Ylivieskan K-Market Mustikka Suomen paras

Mamma_74

38

1451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hintatietoinen

Joo hyvä on .Mutta kallein kauppa Ylivieskassa.

• Remo

Maksan muutaman euron enemmän, kun on mukava käydä. Ja on minulle lähellä. Hinnoissa on kyllä todella edullisiakin vaihtoehtoja ja eipä tarvitse kävellä satoja metrejä hakiessaan jotain tuotetta. Onnea ja menestystä.

• Jepulis joo

On hyvä kauppa. Hyvä valikoima pieneksi kaupaksi. Ystävälliset myyjät! Yks miinus tulee todella likaisista ostoskoreista.

• LikasetOn

Ostoskorit ovat todellakin L i k a i s e t..isolla K:lla.Joskus saisivat pestä niitä.Tiedä mitä böböjä ostosten mukana kotiinsa kuljettaa.

• Siisti*
        LikasetOn kirjoitti:

Ostoskorit ovat todellakin L i k a i s e t..isolla K:lla.Joskus saisivat pestä niitä.Tiedä mitä böböjä ostosten mukana kotiinsa kuljettaa.

Kyllä ne ostoskorit olisi syytä pestä..vaikka joku lauantai-ilta kaupan kiinnni mentyä ns.ylitöinä.Niissä oikeasti saattaa kulkeutua vaikka mitä bakteereja ruuan mukana kotiin.

• Koo kartelli

Samanlaisia ne marketit on Hangosta Rovanimelle. Hinnat myös yhtä törkeitä.

• heko, heko

On se kurjaa, jos sulle on hinnat liian kovia, jotta voisit käydä ostoksilla. Harmi, mutta kuule, en minä nyt sulle voi tässä halvemmiksi hinnoiksi muuttua.....

• minäks

Kävimpä eilen minäkin liikkeessä,ovesta ensimmäisenä kun sisään astui haisi kaljaukot.

• kyllä kelpaa

ihimisiä ne kaljaukotkin on...taisit ite ..

• Asikas*
        kyllä kelpaa kirjoitti:

ihimisiä ne kaljaukotkin on...taisit ite ..

Kukaan ei ole kieltänyt "kaljaukkojen/akkojen" ihmisyyttä.Haju johtuu osittain siitä kun puollojenpalautus on ihan siinä kassojen vieressä.

• HajuHerkkä

Ei siellä enää lemua.Kun pahin "haisuli" nukkui pois.

• Suihkuun*
        Asikas* kirjoitti:

Kukaan ei ole kieltänyt "kaljaukkojen/akkojen" ihmisyyttä.Haju johtuu osittain siitä kun puollojenpalautus on ihan siinä kassojen vieressä.

On siellä niitä köntsät housussa kulkijoitakin ollut.Ei se tuore/vanha viina pahalle haise vaan likaisuus.Kun juodaan ei pesydytä ja kuljetaan samoissa likasissa vaatteissa päivä kausia.

• Asiakas*

Mahottoman k a l l i s kauppa tämä Mustikka on,Ylivieskan kallein tosiaankin.Mutta siellä asioi nopsaan,ei juuri koskaan tarvii jonottaa(joskus harvoin ehkä).Asiakaspalvelu on kohteliasta ja sen vuoksi siellä on kiva asoida.Tosin säästäis erinäisiä euroja jos jaksais kiertää noita isompia kauppoja.Mulla ihan oma valinta(Mustikka) että en valita...totesin vain että kallista on.

• Onkohan näin

Voitko kertoa esimerkkejä, mikä on mahottomasti paljon kalliimpaa, kuin muualla. Kerro vaikka 10 esimerkkiä. Ettei vaan olis "Musta tuntuu" tietoa.

• TaloudellinenÄiti

Hintaesimerkkejä kalliista hinnoista,näin yht'äkkiä(mitä itse ostan muualta)ovat
      -Maito
      -leipä
      -useimmat jugurtit,rahkat
      -useimmat mehut
      -lihat(ellei tarjousta)
      -säilykkeet(ellei ole Pirkkaa ja ei nekään aina halpoja)
      -Kasvikset
      -hedelmät jne
      Kyllä näitä vertailukohteita löytyy.Joita saa mm.Prismasta ym edullisemmin.
      En tiedä miten paljon kauppias voi hintoihin itse vaikuttaa.Mutta jos voi niin kannattaa laskea hintoja niin myynti voi nousta.

• Remo

Siis anna hinta esimerkkit. Kyllä näin voi sanoa mistä tahansa. Anna hinnat, että voin verrata kuinka paljon kalliimpaa on. Itse olen kaupassa töissä ja aika tarkkaan tiedän hinnat. Ainut todellinen hintavertailu on noin 80-. 100 tuotteen ostoskori, jolloin nähdään todellinen korin keskiostos hinta. Itse ostan kaikista myymälöistä ja en ole kauppauskollinen, mutta olen ollut töissä niin s- kuin k- ryhmittymässä ja vieläpä halpa-hallissakin.
        Kallein hintakori löytyi pari vuotta sitten Halpa-hallista ja seuraavana tuli tasaisesti muut. Minua vähän ihmetyttää sanonta " kamalasti kalliimpi", kuin hintaerot eivät ole kuin muutamia euroja 80-100 tuotteen ostokorista.
        Toivottavasti piakkoin tulee taas lääninhallituksen teettämä puolueeton hintatutkimus, että nähdään mikä on todellinen tilanne tänään.
        Kaupparyhmittymät kyllä teettävät omia hintavertailututkimuksia, mutta niitä ei saa julkaista julkisesti.
        Aina järkevä ostaja löytää halpojakin vaihtoehtoja kaikista kaupoista. Itse ostan mistä milloinkin ja en niin hirveästi painota hintaa, vaan enempikin hyvää laatua. Ja nyt puhun siis syötävistä tuotteista. Vähäiset vaateostokseni teen Halpa-hallista...se riittää mulle.

• Nappi 1

Hinnat keskiviikko 12.3

Prisma K- Mustikka

Ruukkunarsissi 2,49 1 kpl 4.99 3 kpl

Lohifile 12.95 8.95

Jäävuorisalaatti 1,25 kg 1.35 kg

Banaani 1.49 kg 0.99 kg

at sika-nauta jauheliha 400g 1.29 1.00

Vaasan maalaisviipaleet 1,29 1.39

Päärynä 0.95 1.15

Kirsikkatomaatti 200g 1.20 0.99

..ei hirveitä hintaeroja ja nyt ainakin tais kallistua K-market halvemmaksi.....

• Ostin
        Nappi 1 kirjoitti:

Hinnat keskiviikko 12.3

Prisma K- Mustikka

Lohifile 12.95 8.95

Banaani 1.49 kg 0.99 kg

Päärynä 0.95 1.15

..ei hirveitä hintaeroja ja nyt ainakin tais kallistua K-market halvemmaksi.....

jauheliha on kyllä 250g/1e,..ei 400g!
        Cittarista sitä saa ostaa tarjoushintaan 6pkt/hlö ja mustikasta vaan 2pkt/hlö.

• Nih*
        Ostin kirjoitti:

jauheliha on kyllä 250g/1e,..ei 400g!
        Cittarista sitä saa ostaa tarjoushintaan 6pkt/hlö ja mustikasta vaan 2pkt/hlö.

Ilma tarjous hintaa Mustikassa jauheliha 250g/ 1.89e/pkt.Että ei halpaa.

• MiksiMaksaaLiikaa
        Nappi 1 kirjoitti:

Hinnat keskiviikko 12.3

Prisma K- Mustikka

Lohifile 12.95 8.95

Banaani 1.49 kg 0.99 kg

Päärynä 0.95 1.15

Fazerin RuisPuikulat
        Mustikka:1.89e
        Prisma:1.39e
        Halpa-H:1.69e
        Hintoja kun vertaillaan huomioon ei oteta tarjouksia.
        Muutenkin Mustikassa leivät ja keksit ja Valion maito paljon kalliinpaa kun muissa kaupoissa.Samoin juustot ellei ole tarjousta.
        En alkanut vertailemaan sen täsmällisemmin.Nämä vain havaitsin kun kaupassa kävin.

• tosi kallis kauppa

Valio maito aivan SIKA KALLISTA, huh huh.

• Heko heko

Juo sikana vettä..ei maksa paljon

• VesiPeto

Niin on..ellen väärin muista niin 1.08e/litra.Muualla alle euron tai tasan euro.

• Rouva 56

Minä en juo maitoa, joten eipä vaikuta maidon hinta minun kukkaroon. Ja kun ostaa tarjoustuotteita, niin eipä ole väliä missä käy. Harvoin ostan normaali hintaisia tuotteita ja hyviä tarjouksia on kaikilla.
      Itse leivon leivän ja ulkomaisia kasviksia ostan, kuin ovat halvempia kuin suomalaiset.
      Kala- ja lihatarjoukset ovat melkein samoja kaikilla, joten enpä pysy halvinta kauppaa näin äkkiä sanomaan. Ehkä Lidl vois olla halvin, mutta valikoimaa ei ole paljon.

• ParannustaKaipaava

Tuli taas tänään "Ei Oota"käytyä katsomassa ks.kaupassa.Ei uunijuureksia,ei croisantteja,ei tarjous leipää...en saanut ostettua mitään mitä tarjouslehtisen perusteella menin ostamaan.Se alkaa pidemmän päälle t o i s t u v a n a tapahtumana todellakin ärsyttään!Jos on tarjouksia niin niitä tilataan sitten tarpeeksi että kaikille riittää.Kenellekään ei mne läpi selitys että "ovat ehtineet loppua"...kun kauppa on ollut asiakkaille avoinna vasta 4 tuntia.Siis jos tavaraa olisi tilattu tarpeeksi.Kyllä kait ne loppuu jos niitä ei tilata kuin vain vähän.

• mustisko1

Hyvä tietää, eipähän tarvitse turhaan mennä. Ja miksi ei oo tarjottu juhlakahveja voiton kunniaksi ????

• CassastaSaakkaAsia..
        mustisko1 kirjoitti:

Hyvä tietää, eipähän tarvitse turhaan mennä. Ja miksi ei oo tarjottu juhlakahveja voiton kunniaksi ????

Kahaveja nyt kukaan(tai no ehkä mummot/vaarit ym kyylät)kaipaa.Mutta kun kehuja saa(ymmärrä miksi)niin luulis parantavan tarjontaa..siis juuri tämän saatavuude/määrän suhteen!Että nykyiset asiakkaat pysyis ja sais ehkäpä uusiakin.Nyt taitaa vaan asikas kanta vähetä kun on ukkokin puikoissa päättämässä.

• pummilukkari

Näyttää huomena kahvia olevan. Onkohan lohta kun oli tarjouksessa.

Myyjät kaupassa kyllä on iloisia ja puhuvat aina

• Yök!

Oisin palautelaatikkoon raapustanut, että pesisivät ne järkyttävän likaiset ja tahmaiset ostoskorit, mutta eipä ole ollut kynää millä kirjoitaa. Ei kynää, ei palautteita.. kätevää.

• KotiÄiti*

Ostoskorien likaisuudesta todella iso miinus!Ne voi kyllä pestä aina toisinaan.
      Myyjät kohtelijaita,etenkin kaksi heistä nuori mies ja tummatukkainen nuori nainen.
      Harmi että Koskikalusteen entisissä tiloissa oleva kirpputori vie parkkipaikat.Siitä syystä olen alkanut asioimaan useammin muualla.

• HyväKallisKauppa

Joni on paras myyjä/kohtelianin Mustikassa ja se tummahiuksinen nuori nainen.

• Asiakas*

Joni ja Paula ovat.... :)

• kertoimella päähän

Kuka muistaa mikä kyseinen kauppa oli ennen muuttumistaan Mustikaksi ? Silloin siellä oli huomattavan halvalla mm. hedelmiä, kävin kerran viikossa hakemassa kassillisen meidän perheelle.
      Sitten kerran kun menin oli muuttunut nimi - ja hedelmien hinnat vähintään tuplaantuneet niiden osalta jotka olivat ennen halpoja.
      Sen koommin en ole käynyt. Ei ole ollut asiaa :-)

• Myyjänä 70 luvulla

Nykyään on katteet ruokakaupassa niin pienet kovasta kilpailusta johtuen, että enää tarjoustuotteitakaan ei voi ottaa varalta paljon, ettei jää hävikkiin. Ennen 70 ja 80 luvulla oli ruokatavaroissa noin 30-40 % kate ja oli varaa heivata roskiin päiväys tavaraa, kun vielä silti jäi hyvä kate. Nykyään on kaupalle jäävä osuus pienentynyt paljon ja tavarapeli mennyt sellaiseksi, ettei varastoon tilata ylimääräistä. Ja eipä sitä kukaan tiedä, paljonko asiakkaita käy milloinkin.Harvoin kai tavara riiittää just sopivasti. Toisinaan loppuu ja toisinaan jää yli...näin se vaan menee.

• kertoimellä päähälle

K-market Mustikka ja sitä ennen Cassa

• EiOle EnääLikaset

Nyt on mustikasa uudet ja komiat ostoskorit.

• homoyka

Onkohan se Joni -niminen myyjä homo? Tekisi mieli ottaa siitä itelle ukko.

• kuha1

Pillusta tykkää, niin kuin normaalit miehet yleensäkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1918
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1350
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1020
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      801
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      703
    Aihe