Se kun huomaa ihastuneensa ihmiseen ja huomaa toisessa ettei kaikki ole kunnossa. Ilmenee että onkin kiusauksen ympäröimänä ja toinen on taipuvainen narsismiin :(((((((((((((((((((((((
Suru
7
178
Vastaukset
- voin todeta
Tuleekin helvetin paha olo!
- todella
Tiedän tunteen sekä ihastumisessa että rakastumisessa. Aika parantaa suurimman osan haavoista. Voimia sinulle!
- todella
Voin kertoa kuitenkin että suru helpottaa. Vuosien kiusaaminen jättää jälkensä. Nykyään tunnistan kiusaamisen merkit aika hyvin ja osaan varoa.
- väsymyskinunohtuu
Pitää odottaa tuota james pont-elokuvaa, koska se on hyvä ja sitten nukkumaankin, aika paljon väsyttäisi mutta tuo pitää katsoa 007 ja kultainen ase.
- syvältä
Surettaa kun ei itse ymmärrä mitä aiheuttaa, ja kun on voimaton auttaakaan ei voi.
- olen hullu.
Mä olen varmaan narsistikin ja läheisriippuvainen. Voiku vois vaan hiljentää ajatukset ja rauhoittua.
- entinen rouva
Olisin halunnut varoittaa, mutta en voinut puuttuakkaan asiaan. Siksi me erosimme...jaksamisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558