minulla on tunne, ettei naiset ymmärrä minua, enkä minä heitä. Olen naisten seurassa ujo ja arka. Kosketus on epämiellyttävää. Olenkohan autisti?
Ei ole kivaa. Karkotain aina toiminnalla naaraat ympäriltä. Päästelen suusta mitä saattuu. En ymmärrä naisia.
Naisten kanssa ongelmia. (Karmeata itsetunnolle.)
12
154
Vastaukset
- takana ei muuta ku
sairas äiti-poikasuhde.
- en ymmärrä
Naiset ne minut dumbanneet. Olen audisti.
- en ymmärrä
Epäluottamus ihmisiin on yksi ongelma. Sairaan ihmisestä saa kiusaamalla ja halventamalla.
- takana on varmasti
en ymmärrä kirjoitti:
Naiset ne minut dumbanneet. Olen audisti.
valitset naiset väärin perustein. Et ole siis kohdannut tyttöä, joka on itsesilainen. Oli ihminen vaikka vammainen, niin hänellä on oikeus rakastaa. Lopeta viinanjuonti, mene seurakuntaan talkoohommiin, niin aivan varmasti löytyy tyttä, joka osaa koskettaa oikein ja oikeaan aikaan.
- en ymmärrä
takana on varmasti kirjoitti:
valitset naiset väärin perustein. Et ole siis kohdannut tyttöä, joka on itsesilainen. Oli ihminen vaikka vammainen, niin hänellä on oikeus rakastaa. Lopeta viinanjuonti, mene seurakuntaan talkoohommiin, niin aivan varmasti löytyy tyttä, joka osaa koskettaa oikein ja oikeaan aikaan.
ahhaah, hyvä idea mutten uskalla. Hei olen kokenut koko elämän propagandaa naisellisuudesta jossa korostetaan kauneutta ja pinnallisuutta. Luuletko ettei asia muuta aivoja ja ajatuksia?
EN voi lopettaa viinan juontia se rohkaisee uskaltamaan...mokailemaan.
- tytötauttavatsinua
Tytöt auttavat odotapa vain :)
- en ymmärrä
miten?
- en ymmärrä
Tarkoitatko nyt "tytöillä" jotain homokavereitasi? En ole homo, enkä kaipaa väkivaltaa.
- oire
Yksi oire on tuo ettei kestä koskettelua, varsinkin jos niskaan koskettelee.
- alpo.
Eikö olekkin hyvä asia, että on tälläinen paikka jonne voi kirjoittaa nimettömästi asioista, ehkä sellaisista joista on vaikea puhua. Tällä tosin on kääntöpuolensa ja ahdasmielisemmat narsistit ja sadistit ottavat asiakseen pilkata ja uhkailla.
- linkki
- alpo.
aivan kun en olisi vuosina 2009-2010 lukenut koko palstan läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703