Olen

todella pohjalla

eronnut kolme kuukautta sitten.On lapsia.Mulla on vaikeaa.Olen miettinyt että mitä tehdä tälle elämälle.Mulla on ystäviä mutta mikään ei tunnu miltään,mihinkään ei huvita mennä,koska en vaan jaksa nähdä ketään tuttuja.Itsestä tuntuu siltä etten jaksa elää,enkä jaksa olla kenenkään kanssa tekemisissä.Olen miettinyt muuttoa toiselle paikkakunnalle,mutta miten lähdet,kun ei huvita omia lapsia ottaa mukaan eikä mieskään niitä halua.Mutta siihen tulokseen olen tullut että muu ei auta kun lähteä.Mä en vaan jaksa tätä arkea yksin.Olen liian kiinni entisessä miehessäni.Kaikista pahinta on se että joutuu olemaan hänen kanssa sen verran tekemisissä että lapset lähtee ja tulee taas kotiin.Näin ollen kaikki alkaa aina vaan alusta.
Mä rakastan mun lapsia,mutta en vaan jaksa tätä enää..
Olen yrittänyt puhua ulkopuoliselle,mutta aikoja saa liian harvoin.Pillereitä en halua.
Mitä mä teen??Musta tuntuu et tämä olotila vaan pahenee.

5

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivä kerrallaan

      Erostasi on vasta kovin vähän aikaa.. Ole siis itsellesi armollinen. Karsi kaikki muu turha stressi elämästä pois. Uudenlaisen arjen opettelu vie aikaa.. Voisitko pyytää ystäviäsi kylään jos et vielä jaksa minnekään lähteä? Eli löytyisikö joku jolla on oma elämä suht. hyvällä mallilla ja jonka kanssa jutella? Pystytkö nukkumaan? Se on aika tärkeää. Ja sit kyllä suosittelen vaikka viime hädässä niiitä pillereitä jos ei muuten saa nukuttua.

    • todella pohjalla

      Kiitos vastauksestasi.Nukuttua kyllä saan.Siinä ei ole ongelmaa.Tuntuu että ongelma on just näissä liian tutuissa ympyröissä.Ystäviä,joilla olisi ihan oikeasti aikaa,ei oikein ole.Raha sanelee aika pitkälti sen mitä voi ja mitä ei voi tehdä..
      Päivä kerrallaan täytyypi mennä..

    • Sehän noissa eroissa

      on kettumaista, kun pitää lasten takia kuitenkin nähdä sitä toista osapuolta. Vaikka oikeasti haluaisi vain unohtaa ja jatkaa elämäänsä. Vielä lisäksi, jos toinen on lähtenyt lennossa uuden matkaan. On siinä sitten kiva katsoa toista rakastuneena, naama hymyssä suin, kun itse on masentunut.

      • todella pohjalla

        Niinpä..luulisin et helpompaa ois kun sais vaan jatkaa omaa elämäänsä.Nyt vaan on koko loppuelämän kiinni tyypissä josta ei ois ikinä ajatellu et perheensä jättää..Kiitos kun ymmärsit.


    • piripoika

      jos viitsisit haluaisin jutella henk kohtasesti olen 40 mies ja olen harkitsemassa avioeroa itsellä on ahistava vaimo [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe