3-vuotiaita kiusataan päiväkodissa

eivoi uskoo

2

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????????=

Ja ne kiusaajat ovat itse niitä jopa kolme vuotiaita ja nuorempia. Missä vika?

• syrjitty ja yksin

Myös hoitajat kiusaavat lapsia. On sellainen leikki jossa yksi tyttö menee keskelle istumaan prinsessaks ja toiset on muureina ympärillä ja sitten lauletaan jotain lorua, ja aina siihen otetaan sellanen pitkälettinen pyöreesilmänen, sellanen söpönnäkönen. Ja lapset saattaa kiusata, koska hoitajat kiusaa ja ne näkee, että se on ihan ok ja menee siihen mukaan. Myös kouluissa jos opettaja kiusaa niin lapset alkaa kiusaamaan tai sitten oppilaat kiusaa ja opettajakin menee siihen mukaan. Itseäni on kohdeltu näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10621
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      3309
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      227
      2215
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      2033
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      1
      1437
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1144
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1140
    8. 175
      1011
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      999
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      959
    Aihe