niin mäkin teen.
kerro kuiskaten tunteesi
22
740
Vastaukset
- sinulle myös
parempi on kun sanoo ääneen :)
- minulleko myös
Puhu kovempaa.........ei saa mitään selvää.
- sinulle myös
minulleko myös kirjoitti:
Puhu kovempaa.........ei saa mitään selvää.
tule lähemmäs :)
- vain sinulle
niin sanoisinkin jos hän oisi kahden kanssani.
- Onko kivaa
valehdella?
- sulle palstojen
pelle pierupirkko, onko kivaa läsykyttää paskaturpaansa tuntemattomill etäällä???????
Turpaan vetäisin sua heti, jos tulisit eteeni irl:ssä, ja tietäisin että sä olet se joka täällä vänkytät jatkuvasti ketjuissa syytellen muita omista virheistäsi! Ja nainen olen, vitun vittuuntunut suhun tyhmään, itsepäiseen idioottiin!!! - ihme jankuttaja
sulle palstojen kirjoitti:
pelle pierupirkko, onko kivaa läsykyttää paskaturpaansa tuntemattomill etäällä???????
Turpaan vetäisin sua heti, jos tulisit eteeni irl:ssä, ja tietäisin että sä olet se joka täällä vänkytät jatkuvasti ketjuissa syytellen muita omista virheistäsi! Ja nainen olen, vitun vittuuntunut suhun tyhmään, itsepäiseen idioottiin!!!Mene itsees.
- Tiedätkö?
Turpaan vetäisin sua heti, jos tulisit eteeni irl:ssä, ja tietäisin että sä olet se joka täällä vänkytät jatkuvasti ketjuissa syytellen muita omista virheistäsi! Ja nainen olen, vitun vittuuntunut suhun tyhmään, itsepäiseen idioottiin!!!Tommonen nollasta sataan ja vielä palstalla nimettömälle kiihtyvä ihminen on vähän kammottava. Aikuinen osaa hillitä tunteitaan . Pitäisi ainakin osata ja käsitellä asioita erilailla. Anteeksi nyt vain mielipiteeni.
- Et sinäkään
Turpaan vetäisin sua heti, jos tulisit eteeni irl:ssä, ja tietäisin että sä olet se joka täällä vänkytät jatkuvasti ketjuissa syytellen muita omista virheistäsi! Ja nainen olen, vitun vittuuntunut suhun tyhmään, itsepäiseen idioottiin!!!kovin terve ole. Vedät turpaan naista joka kirjoittaa palstalla, olisiko terapian paikka myös itsellesi.
- moni on kyllästynyt
ihme jankuttaja kirjoitti:
Mene itsees.
Minä myös olen tympääntynyt tuohon harhaiseen pelleen kuka pilaa jokaisen aloituksen katkeralla tilityksellään "varattu nainen kirjoittaa juuri minulle täällä ja lupailee tyhjiä" "onko kiva valehdella". Tuo typerys sotkee kaikki kirjoitukset joten lopetan palstalla käymisen.
- Naista tai miestä
Et sinäkään kirjoitti:
kovin terve ole. Vedät turpaan naista joka kirjoittaa palstalla, olisiko terapian paikka myös itsellesi.
Sukupuoli ei käynyt ilmi. Mutta täysin sekasinhan toi on. Uhkailee vetää turpaan jotain täysin tuntematonta kirjottajaa. Toivotaan et on joku iso karpaasi. ;) Kumma miten tollaset tyypit saa liikkua vapaalla.
- Ihanaa iltaa
Minä kuiskin tunteeni muualla kuin täällä.silloin tiedän niiden saavuttavan oikean tuntrideni kohteen. Palstalla kirjoittajia väheksymättä. Kirjoitinhan itsekin;)
- kuumat tunteet
niin minäkin jos hän vain antaa mulle aikaa.
- kuiskaillaan
Ihana kappale ainaskin.täääääää,,,,,
- vain sinulle
niinpä eikös olekkin hieno kappale .jampan tuotantoa .
- Kuiskaten tunteesi
vain sinulle kirjoitti:
niinpä eikös olekkin hieno kappale .jampan tuotantoa .
Toi Jamppa oli muuten kova sana joskus ja ne kappaleet niitä kuunneltiin moneen kertaan.Ajat ovat muuttuneet siitä ja ei edes ratiossa paljo kuule tota kappaletta.Hieno kappale.Tunteita.Lämpöä.
- vain sinulle
Kuiskaten tunteesi kirjoitti:
Toi Jamppa oli muuten kova sana joskus ja ne kappaleet niitä kuunneltiin moneen kertaan.Ajat ovat muuttuneet siitä ja ei edes ratiossa paljo kuule tota kappaletta.Hieno kappale.Tunteita.Lämpöä.
kyllä niitä kuulee jos haluaa ,netistä itse kuuntelen paljonkin .löytyy myös karaokeversiona .
- Kuiskaillaan
vain sinulle kirjoitti:
kyllä niitä kuulee jos haluaa ,netistä itse kuuntelen paljonkin .löytyy myös karaokeversiona .
joo netissä on kattava valikoima.Musiikki on hyvä rentoutumiskeino joskus.Hyvää yötä ja valoisampia aikoja.Sydän tuntee vielä kaipauksen jonkun josta ei rauhaa saa.Tiedä mitä tarkoittaa sitten.
- yks akka
- Pippurinen
Kuiskaan että rakastan. Rakkauteni on ääretön, olen oppinut rakastamaan pienimmästäkin syystä. Rakastan niin lukemattoman montaa asiaa mutta ylitse kaiken rakastan merta. Rakkauteni on jaettu tuhansille asioille ja pienen pieni siivu on siitä sinullekin. Rakastaminen ei ole vaikeaa ja yksioikoista ellei siitä tee sellaista. Elämä voi olla lyhyt, en ainakaan kuolinvuoteellani voi sanoa, etten koskaan rakastanut.
- yks akka
Pippurinen kirjoitti:
Kuiskaan että rakastan. Rakkauteni on ääretön, olen oppinut rakastamaan pienimmästäkin syystä. Rakastan niin lukemattoman montaa asiaa mutta ylitse kaiken rakastan merta. Rakkauteni on jaettu tuhansille asioille ja pienen pieni siivu on siitä sinullekin. Rakastaminen ei ole vaikeaa ja yksioikoista ellei siitä tee sellaista. Elämä voi olla lyhyt, en ainakaan kuolinvuoteellani voi sanoa, etten koskaan rakastanut.
Sä et varmaan tarkoittanut vastaustasi mulle. Mä kans kyllä rakastan merta.
- Pippurinen
yks akka kirjoitti:
Sä et varmaan tarkoittanut vastaustasi mulle. Mä kans kyllä rakastan merta.
Juu ei, sori väärään nappulaan meni viesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708