehkä yksi asia joka mieleeni tuli on meidän jokaisen ihmisarvo.

Luin jokin aika sitten jutun nuoresta tytöstä joka kärsi skitsofreniasta ja hänen sairaudestaan "ilkeä" ääni käski häntä tappamaan itsensä. Oli järkyttävää tajuta se että kukaan meistä ei ole turvassa näiltä sairauksilta, kukaan meistä ei ole oikeutettu pilkkaamaan mielenterveysongelmaisia, eikä tuntemaan ylemmyyttä heitä kohtaan. Koskaan ei voi tietää mitä itselle tapahtuu.

Tämä liittyy tavallaan tähän erääseen tunnettuun henkilöön, jota käy suurin osa ihmisistä katsomassa kapakoissa vain pilkatakseen.

Heräsin totaalisesti ajatukseen MIKSI?

Häntä haukutaan jokapaikassa, kun hän postaa jotain ihan neutraalia (silloin kun ei hauku ihmisiä) niin pitkä lista todella julmia ja ilkeitä kommentteja on perässä hänen postauksissaan. Jopa niin kamalia, että se laittaa miettimään onko kommentoijilla itsellään ollut niin helppo elämä vai vihaavatko he itseään niin paljon että alentuvat moiseen?

Tämä eräs artisti itse haukkuu ihmisiä julkisesti, mutta ne itseään "parempina" pitävät haukkuvat jotkut jopa vielä törkeimmin häntä, niin onko siinä kenelläkään oikeasti enää varaa sanoa yhtään mitään? Jokainen voi miettiä tekstin alkua ja loppua ja miten ne liittyvät yhteen. Jos aikuinen nainen ei käy töissä, elää miten elää ja kuvittelee elämää haavemaailmassa, onko se lopulta keneltäkään meiltä pois?”

Blogiin: http://barbituraatinblogii.blogspot.fi/2014/03/kun-mieli-murenee.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3101
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      152
      1219
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe