Tuskin tähän yhtä ainoata syytä löytyy. Molemmissa vika ja sitten vielä ne ulkopuoliset agitaattorit, joilla oli omat intressit lyödä kiiloja meidän väliin puhumalla pas*aa.
Tahtoisin, jos se vielä mitenkään olisi mahdollista, saada sinuun jonkinlaisen yhteyden.
En uskalla edes toivoa mitään enenpää, mutta jos edes jonkinlaisen...???
...Siis ihan oikean, eikä mitään virtuaalijuttuja.
Kenen syy?
33
894
Vastaukset
- että kohtaisitte
Mitä aijot tehdä asian hyväksi ?
- virtuaalielämä
Aikoo todennäköisesti roikkua täällä 24/ 7 ja omia kaikki viestit itelleen ja vuoden päästä se on edelleenkin täällä surkuttelemasa kohtaloaan.
- Kokeile näitä
Puhelin, FB, E-mail, 0100100, 020202, 16400 jne... niin saat yhteyden :)
- yxvain'
Heitin FB llä vesilintua , Heitin G toista vesilintua , Heitin puhelimella lähintä sorsaa , istuin autonrattiin ja ajoin toiselle puolelle suomea .. Sanoin että rakastan sinua .. Elämäni parhain päivä ..
- ei jaksais taas
No kenelle tää taas on?
Etsitkö sä sitä ihmistä täältä vai huuteletko huvikseen tuuleen?! - syyt?
kaikkein suurimmat syyt olivat niissä silloisissa olosuhteissa ja niissä kolmansissa osapuolissa jotka sekoitti kaiken, joista seurasi sitten se, että minä luulin ettet sinä tahdo ja sinä luulit etten minä tahdo
- Sinun!
Yours!
- varma asia
Ihan täysin kokonaan yksin hänen syynsä.
- vapaus
Samaa mieltä, kaikki vika oli vain ja ainoastaan hänessä, minussa ei ole ollut ikinä mitään vikaa eika moitteen sijaa. Onneksi pääsin siitä retjakkeesta eroon ajoissa.
- lost connection
Miksi haluat yhteyden? Nytkö olet tarpeeksi vahva olemaan kuuntelematta kolmansia osapuolia?
- Minä sinulle Jonnekin
Olisin voinut kirjoittaa juuri saman asian. Tarpeeksi vahva ja vanha oletko jättämään huomioitta kolmannet osapuolet? Siinä mies sinulle pohtimista. Mulkekkin puhuttiin paljon valheita sinusta, mutta en uskonut koska minun on selvitettävä asiat itse sen sijaan että kuuntelen muita...siinäkö Se meidän ero? Kyselee M- nainen
- lost connection
Minä sinulle Jonnekin kirjoitti:
Olisin voinut kirjoittaa juuri saman asian. Tarpeeksi vahva ja vanha oletko jättämään huomioitta kolmannet osapuolet? Siinä mies sinulle pohtimista. Mulkekkin puhuttiin paljon valheita sinusta, mutta en uskonut koska minun on selvitettävä asiat itse sen sijaan että kuuntelen muita...siinäkö Se meidän ero? Kyselee M- nainen
Viestini oli suunnattu naiselle jonka nimi alkaa samalla kirjaimella kuin oma nimeni.
- Sun numero löytyy
lost connection kirjoitti:
Viestini oli suunnattu naiselle jonka nimi alkaa samalla kirjaimella kuin oma nimeni.
Minä kaipailen miestä samalla alkukirjaimella... Mikäs se vois olla? Meinaan se alkukirjain?
- lost connection
Sun numero löytyy kirjoitti:
Minä kaipailen miestä samalla alkukirjaimella... Mikäs se vois olla? Meinaan se alkukirjain?
Ei ole tuo M. Sitä ilmeisesti hait.
- Sun numero löytyy
Ei ole tuo M. Sitä ilmeisesti hait.
En hae M alkuista alkuunkaan.
- lost connection
Sun numero löytyy kirjoitti:
En hae M alkuista alkuunkaan.
Jaa, miksi et ole sitten soittanut? En torjuisi.
- Sun numero löytyy
Jaa, miksi et ole sitten soittanut? En torjuisi.
Syyt. Enempää en voi asiaa näin anonyymin julkisesti ilmaista.
- äijänkäppänä
Minä sinulle Jonnekin kirjoitti:
Niin yhteinen ystävä yrittänyt jotain kapulaa lyödä rattaisiin, se vain syvensi tämän miehen tunteita kohtaasi. En usko mustamaalaamista, uskon vain hänen sanojaan.
- Yhteydetön
Minä kans sun kanssa jos mahdollista. Vaan ei niiden agitaatorien silmien alla. Synttärit tulossa. Hiffaax?
- Syytön syyllinen
Ei ny viittitä enää syyllisiä hakea. Näin se ny on ja katellaan sitten asiaa näistä lähtökohdista. Vai annetaanko jo olla?
- Sinun ainakin
siihen asti kunnes selvität ap oletko mies vai nainen.
Onko se noin hel'vetin vaikeaa laittaa se sukupuoli, vai onko syntynyt kolmas sukupuoli, jota puhutellaan kolmannessa persoonassa? - Mieti nyt vähän
Se kimppa hiton taliaivo, ehdotit kimppaa!! En minä voi rakastaa miestä joka haluaa panna jokaista vastaantulevaa naista ja vielä kertoo sen minulle!
- Mieti nyt vähän
Myönnä itsellesi että et koskaan rakastanut mua. Teeskentelit vaan helpon seksin toivossa. Nyt sua ärsyttää kun et saakaan milloin haluat, baareista pitää etsiä ja vetää roolia. Mun tunteet taas oli aitoja ja osa musta haluaa vieläkin rakastaa.
Tämä meni miehelle Kotkaan.
- Ei syyllisiä
Ei tähän tarvitse etsiä syyllistä kuin johonkin rikokseen. Ihastuminen ja rakkaus ovat maailman kauneimpia asioita.
- öööööööööööööööööööö
Menikö naiselle viestisi ap?
- järjen käyttö
ei kenenkään syy, niin vaan tapahtui ja sillä hyvä.
- wihtori
kenen syy, kenen syy, jätin sut, kenen syy.....
- ei jaksa
Syitä molemmissa. Suora yhteys vaikka kömpelökin on parempi kuin nämä.
- yxvain'
Heitin FB llä vesilintua , Heitin G toista vesilintua , Heitin puhelimella lähintä sorsaa , istuin autonrattiin ja ajoin toiselle puolelle suomea .. Sanoin että rakastan sinua .. Elämäni parhain päivä ..
molemmissa on vikaa jos ei suksi luista
kompromissit kuuluvat elämään- rohkea rokan syö
Todella hieno homma! Mä olen iloinen sun puolesta!
Hienoin uutinen täällä aikoihin :)
- Eikö tärkeämpää
kuin syyllisten etsintä olisi aina löytää yhteys keskenään ja sopia jos on jotakin sovittavaa, mennä puolitiehen toista vastaan. Eikö pienikin yhteys, pienikin sopu ole
aina enemmän kuin ei mitään? - uhri
En voi mennä mihinkään. Huoransa saavat.
- valtava veto toiseen
Katson että syy on sinun. Minä annoin kyllä ymmärtää että tahdon sinut. Kolme kirjettä muutama soitto ja tekstari, mutta sun puolelta pelkkä hiljaisuus, vaikka toimillasi muuta annoit ymmärtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468