Naisten kanssa ongelmia. (Karmeata itsetunnolle.)

en ymmärrä

minulla on tunne, ettei naiset ymmärrä minua, enkä minä heitä. Olen naisten seurassa ujo ja arka. Kosketus on epämiellyttävää. Olenkohan autisti?

Ei ole kivaa. Karkotain aina toiminnalla naaraat ympäriltä. Päästelen suusta mitä saattuu. En ymmärrä naisia.

12

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takana ei muuta ku

sairas äiti-poikasuhde.

• en ymmärrä

Naiset ne minut dumbanneet. Olen audisti.

• en ymmärrä

Epäluottamus ihmisiin on yksi ongelma. Sairaan ihmisestä saa kiusaamalla ja halventamalla.

• takana on varmasti
        en ymmärrä kirjoitti:

Naiset ne minut dumbanneet. Olen audisti.

valitset naiset väärin perustein. Et ole siis kohdannut tyttöä, joka on itsesilainen. Oli ihminen vaikka vammainen, niin hänellä on oikeus rakastaa. Lopeta viinanjuonti, mene seurakuntaan talkoohommiin, niin aivan varmasti löytyy tyttä, joka osaa koskettaa oikein ja oikeaan aikaan.

• en ymmärrä
        takana on varmasti kirjoitti:

valitset naiset väärin perustein. Et ole siis kohdannut tyttöä, joka on itsesilainen. Oli ihminen vaikka vammainen, niin hänellä on oikeus rakastaa. Lopeta viinanjuonti, mene seurakuntaan talkoohommiin, niin aivan varmasti löytyy tyttä, joka osaa koskettaa oikein ja oikeaan aikaan.

ahhaah, hyvä idea mutten uskalla. Hei olen kokenut koko elämän propagandaa naisellisuudesta jossa korostetaan kauneutta ja pinnallisuutta. Luuletko ettei asia muuta aivoja ja ajatuksia?

EN voi lopettaa viinan juontia se rohkaisee uskaltamaan...mokailemaan.

• tytötauttavatsinua

Tytöt auttavat odotapa vain :)

• en ymmärrä

miten?

• en ymmärrä

Tarkoitatko nyt "tytöillä" jotain homokavereitasi? En ole homo, enkä kaipaa väkivaltaa.

• oire

Yksi oire on tuo ettei kestä koskettelua, varsinkin jos niskaan koskettelee.

• alpo.

Eikö olekkin hyvä asia, että on tälläinen paikka jonne voi kirjoittaa nimettömästi asioista, ehkä sellaisista joista on vaikea puhua. Tällä tosin on kääntöpuolensa ja ahdasmielisemmat narsistit ja sadistit ottavat asiakseen pilkata ja uhkailla.

• linkki
      • alpo.

aivan kun en olisi vuosina 2009-2010 lukenut koko palstan läpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1586
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      98
      1514
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      204
      966
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      770
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60