kuvottavat tekstit tänään
Kuvottavat aloitukset
12
146
Vastaukset
- on joo
Joillain kuvottamisurakka meneillään.
- painaa päälle
Olisiko turhautunut ? Katkeroitumassa ?
- säästösipoistuivat
Kammottavitmatkin vielä, mikä oli aivan totta mitä teksasilaisilta kuulin, että "if you mess with these people, you're playing with your life, ku klux klan herigate removals"
- sä kuvotat mua
noilla jatkuvilla katkerilla jutuillas tääl. Mikä sua pidättelee täl palstalla kun ketään et ikävöi. Haukut vaan kaikki tääl ikävöivät. Tiedätkö. Olet ruma ihminen. Tiedän sen näkemättä sua. Ihminen joka ei näe missään hyvää eikä kaunista kuten miehen ja naisen välinen seksi, näkyy rumuutena susta päällekkin. Olet itse kuvottavin kun oksennat tänne psykopaattisia aivopierujasi! Olet katkera akka.
- Lyllerö
Mistä päättelet, että aloittaja on nainen ?
- Ohos?
Aika pitkälle viety tulkinta jonkun anonyymin muutamasta rivistä. Itsestäsi taisit kirjottaa?
- Huomaan saman
Joku täällä haiskahtaa. Joku provoilee nyt kunnolla.
- ..........
luotsi
- pää ämpärissä
Keväällä on aina oksennustautia liikkeellä.Silloin kuvottaa kaikki.
- samaa mieltä..
onkin jo korkee aika poistua..ja varatuille...leikkikää rauhassa..
- hauskuuttariittääkin
Joo joku tekee tuollaisia .. katkeran ihmisen kirjoittamia viestejä, voi jättää omaan arvoonsa.
Eilen oli joku raamattu ihminen toistamassa, kai joku jehovalainen tai helluntailainen toitottamassa omia virheitään, että oppikaa näistä, älkää tehkö kuten minä olen tehnyt ja raamatun paikkoja.
Ei kannata kiinnittää huomiota ollenkaan, voi huomata, mutta ei kannata kiinnittää sinänsä huomiota tai vastata, kyllästyy jos kukaan ei vastaa.- pidä kusipää
hauskaa..adjöö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869